*Dızz.. Dızz..*
"Ah bu alarm, beni uyutmayacaksın değilmi? Saat 8 olmuş." Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim, hizmetçi birşeyler temizliyordu "bir sıkıntımı oldu her yerde cam kırıkları var?" Yutkundu, ve "babanız ve anneniz yine..." anında "tamam yeter aldım cevabımı sağol" artık bu olaylar pekte tuhaf gelmiyor. Duygusuz hale geldim onlar yüzünden, ebeveyn demek bumu acaba? Daha iyi aileler var mıdır? Yada sıkıntıları ben miyim? Yine saçmalıyorum anlaşıldı, susmak en iyisi beynim çünkü sen konuştukça ben kendimi hergün tekrar öldürüyorum. Hizmetçi seslendi "Gece hanım motorunuz hazır, saatinizde geliyor lütfen biraz hızlı davranın". Haklıydı, düşüncelerimden saati unuttum. Hızlıca giyindim ve fırladım, sahi neden aceleci davrandım ki zaten motor hızlı, aptallıklarım ardı ardına sürükleniyor anlaşılan. Bugün lisede ilk günüm pek arkadaş canlısı değilim ama bakalım, belki birini buluruz konuşmaya. Sınıfa girdiğim anda gözlerim ilk Alexa'yı aradı, kendisi benim en yakın arkadaşım ve tek arkadaşım. Onu gördüm ama yanında birileri daha vardı, 3 erkek ve Nazlı... küçüklüğümden beri benden nefret eder ama Alexa nerden bilsin ki? Alexa beni fark etti "Gece, naber gelsene buraya" tam giderken bir çocuk gözüme çarptı aralarında bana öyle baktı ki kalbim küt küt atmaya başladı. İlk kez böyle hissettim, korktum. Tekrar baktım ilerlerken bana derin derin bakıyordu, sanki aşık gibi.. Alexa'nın yanına yerleştim, kalbim durmuyordu düşündükçe daha da sert atıyordu Alexa'ya işaret dilinde "tuvalete gidebilirmiyiz?" dedim. Tuvalette iken "ne oldu iyimisin, başın mı ağrıyor?"
Nefesim kesiliyordu sanki "Alexa ilk kez böyle değişik bir duygu hissettim.." Alexa duygu diyince doğruldu. Oda biliyordu ben duygu fazla hisseden biri değilim aslında bu bir hastalık normalde, ama benimki isteğimle oluyordu ve alışmıştım, ama o çocuk... tüm dengemi mahvetti resmen. Hemde bir şey yapmadan.. "Nasıl oldu?" Endişeliydi, gözlerinden anlaşılıyordu.
"Bilmiyorum o esmer, mavi gözlü çocuk bana çok derin bakıyordu, kafamı eğdim ama başımı kaldırdığımda daha da derinleşti bakışı, ve kalbim küt küt çok hızlı atmaya başladı anlamadım, çok tuhaf ilk kez.. İlk kez oldu bu" Alexa'nın yüzündeki endişe söndü, sırıtmaya başladı. "Sarınım sen yıldızını buldun, senin içini, eskisi gibi aydınlatabilicek bir yıldız". Şaşkınlığımı hâla atlatamadan "aşk mı? ama aşk bana göre değil ben duygusuzum, saçmalama Alexa". Bir kere daha tatlı şekilde gülümsedi "hayır Gece, sen duygusuz değilsin sadece kendini öyle olduğuna inandırdın, inandırdılar seni". Anlam veremedim Alexa hiç böyle konuşmazdı, tuhaf.. "hadi yanlarına dönelim Gece" kolundan tuttum "Alexa, o Nazlı denen kız benden çok nefret ediyor onunla konuşmasan" gözleri parladı "harbimi iyi oldu bende ısınamadım zaten, konuşmamak için bir sebebim var artık". Sınıfa döndük diğerleriyle tanışacaktım o sırada o çocuk yine gözüme çarptı kapıdan girince gözleri soluk maviden, pasparlak bir mavi olmuştu, Alexa kıkırdadı *sessizce* "bence duygularınız karşılıklı hihi" bir tane anında yapıştırdım, neye uğradığını şaşırdı ama hak etti. Onların yanına o çocuğun adı Deha'ymış. Deha Yancar.. neden bu kadar kafaya taktım ya boşver, diğerleri Ezra Yancar Deha'nın kuzeni diğeride Görkem Hak. Görkem ve Ezra konuşuyordu ama Deha baya dalgındı. Ona baktım bir kaç kere sonra Ezra'ya döndüğümde kaşları çatıktı bana bakıyordu. Göz göze gelince dişlerini sıktı ve kafasını başka bir yana çevirdi. Bu sinir babamınkine baya benziyor, kahrolası pislik. Daldım, uyuya kaldım. Tanışma, ders, yeni öğretmenler, kurallar falan derken uyumuşum baya baya 1-2 saat. Çıkışta motorumun yanında bir motor gördüm benimkinden baya iyi bir motor ben 600cc kullanıyordum ve yanındaki motor 1000cc bir motor gözlerim ona takıldı kaldı. Param yok değil ailem en fazla 600cc kullanmama izin veriyor, şuan hayli hayli kıskandım bu motoru.
O arada motorun sahibi geldi, vizörünü açtı gözlerinden anladım Deha'ydı. "Sende mi motorları seviyordun?" Sustum, cevaplamadım yani cevaplamıyacaktım ama "evet" dedim sadece ayıp olmasın diye, "motor seçimini beğendim, 1000cc düşünmez misin yinede?" Has.. o soruyu sordu "ailem istemiyor 1000cc tehlikeli olur diye" kıkırdadı, omzuma kolunu attı "1000cc motor senin gibi bir kız için hiç birşey" ve gitti. Cevap veremedim, bu bir iltifatmıydı yoksa benimle dalga mı geçti? Bir süre düşündüm sonra eve döndüm ama yolda yine aklımdaydı. Eve gittiğimde direk odama atıldım, ama hizmetçi kapıdan girdi. Kendisi benimle küçüklükten beri özel ilgileniyordu. "Gece hanım, babanız sizi salona çağırıyor, biliyorum babanız tahammül edilemez birisi anlıyorum ama bu galiba önemli" ve hemen aşağıya indi ayak sesleri çok netti, ortam çok sessizdi anlaşıldı bir gerginlik vardı. Aşağıya indim, "Gece, kızım" birden kızımı oldum ya? "Evet?" Anneme baktı "annenle bir karar aldık, senin için hep endişeliyiz o yüzden sana bir koruma tuttuk" gözlerim pörtledi "NE BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUNUZ, ÇOCUK DEĞİLİM BEN!" babam "koruma gelebilirsin oğlum" diye seslendi, sinirlerim tepemdeydi. Ama döndüğümde onu gördüm ve dona kaldım..
"Deha?..."