The hate part10 💊👄

60 16 6
                                    

រឿង (ស្អប់)
Write by Jensa
Enjoy reading storie now....

F*ck នេះជាថ្នាំ បំបាត់ក្លិនហឺត? ឯងជា Omega? (វេហ្កាស)

បា...បាទគឺត្រូវហើយ ហេតុអីបានជាបងស្គាល់(ភីត)

ហើយយើងស្គាល់វាយ៉ាងមិច 2សប្តាហ៍ទៀតទៅមន្ទីពេទ្យជាមួយយើង (វេហ្កាស)

  ភីតភយ័ស្ទើរតែសន្លប់ឈរទៅហើយបន្ទាប់ពីលឺបែបនេះ...

ត...តែខ្ញុំគិតថាវាមិនអាចទៅរួចទេ ហើយខ្ញុំចង់ត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញ ណាខ្ញុំសុំបងទៅចោះ ខ្ញុំទៅវិញម្នាក់ឯងក៏បាន (ភីត)

មើមាត់យើងឲច្បាស់ ...អត់ រហូតទាល់តែយើងបានមើលលទ្ធផលការពិនិត្យរបស់ឯងសិន កុំគិតចង់គេចវេសឲសោះ (វេហ្កាស)

~ងាកមកមើលប៉ាម៉ាក់របស់ភីត និងវេហ្កាសវិញម្តង~

បងពេលណាបានកូនៗ យើងត្រឡប់មកលេងផ្ទះវិញអូននឹកកូនណាស់ (អ្នកស្រីភីនដា)

ភីនដោយនឹកកូនក៏សួរទៅកាន់លោករីឆាតដែរជាប្តី...

បងថាស្អែកនេះទៅលេងពួកគេដល់រីសតតែម្តងល្អទេ? ណាមួយបងក៏ខានទៅយូរហើយដែរ បងចង់ទៅមើការខុសត្រូវនៅទីនោះម្តង ដំដើរការដល់ណាហើយ (លោករីឆាត)

ចាសៗ អូនសប្បាយចិត្តណាស់ បងសម្លាញ់ អូនតែងសម្ឃឹមថាវេហ្កាសនិងភីតឆាប់យល់ពីគ្នា និងមិនខឹងស្អប់គ្នា (អ្នកស្រីភីនដា)

Skip~~

ទើបនិងមកពីណា?! (វេហ្កាស)

សំណួរបានបន្លឺឡើងខណ:ពេលអ្នកកំលោះតូចកំពង់ដើរធ្វើកាយវិការលបៗចូលក្នុងផ្ទះហាក់បីដូចជាកំពង់គេចវេសពីនរណាម្នាក់!!....

គឺៗ...គឺខ្ញុំទើបតែមកពីខាងក្រៅ មិញនេះខ្ញុំគិតថាបងរវល់ទើបមិនបានប្រាប់មុន (ភីត)

ធ្វើកាយវិការលបៗដូចទៅជួបប្រុស ហើយទើបនិងមកពីផ្ទះព្រីនត្រូវទេ? កុំគិតថាយើងមិនដឹងឲសោះ យប់ស្មានិងហើយទំនេរណាស់ឬដើរតាមផ្ទះប្រុសនិង ហើយនៅតែ2នាក់ទៀត មិនចេះខ្មាស់គេទេ (វេហ្កាស)

ខ្ញុំគ្រាន់តែយកអាវទៅឲគាត់ហើយ ក៏ត្រឡប់មកវិញ មិចក៏បងនិយាយអីវែងឆ្ងាយយ៉ាងនេះ បងមិនដែរមើខ្ញុំក្នុងផ្លូវល្អស្រាប់ទៅហើយ ទើបបងនិយាយបែបនេះរាល់តែលើក (ភីត)

the I hate🔥🖤 (រឿង ស្អប់)Where stories live. Discover now