រឿង (ស្អប់)
Write by Jensa
Enjoy reading storie now....ជេននីក៏ជូនអ្នកជាចៅហ្វាយទៅដល់ផ្ទះរបស់វេហ្កាសដែរកំពង់នៅ និងបានផ្តល់ឲនៅសោរ របងផ្ទះនិងសោរទ្វាផ្ទះ....និងចាក់សោរចូលទៅខាងក្នុងដោយមិនឲដំណឹងអ្នកខាងក្នុងទាល់តែសោះ....
នៅពេលដែរចូលទៅក្នុងផ្ទះគាប់ជួននិងពេលដែរប្រវេហ្កាសបើកទ្វាចេញពីបន្ទប់ល្មម...
អរុណសួស្តី កូនសម្លាញ់ (លោករីឆាត)
បាទដូចគ្នា!!! ម្តេចក៏អ្នកទាំងពីរមកមិនប្រាប់មុន (វេហ្កាស)
គឺម៉ាក់របស់ពួកឯងនឹក ហើយចង់មកលេងស្ងាត់ៗ surprised កូនទាំងពីរ ហើយចុះឯណាភីត? (លោករីឆាត)
មេនហើយឯណាភីតនៅឯណា ម៉ាក់ចង់ជួបគេណាស់ (អ្នកស្រីភីនដា)
(Admin សូមបញ្ជាក់ខ្លាចអ្នកទាំងអស់គ្នាភ្លេចថា...អ្នកស្រីភីនដាជាម៉ាក់របស់ភីតហើយត្រូវជាម៉ាក់ចុងរបស់វេហ្កាស ដែរត្រូវវេហ្កាសស្អប់ទាំងម្តាយទាំងកូននេះឯងដោយហេតុគិតថាដោយសារតែម៉ាក់របស់ភីតទើបធ្វើឲម៉ាក់បង្កើតរបស់វេហ្កាសស្លាប់...ទោះសព្វថ្ងៃមិនបានសងសឹកម្តាយតែក៏បានសងសឹកទៅលើភីតជំនួន ព្រោះធ្វើបាបកូនឈឺចាប់ជាង100ដង)
ភីតគេនៅគេងនៅឡើយ (វេហ្កាស)
ចុះបន្ទប់គេនៅឯណា នៅខាងលើមេនទេ? (អ្នកស្រីភីនដា)
អត់ទេ គឺហើយជាបន្តបន្ទប់ភីត ខាងលើជារបស់ខ្ញុំ (វេហ្កាស)
លោករីឆាតនិងអ្នកស្រីភីនដា ក្រោយពីលឺវេហ្កាសឆ្លើយតបហើយក៏រាងស្រឡាំងកាំងងាកមើមុកគ្នាធ្វើមុកភ្លឺកៗ...
ចុះមិចក៏ឯងមកនៅក្នុងបន្ទប់ភីតទៅវិញ???!!!(លោករីឆាត)
ពេលនេះសញ្ញាឆ្ងល់កំពង់រត់ពេញខួរក្បាលរបស់ប្តីប្រពន្ធទាំងពីរ~~
ខ្ញុំគ្រាន់តែមកមើលគេឈឺបន្តិច ព្រោះគេមិនស្រួលខ្លួនតាំងពីយប់មកម្លេះ...ចូលចិត្តគិតអីវែងឆ្ងាយម្លេះ ពេលនេះខ្ញុំរវល់ហើយចង់ធ្វើអីក៏ធ្វើចុះ (វេហ្កាស)
វេហ្កាសនិយាយយកលេស៎យ៉ាងធូរល្ហុយធ្វើដូចគ្មានរឿងអីកើតឡើងចឹង ហើយក៏មិនខ្ចីភយ័សូម្បីតែបន្តិច~~~ហើយក៏ដើរចេញទៅបន្ទប់ធ្វើប្រងើយ
YOU ARE READING
the I hate🔥🖤 (រឿង ស្អប់)
General Fictionស្នេហាដែលកើតចេញពីរការស្អប់និងយល់ច្រលំទើបធ្វើឲវេហ្កាសស្អប់និងធ្វើបាបភីត ប៉ុន្តែសេចក្តីស្អប់ទាំងនេះប្រែមកជាសេចក្តីស្រឡាញ់និងថែមទាំងខ្វះមិនបាន💙🖤 The I hate 🖤🔥 enjoy read now storie🔞