Bölüm 6 "Cevap Belli" (Savanna)

10 1 0
                                    

Öylece donakalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öylece donakalmıştım..
"Saçmalama senin gibi birinden böyle bir şey beklenirdi zaten!?"
"Tanımışsın beni"
"Çabuk beni çözün!!"
" Bir şartla,benle sevgili olacaksın."
" Akşam sana mesaj atarım"
"Öyle olsun.. Çözün onu!"

Dedi ve gitti. O ukaladan böyle birşey beklenirdi zaten. Bir anda Maya'yı unuttuğumu fark ettim. "Gerizekalı Savanna böyle gereksiz işlerle uğraşırsan tabi unutursun kızı!" Diyip hemen sınıfa koştum.

Sınıfa geldiğimde Maya köşede ağlıyordu. Koşarak yanına gittim.
"Ne oldu?!"
"Sen neredeydin?"
"Onu bunu bırak ne oldu sana?!"
"Neredeydin?!"
"Adrian ile ama.."
"Bana birşey olmadı iyiyim ben!"

Diye bana bağırıp koşarak gitti..
Beni neden dinlemediğini ve Adrian ile ilgili birşey olduğunda bana neden trip attığını anlayamıyordum. İçimden bir ses "Acaba Adrian'dan mı hoşlanıyor?" Dedi. Ben ise "saçmalama Savanna öyle birşey olamaz." Deyip eve gittim.

Odama girdim ve yatağına uzandım. Adrian'ın bana dediğini düşündüm. Evet ailemin durumu kötü, onlar pazarda birşeyler satmaya çalışırken bende hafta sonları çalışıyordum. Fikir bir anda mantıklı gelsede sonra kendi kendime "saçmalama Savanna sen öyle biri değilsin." Dedim. Ama bir anda ise maddi durumumuzu düşündüm. Aklımda bu düşünceler uçuşuyordu.. Ardından aşağıdan sesler duydum. Kapıyı açtım ve gizlice onları dinledim.

"Bugün hiçbirşey satamadık! Ne olacak?!"
"Bağırma Olivia çocuklar duyacak şimdi."
"Her geçen gün işimiz daha çok kötüye gidiyor."
"Biliyorum ama böyle çözüm bulunmaz."
" Savanna zaten hafta sonu çalışıyor biz?"
" Bizde çalışıyoruz canım.. Ama olmuyor işte yapacak birşey yok."
"Tamam çocuklar fark edecek senle başka zaman görüşeceğiz."

Bunları duyduktan sonra sanırım kararımı vermiştim..

Aşk Tekmesi (Devamı gelecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin