part05 First kiss💋🔥

83 15 9
                                    

រឿង ស្អប់ (the I hate)
Write by Jensa
Enjoy reading stories....

និយាយរួចវេហ្កាសក៏ដើរចេញទៅយ៉ាងរំភើយ...

រៀបចំកម្មពីធីខួប? កម្មពិធីពិសេសបែបនេះ ឲខ្ញុំធ្វើយ៉ាងមិចទៅ នៅរីសតទាំងមូលផង (ភីត)

ភីតមិនចាំយូរក៏ប្រញ៉ាប់ផ្លាស់អាវនិងប្រញ៉ាប់ចេញទៅស្វែងរកមេការគ្រប់ការខុសត្រូវនៅទីនោះភ្លាមៗ...

សុំសួរបន្តិចនៅទីនណអ្នកណាជាមេការ ខ្ញុំចង់ជួបគាត់ (ភីត)

ភីតសួរទៅកាន់បុគ្គលិកស្រីម្នាក់នៅជិតកន្លែងទទួលភ្ញៀវ...

នៅទីនេះហ៎ គឺលោកផាយូក អីឡូវនេះគាត់កំពង់ជាប់រវល់ជាមួយភ្ញៀវបន្តិចទៀតខ្ញុំទៅតាមគាត់ឲ (ជេននី) ឈ្មោះរបស់បុគ្គលិកស្រី

បាទអគុណច្រើន (ភីត)

Aww និយាយអញ្ចឹងនេះគឺអ្នកប្រុសតូចភីតនិងមេនទេ (ជេននី)

បាទគឺខ្ញុំនេះហើយ ចុះហេតុអីបានអ្នកនាងស្គាល់ខ្ញុំ (ភីត)

អ៎ គឺចាហ្វាយបានប្រជុំបុគ្គលិកមិញនេះហើយណែអំពីអ្នកប្រុសតូច រីករាយដែសបានស្គាល់អ្នកប្រុសតូច ហិហិ...(ជេននី)

បាទខ្ញុំក៏ដូចគ្នា ហិហិ...(ភីត)

ចឹងអ្នកប្រុសអង្គុយរងចាំនៅទីនេះបន្តិចខ្ញុំទៅតាមគាត់ឲ (ជេននី)

ជេននីក៏ទៅតាមមេការឲមកជួបភីតមិនយូរប៉ុន្មានមេការក៏មកជួបភីត...

សួស្តីអ្នកប្រុស តើអ្នកប្រុសមានការអ្វីមេនទេ? (ផាយូក)

ត្រូវហើយគឺខ្ញុំត្រូវរៀបចំកម្មវិធីនៅរីសតល្ងាចនេះ (ភីត)

បាទ ចឹងអ្នកប្រុសមកតាមខ្ញុំទៅ office របស់ខ្ញុំដើម្បីពិភាគសារគ្នា (ផាយូក)

ភីតក៏តាមផាយូកទៅ office និងពិភាគសារគ្នាអំពីការរៀបចំកម្មវិធីខួបរបស់មិត្តវេហ្កាស ពួកគេជជែកគ្នារាងយូរគួរសម និងបន្ទាប់ពីមេការបញ្ជារចាត់ចែងភ្លាម ៗយ៉ាងរហស័រហួន ព្រោះពេលវេលាគឺមានមិនច្រើននោះទេ...

Skip~~
កាត់មកពេលល្ងាចក៏បានមកដល់អ្វីត្រូវបានរៀនចំយ៉ាងស្អាតនិងរៀបរយកម្មវិធីក៏ចាប់ផ្តើមពីម៉ោង6តទៅ(បញ្ជាក់ឃីមបានមកដល់នៅម៉ោង5ល្ងាច)

the I hate🔥🖤 (រឿង ស្អប់)Where stories live. Discover now