O cehennem alarmın sesiyle uyandım. Balkondan tam kurumamaış okul formamı giyip dışarı çıktım.
Evet.. okula geldim. Hemde bana yine zorbalık yapacaklarını bile bile...
Ama yapacak birşey yok bunu kimseye anlatmıyorum. Sebebi ise kimseyle uğraşmak istememem. Acaba bizim okuldaki şu kendini acayip yakışıklı ve mükemmel sanan erkek grubu ne olayı çıkartacak. Okuldaki tüm görevliler onlardan korkuyor ayrıca hergün bıkıyor. O zengin ukalalar kendini birşey sanıp her sabah okula 1m dolarlık arabalarıyla gelip okuda tutmuş oldukları ve köle gibi kullandıkları valeye kapıl
arını açtırtıyor aynı zamanda onu küçük düşürüyor.Bunların bide kız sürümü var ama onlar genelde fakir kızlarla uğrasır. Hepsi erkek grubundaki birinden hoşalanıyor fakat onlar ufacık bile takmıyorlar. Bu kız grubu onlar gibi ünlü ve büyük değiller. Onlar kendilerince hareket ederler. Her gün bana zorbalık yaparlar. Sırf fakir okduğum için bana yapmadıkları kalmadı. Hepsi birbirinden beter. Okulda tek olduğum için beni daha çok eziyorlar. Birde şey yok mu? Beni çirkin diye sürekli ezip rezil etmeleri.. İşte bu his.. Evet bu his gerçekten ve gerçekten berbat..
Zil sesiyle beraber tam defterlerimi çıkaracakken sınıftaki bir çocuğun "ders boşmuş" diye bağırdığını duydum. Herkes sevinç çığlığı attı ama benim için hiçte öyle değildi. Herkesin bana bakmasıyla gberaber koşarak tuvalete gittim. Hızlı adımlarla tuvalete doğru giderken o zorba kozların peşimden geldiklerini görür görmez hızlanıp tuvalete koştum. Hemen boş olan tuvalete girip kapıyı kitledim. Onlar kapıya tekme atarak "bizden böyle kaçacağını sanma sürtük! Yerin dibinede girsen seni bulup ezikleriz!" Diye bağırdılar. Ardından ise buz gibi soğuk suyu üstten boşalttılar. İçimden " nereye kadar böyle susucaksın!" Çığlıkları olsada çıt bile çıkarmadım. Onlar gidince çıktım ve soyunma odasına koştum. Üstümü giyip sınıfa gittim ve hocanın geldiğini gördüm. Evet bana hocanın geldiğini söylememişlerdi. Hocadan özür dilememe rağmen beni azarladı ve yine o laf " Buraya bitki koysak bize daha faydası olur!" resmen herkes benden nefret ediyor. Sonra ise yerime oturdum.
Zil çalırçalmaz kızlar yanıma geldi. Çantamı alıp "sen yeni çantamı aldın bu pazarda kaç lira? Yoksa bedava almak için satıcıya mı yalvardın? Ah, tatlım senin için gerçekten çok üzgünüz." Diyerek alay ettiker ve yere attılar. Onlarla beraber tüm sınıf bana güldü. O kadar utandım ki yinede birley diyemedim çünkü tüm sınıf benle alay ederdi. Zil çaldı ve hoca yanınd a bir kuzla sınıfa geldi. Sonıftaki herkeze baktı fakat şaşırtıcı bir şekilde benim yanıma oturdu. İçimden " buda zorba çıkacak senin yüzüne gülen mi var kızım? " diye söylendim. Ama o hiç öyle çıkmadı. Bana çok cana yakın davrandı. Onla tanıştık "ben Savanna sen?" Diye sordum. O ise "ben Maya memnun oldum" diye karşılık verdi.
Her tenefüs benimle vakit geçirdi evet oda zengindi ama beni küçümsemedi. Ama oda benim gibş savunmasızdı. Zorbalara bi kelime bile edeniyordu. Öğleğinde yemekhaneye indik. Ben yemeğimi alıp masa seçtim ve onunda gelmesi için ona işaret ettim. Maya ise gelirken o erkek grubun lideri olan Adrian'a çarptı ve eşyasına yemeği döktü. İçimden " ah naptın sen!?" Diye onu eleştirdim.
Adrian," bu kaç para biliyor musun sen!? Sen bunu ödeyebilir misin?! Bana yavşamak için bir fikirdi değil mi bu seni sürtük ezik!?" Diye Maya'ya saydırırken kendimi tutamayıp masaya vurdum ve ayağa kalktım. Herkez bana baktı çok utandım.. Ama Maya'nın elinden tutup onu tuvalete götürdüm. Onu teselli ederken o kız grubunun geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tekmesi (Devamı gelecek)
Teen FictionAşk Tekmesi (Devamı Gelecek) Konu: Okulun en zengin ve popüler erkek grubu okuldaki tek güçtür. Grubun lideri olan ve Amerika'nın en zengin ve en ünlü ailesinin oğlu olan Adrian, Savanna'nın diğer kızlar gibi peşinden koşmayıp ve ona ilgi duymadığı...