Çıtırından bir giriş bölümüyle geldim.
Başlama tarihlerini alayım.
***
"MelihAslan" adlı kullanıcı yayın açtı.
Telefonu elime aldığımda gördüğüm bildirim ile yatağımda sevinçten zıpladım. Hemen yatağın üzerinde oturan Anna'yı kucağıma alıp masamın başına geçtim ve yayına girdim.
Yayın başlayalı beş dakika olmasına rağmen 2.8k izleyici olmuştu. Melih kamera karşısında görünmüyordu. Loş ışık yüzünden sadece sandalyesi ve yanındaki büyük minderin üzerinde uyuyan köpeği Olaf görünüyordu.
Kedimin başını öpüp chati okumaya başladım.
Chat:
User3*Abi bugün yayını Olaf yapıyor herhalde.
User2*Melih abi nerdesin ya?
User1* Bugün korku oyunu oynayacaktı.
Korku oyunu oynadığı diğer yayınları aklıma gelince kıkırdadım. Her seferinde korkup bağırıyor sonra "Oğlum ben korkmadım siz korkun diye bağırdım." diyordu. Ekrana bir şey zıpladığında geriye sıçrıyor daha önce duymadığım küfürlerini sıralıyordu.
Yayına birden giren ikinci hesapla kaşlarımı çattım. Giren kişiye baktığımda Melih'in çok yakın arkadaşı olan Kenan olduğunu görüp kendi kendime güldüm. Gerizekalılar yan yana geldiklerinde çok komik oluyorlardı.
"Ben geldim amına koyayım. Melih salağı korku oyunu oynayalım dedi ben de hemen geldim tek başına korkmasın diye."
Bunu diyen Kenan, Melih'in iki katı korkuyordu. Kenan biraz feminen fazlasıyla çocuksu ve komik biriydi. Melih'i deli etmeye bayılır birlikte yayın açtıklarında herkesi gülme krizine sokardı.
Elinde kahve fincanıyla sandalyesine oturan Melih "Kes lan sesini sikerim belanı. Ben mi korkuyorum sen mi korkuyorsun oturup konuşalım bunun üstüne istersen." dedi. Kenan kahkahayı basıp dudaklarına fermuar çekiyormuş gibi yaptı.
Chat:
User09* Kenan geldiğine göre bu gece çok eğleneceğiz millet.
User23* Melih abi şükür geldin ya.
User36* Melih abi yeni mi uyandın gözlerin şiş?
Melih'in gözlerime baktığımda gerçekten şiş olduklarını gördüm. Melih benimle aynı şeyi okumuş olacak ki kaşlarını çattı. "Çok mu belli oluyor lan yeni uyandığım?" Kenan sigarasını yakıp "Eşşek herif tabi belli oluyor. Bana işim var dedikten sonra tüm gün uyudun dimi lan?" dedi.
Kenan resmen Melih'e trip atıyordu. Başkası onunla böyle konuşsa ağzını yüzünü parçalayacak olan Melih, Kenanı siklemedi bile. Esneyip oyunu açtı. Kenan oyun hakkında yorum yapıp chat ile konuşurken o oyunun nasıl oynandığını anlamaya çalışıyordu. En sonunda dayanamamış olacak ki "Lan bir sus amına koyayım mahalle karısı gibi ne çok boş yaptın." diye kızdı.
Bugün normalde olduğundan biraz daha sinirli gibiydi. Normalde de sinirlenir her şeye kızardı ama bugün bir tık farklı gibiydi. Acaba bir şey mi oldu da bu kadar sinirli? Kenan "hıh" yapıp oyuna odaklandı. Birlikte karakter seçerlerken chat hızla akıyordu.
Chat:
User67* Melih abi o karakteri seçme onunla oynayınca can çabuk azalıyor.
User1* abi sen Kenanı dinleme her seferinde işine çomak sokuyor o.
User69* Aşığım sana Meliiiih.
"Hassiktir lan ben aşığım Melih'e sen kimsin lan!"
Kucağımdan miyavlayarak kaçan Anna ile yaptığım şeyin farkına varıp ofladım. Bilgisayarı elime alıp yatağa uzandım. Melih kızın yazdığını görmemişti.
Birden bastıran uyku ile elimi yanağımın altına koyup Melih'i izlemeye devam ettim. Kenan'a ettiği küfürler, chatte konuşanlara laf yetiştirmeye çalışması, içtiği bir paket sigara tüm detaylara yetişmeye çalışırken göz kapaklarım ağırlaşmıştı.
-
"Amına koyayım böyle bilgisayarın!"
Duyduğum bağırma sesiyle olduğum yerde sıçradım. Yerimden doğrulup bilgisayara baktığımda Yayındaki tek kişi bendim. Melih tuşlara hızlı hızlı basıyor ve bir şey yapmaya çalışıyordu. Olmadığını anlayınca sigarasını söndürüp sandalyesinde geri yaşlandı. "Sikmişim senin gibi uygulamayı kapanmıyor kodumun yayını. Hayır, madem kapanmıyorsun bari bırak millet yayına girsin. O da yok anasını satayım."
Sinir küpüne dönmüş Melih ile ufacık tebessüm ettim.
Melek.m* Uyuyakalmışım, sen bağırınca korkarak uyandım. Bana bir özür borçlusun.
Önce bir sigara yaktı sonra gülümseyerek "Özür dilerim prenses, güzellik uykunuzu bozduk. Affedin lütfen." dedi. Dalga geçmesiyle Kenan gibi "hıh" yaptım.
Melek.m* Affetmiyorum, yalvar.
Tek kaşını kaldırdı. Oturduğu yerde dikleşti "Ban yememek için sen bana yalvar." Söylediği şey ile kısa bir an düşündüm ve aklıma gelen şey ile elimi ağzıma götürüp sessiz bir çığlık attım.
Melek.m* Olur yalvarayım.
Melek.m* Ne diye yalvarmamı istersin?
Melek.m* Daddy diye yalvarsam olur mu?
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayıncı +18
Mystery / ThrillerFazlaca argo ve +18 öğe içerir. *Kitap içerisindeki sanal platformlar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek platformlarda yaşanmayacak durumlar içerir.* - Melek.m* Ne diye yalvarmamı istersin? Melek.m* Daddy diye yalvarsam olur mu?"