Bölüm 5 "Teklif" (Adrian)

10 1 0
                                    

Sabah  kahvaltıda her zamanki gibi büyük bir sessizlik vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah kahvaltıda her zamanki gibi büyük bir sessizlik vardı. Resmen kraliyet ailesi gibi yemek yiyoruz yani kurallı. Sofradan kalkamıyorum çünkü ilk annemin kalkması gerek. Annem çok katı biridir. Para için herşeyi yapabilir. Ablam ise evet beni her zaman savunan ve neşe katan kişi o ise işi için Japonya'da..
Onsuz gerçekten zaman çok sıkıcı geçiyor.
Büyük bir sessizlikten sonra,
"Kalkabilirsin, yüzünden zorla durduğun çok belli.."
"Yok hayır, sadece dalmışım."
"Bana hiçbirşey yuttramassın. Unutma Adrian ben kocaman Jones Jennifer'im. Her neyse kalkabilirsin okula geç kalma"
Dedi ve gitti.

Ben ise arabaya atlayıp okula gittim. Tüm gözler her zaman ki gibi üzerimde ve aynı zamanda bana ters ters bakan Savanna..
Onu umursamıyormuş gibi ona omuz atarak yanından geçtim. O kendini güzel sanan üçlü kuz grubu arkamdan "aaa hayatımda gördüm en yakışıklı kişi sensin!!", "aa sana bayılıyorumm!!" Diye ciyak ciyak ötüyorlardı.

Aklıma birden bir fikir geldi. Savanna'yı depoya zorla götürtüp onu sorguya çekmek.. Kendi kendime "Dahiyim, bu zaten ortada. Benden bir tane daha yok." Diye kendimi kendime övdüm. Bu hobimdir kimse garipsemesin. Okulda köle gibi kullandığın çocuklara mesaj attım.

Siz: Savanna'yı ne yapın ne edin tam saat üç de zorla bile olsa depoya getirin.

B Elemanı: Tamamdır. Sen yeter ki iste..😌

Telefonu kapattım. Keyfim yerine geldi. Ardından birden Alex omzuma vurdu
"Ne oluyor? Görmedim sanma bak siz iyi çift olacaksınız benden söylemesi.. Akşama maça var mısın?"
"Yok ya.. Ben otelde olacağım kafamı dinleyeceğim."
"Aynen aynen! Ben kaçar!"

Bu çocuk harbi s@lak. Saatin tam üç olduğunu gördüm ve depoya gittim. Savanna'nın kafasına poşet geçirmiş, ve sandalyeye bağlamışlardı.
"Siz salak mısınız!? Çıkarın çabuk şu poşeti!!"
" Tabii! Adrian, bunu yapsa yapsa sen yaparsın!! Ne oldu, şimdi zorbalık sırası bana mı geldi?!!"
"Söz dinlemeyince bu çözüm yolunu buldum. Okulda tüm kuzlar bana hasta,param var pulum var. Sen neden bana hasta değilsin?"
"Öyle bir kural mı vardı?! Pardon beyefendi bilseydim uyardım bu mükemmel kurala!!"
"Sakin ol, ailenin maddi durumunun kötü olduğunu biliyorum. Eğer benle sevgili olursan geçiminizi ben karşılarım. Kabul mü??"

Aşk Tekmesi (Devamı gelecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin