The Hate part12🤐🔞

64 17 1
                                    

រឿង (ស្អប់)
Write by Jensa
Enjoy reading storie now....

  អាហារពេលល្ងាចបានបញ្ចប់ ព្រះអាទិត្យក៏លិចផុតទៅ ដែរបន្សល់ទុកនៅបុរសម្នាក់ដែរកំពង់ឈរ ដៃលូកហោប៉ៅខោរ សម្លឹងគយគន់សមុត្រ និងរំសាយអារម្មណ៍ទៅតាមខ្យល់ដែលបក់ប៉ះរាងកាយឲដល់ត្រជាក់ចិត្ត....(វេហ្កាស)

ឈរមិនបានយូរប៉ុន្មានផងអារម្មណ៍ក៏ប្រែភ្លាមក្រោយពីមានមនុស្សប្រុសម្នាក់ទៀតមកឈរកៀកៗខ្លួន...នោះគឺព្រីន ដែរជាសត្រូវស្នេហា🤭

សមុត្រស្អាតយ៉ាងនេះមិនគួរណាមានអ្នកមកឃាត់ឃាំងសោះ (ព្រីន)

(យាយស្រួលបួលប្រូយត្ន័គេវៃបែកមាត់🗿)

ក៏ព្រោះតែមានមនុស្សខ្លះវាឆ្លៀតឱកាស (វេហ្កាស)

កំណាព្យឆ្លងឆ្លើយក៏ចាប់ផ្តើម ជម្លោះឈាមត្រជាក់រវាងកំលោះសង្ហារទាំងពីរក៏ចាប់ផ្តើមឡើងដូចគ្នា...

ឯងមិនត្រូវជាអីនិងភីតទេ ត្រូវអត់? (ព្រីន)

ហើយវាពាក់ព័ន្ធស្អីជាមួយឯង...!? (វេហ្កាស)

ចឹងបានន័យថាឯងត្រឹមតែជាបងរបស់គេ គ្មានអីពាក់ព័ន្ធចឹងល្អហើយ ព្រោះថាយើងចូលចិត្តភីតនោះអី.....(ព្រីន)

ហឺសឯងចង់ដឹងរឿងយើងរវាងភីត?...យល់ល្អយើងថាឯងប្តូរចិត្តពីអីឡូវឲហើយទៅ តិចស្លុតឈាមហើយថាយើងមិនបានប្រាប់មុនឲសោះ (វេហ្កាស)

បានតើយើងមិនប្តូរហើយក៏មិនខ្លាចការពិត ព្រោះរបស់មានម្ចាស់យើងកាន់តែចូលចិត្ត របស់ដែរបានមកស្រួលៗពេកក៏យើងមិនចំណូល>< (ព្រីន)

ត្រូវហើយ ព្រោះឯងមានស្បែកមុខក្រាស់នោះអី ចរិកក៏ធូរថ្លៃ (វេហ្កាស)

(មានការដៀលគ្នាជាខ្លាំងចា៎;)

  ក្រោយពីនិយាយមិនចូលគ្នាផងដៀលគ្នាផង ស្ទើតែឈានទៅរកហិង្សារដាក់គ្នាទៅហើយ តែក៏ត្រូវបានភីតមកឃាត់ទាំងសងខាង និងបំបែកគ្នាទៅផ្ទះរាងៗខ្លួន....

តែពិននេះភីតច្បាស់ជាត្រូវវេហ្កាសដាក់ម៉ាស្ពឹកខ្លួនទៀតហើយ ព្រោះចិត្តកំពង់តែឆេះឆាបឆួលជាខ្លាំង!!!

កាត់មកម៉ោង10យប់

ម៉ាក់ប៉ារបស់ភីតចូលគេអស់ហើយ ភីតស្រែកទឹកក៏ចុះមកខាងក្រោម...

the I hate🔥🖤 (រឿង ស្អប់)Where stories live. Discover now