Sabah Adrian ile arabadan indiğimde yine dün gibi gözler üzerimizdeydi..
Her zaman oturdukları koltuğa geçtik.
"Savanna o Maya'dan uzak dur."
"O benim en yakın arkadaşım neden?!"
"Dün gece gizlice otel odama girmiş ve.,"
"Nasıl?! Anlatır mısın bana?!"
"Zaten geçen onu partide gördük o çok değişik. Ben güvenlik amaçlı otel odamda hep kayıt cihazı bulundururum."Dedikten sonra bana dinletti. Dinledim..
Sınıfta bana demişlerdi "Hayat sana ters. Senin kaderin yalnız ve ezik olmak!" Diye evet kesinlikle o cümleye katılıyorum. İçimde büyük bir yara oluştu.. Ama belli etmedim. Bugünden sonra kimseye güvenmemeyi tekrardan öğrendim..
Adrian yüüzmün düştüğünü fark edip"Gel bugün okulu atlayalım."
"Saçmalama neden? Nereye gideceğiz?"
"Benim eve."
"N-Nasıl gerçekten mi?"
"Evet. Bana güven evede seni ben burakacağım." Dedi ve elimden tutup arabaya kadar peşinden getirdi. Yine herkez elinde telefonla bize bakıp bağırıyordu. O koz grubunun öyle bi keskin bakışı vardı ki tarifsizdi.. En sonunda arabaya bindik. Şuana kadar birşey fark ettim. Adrian'dan hoşlandığımı.. Ardından ağzımdan kaçırdım ve "Adrian ben senden hoşlanıyorum!" Diye bağırdım. O kadar utandım ki yüzüm kızardı. O ise güldü "şaşırmadım,bana kim aşık olmaz ki?"
"Şakayı bırak şimdi gerçek sevgili olabiliriz."
"Sana bayılıyorum Savanna, kimse gibi değilsin sen kendin gibisin.." dedi yine yüzüm kızardı. Yüzümün kızarması her zaman beni zor durumda bırakır. En sonunda geldik. Evi görür görmez ağzım açık kaldı. Otel kadar büyük bir evdi..
Birşey demedim bu yanlış anlaşılabilirdi. Eve girdik ve yine ağzım açık kaldı. Kapımızı hizmetçiler açtı. İkisşde çok tatlıydı. Adrian "bekle" dedi ve sonra elinde çok değerli bir kolye ile geldi. "Sana küçük bir hediye" diyip boynuna uzatacakken uzaklaştım ve "ben bunu kabul edemem." Dedim. O üstüne gelmeye devam edince kaçtım ve oda peşimden geldi. Evde koşuştururken meridivenden topuklu ayakkabı sesleri geldi. Adrian duyar durmaz donup kaldı. Ela gözlü zarif bir kadın indi. "Şimdi eve kız mı getirioru Adrian? Sakın b-bu fakir parçasıyla sevgili oldum deme! Ayrıca ben sana bizim gibi zengin ve ünlü ailein kızı ile evlendireceğim hatta yarın tanışacaksınız!"Büyük bir sinirle dışarı çıktım. Büyük bir hayal kırıklığıydı bu...
Okula geri döndüm. Tam okula girecekken Adrian'ın araba ile geldiğini gördüm. Koşarak çatıya çıktım. Bağırarak ağlarken karşımda James'in olduğunu gördüm.
"İyi misin? Diyerek bana elini uzattı elini tutarak ona sarıldım ve ağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tekmesi (Devamı gelecek)
Teen FictionAşk Tekmesi (Devamı Gelecek) Konu: Okulun en zengin ve popüler erkek grubu okuldaki tek güçtür. Grubun lideri olan ve Amerika'nın en zengin ve en ünlü ailesinin oğlu olan Adrian, Savanna'nın diğer kızlar gibi peşinden koşmayıp ve ona ilgi duymadığı...