part03 resort 🏖️

136 19 16
                                    

(រឿង ស្អប់) the hate 🖤🔥
Part03
Write by Jensa
Enjoy your reading with u good day...

   ព្រឹកថ្ងៃថ្មីជាថ្ងៃដែរភីតត្រូវចេញទៅកោះជាមួយវេហ្កាសលើកដំបូង និងឥឡូវនេះភីតកំពង់តែរៀបចំខ្លួនយ៉ាងប្រញ៉ាប់ ព្រោះខ្លាចត្រូវមាត់របស់វេហាកាស...

តុកៗៗ~~សម្លេងគោះទ្វារ

អ្នកប្រុសតូច រួចរាល់ហើយឬនៅ អ្នកប្រុសធំចាំ...(ម៉ែដោះ)

បាទៗចាំបន្តិចខ្ញុំកំពង់តែប្រញ៉ាប់ម៉ែដោះ (ភីត)

ឲខ្ញុំជួយទេ ឆាប់បានទៅ មិនអញ្ចឹងទេតែយឺតអ្នកប្រុសធំស្ដីឲមិនខាន (ម៉ែដោះ)

មិនបាច់ទេម៉ែដោះខ្ញុំរួចហើយ តោះប្រញ៉ាប់ទៅ (ភីត)

  ភីតប្រញ៉ាប់ចុះទៅយ៉ាងលឿនដោយ មានវ៉ាលីមួយ និងកាបូបស្ពាយធម្មតាមួយ...

(ប្រុងរត់ចោលស្រុកមេនកូន😭)

មកដល់ហើយហេស៎? (វេហ្កាស)

ដល់ភ្លាមវេហ្កាសក៏សួរភ្លាម ភីតដឹងក្នុងចិត្តហើយថានិងត្រូវមាត់របស់វេហ្កាសមិនខានទេ...

គឺ... (ភីត)

ភីតមិនទាន់ទាន់ហាមាត់និយាយស្រួលបួលផង ក៏ត្រូវវេហ្កាសអាកាត់...

ដំណើរយឺតៗ ស្ពឹកៗដូចឯងធ្វើការទាន់គេដែរ?! នៅឈរនៅនិងមិចមិនឆាប់លើកវ៉ាលីដាក់ឡានទៅចាំអ្នកណាលើកឲ (វេហ្កាស)

ភីតក៏ស្រវ៉ាលើកវ៉ាលីដាក់ឡាន បន្ទាប់ពីរៀបចំរួចរាល់អស់ពួកគេទាំងពីរក៏ធ្វើដំណើរចេញទៅ វេហ្កាសត្រូវចំណាយពេល 3_4ម៉ោង ដើម្បីទៅដល់ resort កោះ...

  នាម៉ោង12ថ្ងៃត្រង់ ពួកគេទាំងពីរក៏បានទៅដល់ ខណៈពេលនេះ មានបុគ្គលិកម្នាក់មកចាំទទួលស្វាគម៍វេហ្កាស

សួស្តី ចៅហ្វាយ ខ្ញុំបានរៀបចំបន្ទប់សម្រាប់អ្នកទាំងពីររួចរាល់ហើយ បាទ (បុគ្គលិកប្រុស)

ប៉ុន្តែ ខ្ញុំត្រូវការផ្ទះលំហែរ private មួយហើយមិនបាច់សម្អាតទេ រៀបចំសម្ភារៈសម្អាតឲខ្ញុំ1ឈុតផង (វេហ្កាស)

ប៉ុន្តែហេតុអីចៅហ្វាយ មិនឲបុគ្គិលសម្អាតឲ... (បុគ្គលិកប្រុស)

ខ្ញុំបញ្ជាឲធ្វើបែបណាគឺបែនិង ខ្ញុំត្រូវប្រាប់ហេតុផលដល់នាយដែរឬ? (វេហ្កាស)

the I hate🔥🖤 (រឿង ស្អប់)Where stories live. Discover now