Bölüm 7 "Maya'nın Gerçek Yüzü" (Adrian)

12 1 0
                                    

Sabah Savanna'nın verdiği doğru kararla onu arabayla okula götürmeye evinin önüne gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah Savanna'nın verdiği doğru kararla onu arabayla okula götürmeye evinin önüne gittim.

"Beni almaya mı geldin?"
"Sen sevgilin değil misin?"
"Numara sadece.."
"Olsun sevgiliyiz sonuçta hadi bin."
"Tamam nasıl açılıyor bu."
"Kapı yukarı doğru açılıyor yukarı kaldır."
"Normal bir araba almak bu kadar zor olmamalı Adrian."

Dedi ve o güzel gözleriyle bana bakıp arabaya bindi.
"Gözlerin ne kadar güzel.."
"Teşekkür ederim.. Hadi gidelim okula,"

Arabayı keyifle sürdüm. Gaza bastıkça tedirgin olduğunu fark ettim ve daha çok bastım.
"Yavaş dür arabayı!"
"Korktun mu?"
"Saçmalama sadece.."
"Evet sadece..?"
"Her neyse sür sen önüne bak."

Okula gittik ve arabadan indik. Herkes bize şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Savanna utanmış gibiydi. Hızlıca onu okuldaki sadece bizim grubun oturabildiği koltuğa götürdüm. Alex bizi görür görmez..
"Oo kardeşim tavlamışsın kızı!"
"Kanka saçmalama bak kızın yanında."
"Hadi tamam tamam.. Nasılsın yenge?"

Savanna utanarak "Maya'yı unuttum gitmeme izin verin. Çok kötü bakıyordu elimi tuttuğunda.."
"Bu kızdan uzak dur bence iyi birş değil.."
"Saçmalama o çok iyi biri!" Dedi ve gitti.

Akşam otel odasına girdiğimde Maya'yı odamda gördüm.
"Sen nasıl geldin buraya?!"
"Adrian.. Beni tanıdın mı!"
"Odamdan defol Maya!"
"Benim ortaokuldaki.. Evet en yakın arkadaşın.."
"Sen.. lütfen git burdan!"
"Beni neden sevmiyorsun?! Seni tanıdığımdan beri senden hoşlanıyorum! Senin için yüzüme değiştirdim ameliyattan ameliyata koşturdum!! Ama sen beni hiç sevmedin şimdide sevmiyorsun neden?!!"
"Savanna'ya numara yapıyorsun değil mi?"
" ne çabuk anladın o gerizekalı saf kızı nasıl nasıl sevebiliyorsun?!" Diye bağırdıktan sonra masadaki bardağı yere atıp eline bir cam parçası aldı
"Eğer.. eğer benle olmassan bu cam parşası ile yüzümü parçalarım. Herşeyi senin için yaptım.. Madem benden yine nefret ediyorsun bunun bir anlamı kalmaz!!" Dedikten sonra tam camı yüzüne uzatacakken onu tuttum ve sakinleştirdim. Güvenliği çağırdım ve güvenlik onu götürdü.

Aşk Tekmesi (Devamı gelecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin