Yağmur, sesi vardı sadece;
Yuvarlak bir masa'da, altı sandalyeden, sadece iki tanesi doluydu...Genç güzel bir kadın, ve genç bir adam.
Kadın, adam'a iğrenerek bakarken, adam kadın'a aşk'la...Masa'nın devamı gelmemişti daha;
"Neden hep nefret ettin benden!"adam , ortam'da ki, sesizliği ilk bozan olmuştu.
"Sırası değil, Kenan!"diyerek, sandalye'ye, sırtını yasladı, kadın.
"O piçi seçmeseydin, seninle çok güzel bir hayat kurcaktım. Ama sen hem onu seçip, hemde ondan bir piç edindin!"sesi'ni yükselterek, konuşmuştu adam.
Kadın, adam'ın bu lafları'nın üzerine, yaslandığı sandalyeden masa'ya doğrularak,
"Benim oğlum hakında, düzgün konuş Kenan. Ve sevgilim hakında'da."ellerini masaya koyup, bileştirdi.
Biraz daha yakınlaşarak, "senden neden nefret ettiğimi hiç sorguladın'mı? " Kadın konuşmaya devam ettmişti.Adam'da yaslandığı sandalyeden doğrularak, masa'ya yaklaştı.
"Neden"dedi, sitemle.
"Neden ettin? Diye, sorucam'da sen beni hiç sevmedin'ki Talya!"adam, uzandığı masadan, geri çekilip, yine sandalye'sine yaslandı."Sen bir üst üye olamak için, kardeşini sattın. Daha öncekilerini saymıyorum bile."kadın başını yana çevirip, derin bir nefes alıp, verdikten sonra, tekrardan kafasını adam'a çevirdi.
"Senin yaptığını biliyorum. Sen alara'yı, sırf celal'in sevyesine gelmek için alara'nın oğlunu bile, hiçe sayarak, Celale kız kardeşini bir mal'mış gibi sattın.
Celal ne yaptı, ona zorla tecavüz edip, hamile bıraktı. Ama siz ikiniz, hiç bir bok olmamış gibi masa topladınız. Ulan akllım almıyor. Sen abisiy'din be kadın'ın nasıl yaptın."sona doğru sesi yükselmişti kadın'ın...Kadın konuşma'ya devam edicek'ti, ama diğerlerinin gelmesi'yle susmuş'tu.
Bu masa'da sadece iki kadın vardı.
Diğer dört kişi, erkek'ti.Alara, Talya'nın yanındaki sandalyeye geçip, otturdu.
Yağmur hızını artırmış, gök gürlüyordu.
Diğer üç adam'da, yerlerine geçti.
Masada büyük bir gerginlik vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNCİR
Mistério / SuspenseÖldür koş dediler öldürdüm koşuyordum. Bir sokağ'a daha girdim. Bu sokak'ta tek bir sokak lamba'sı vardı. Sokağın Bir tarafı karanlık, bir tarafı aydınlık'tı. Bu soğuk'ta bir insan donabilir'di ama ben alev alev yanıyor'dum. Sert rüzgar gözleri'mi y...