15

36 7 0
                                    


Stray Kids'ten Lee Felix ve Hwang Hyunjin'in son çekimleri çok fazla ses getirdi. İkilinin uyumu oldukça beğenilirken Felix hakkında yapılan yorumlardan biri herkesi etkiledi.

Netizenler bu yoruma çok fazla etkileşim verdi.

Stray Kids üyesi Lee Felix model, şarkıcı, söz yazarı ve daha bir sürü özelliğiyle tanınıyor. Son zamanlarda idoller hakkında yapılan olumsuz yorumlardan sonra Lee Felix için yapılan yorum fanlarını sevindirdi.

"Merhaba, birkaç gün önce fotoğraflarda görülen idol Lee Felix ile karşı karşıya geldim. Onu çok fazla tanımıyordum ve karşılaştığımızda da tanıyamadım ༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ. Söylenen şeylerin abartı olduğunu düşünmeyin lütfen. O bir melek.  Kızımla saatlerce hiçbir karşılık beklemeden oyun oynadı ve bana karşı çok saygılıydı. Sevgi dolu bir adam. Ayrıca çok yakışıklı. Kızım onu çok özlüyor, bizimle iletişime geçmesini isterim. Bundan sonra onu ve grubunu çokça destekleyeceğim. Siz de SKZ'e destek olun lütfen!! Böyle idollere sahip olduğumuz için şanslıyız."

Bu yorumun birkaç saatte binlerce kişiye ulaşması ve ilgi toplaması şaşırtıcı değil. Stray Kids ve Felix trend oldular! Onları destekleyelim millet!

"Vay canına.."

Sessizce mırıldandım. Çok fazla olumlu geri dönüş vardı ve bu beni inanılmaz mutlu etmişti. Uzun zaman sonra fazla sevindirmişti bu haber beni.

"Çok fazla iyi yorum var." Gülerek konuşan Han'a baktım. Odama ilk geldiğinde korkmuştum ama iyi bir haber için gelmişti.

"Evet, şaşırdım."

"Nedenmiş o?" Kaşlarını çatarak bana kızgın görünmeye çalıştı.

"Genelde her olayda bir şeyleri kötüleyebiliyorlar.." Bu doğruydu, en iyi işlerimize bile nefret kusan onca kişi vardı.

"Ahh! Şimdi ağızlarını açamazlar. Hadi bunu kutlayalım." Mutluluğu bulaşıcıydı. Onun enerjisi enerjimi yükseltiyordu.

"Tamamm, ne yapalım?"

"Hepimiz toplu olarak bir tatile gitmeliyiz."

"Ama albümün yayınlanmasına az kaldı."

"Evet bu süreyi değerlendirelim bence." Aslında düşününce mantıklıydı. Yorgunduk ve etkinlikler başlamadan önce bir tatil çok iyi olurdu.

"Nereye gidebiliriz ki?"

"Orasını bana bırak. Yakın zamanda tatile gideceğiz ve sen Hyunjin'le barışacaksın."

Kalbim heyecanla kasıldı. Onunla tam olarak barışmayı çok istiyordum.

"Oh ne! En kısa zamanda gidelim o zaman." Gülerek omzumu pat patladı.

Aklımda olan şey yüzünden tekrar unutmamak için konuşmaya başladım.

"Bir şarkım var, yayınlayalım mı? Sözleri hazır. Ritimde az çok belli."

"Waoow Lee Felix. Hayranlarına kalp krizi geçirtmek istiyorsun sanırım. Şu sıralar fazla aktifsin."

"Sadece... Bu şarkı benim için çok değerli."

"Bugün çalışmaya başlayabiliriz. Birkaç gün sürmez bile."

Rahatlayıp derin bir nefes verdim. O şarkı benim Hyunjin'e söylemek istediklerimdi.

...

Hyunjin-Felix

Hyunjin: Haberleri gördün mü?

Felix: Eveet 😻

Felix: Çok mutluyum

Hyunjin: Ne güzel

Hyunjin: Han'la ne yapıyorsunuz

Hyunjin: Sizi yurttan çıkarken gördüm

Felix: Ahh, o mu?

Felix: Şirkete gitmemiz gerekti de 🥲

Felix: Kayıtlar falan

Hyunjin: Anladım

Hyunjin: Ben de dışarıya çıkmıştım

Hyunjin: Eğer işiniz yoksa çıkışta yemek yiyelim

Hyunjin: Seninle vakit geçirmeyi özledim/

Felix: Yeyy hemen Han'a soruyorum 🥰🥰

Felix: Yah!

Felix: Han ve Minho bir kafeye gidecekmiş

Felix: Önceden karar verdikleri için onu ekemezmiş 🥲🥲

Felix: Bu fırsatı kaçırmayı istemezdim /

Hyunjin: Biz gidelim o zaman

Hyunjin: Yani istersen

Felix: İstersem mi???

Felix: Tabii ki isterim 💞💞💞

Felix: Öhm

Felix: Yani aç olduğum için

Felix: Yanlış anlama 🔪🔪🔪

Hyunjin: Böyle davranma

Hyunjin: Isırmak istiyorum ಠಿ⁠_⁠ಠಿ

Felix: Ahh

Felix: Hannie beni çağırıyor

Felix: Geliyorum Hannie

Felix: Ayy

Felix: Gitmeliyim

Felix: Öptümmm 😽😽

Hyunjin: Ben de
(17.28)

...

Moment dileniyorum.

Etkileşim veya moment verir misiniz Hyunlix..

İhtiyaç 🥲😭

Tarih: 25.01.2024

Bu bölümü dün yazdım ve moment istediğimi belirtmişim.

Bugün moment aldık sanırım 🥲🥲

Hyunlix havaalaninda beraber yemek yemiş

Ve cikista da grup üç arabayla gitmiş. Hyunlix ikilisi birlikte bir arabayla gitmişler.

Arabada sadece ikilimiz vardı 🥲👍🥰

Onlara yemek yiyecekleri bir bölüm yazacakken bunu görmem coook iyi oldu 🥺🥺

Yazım Tarihi 24.01.2024

gatito, hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin