21

34 5 0
                                    

"Hyun! Çabuk gel, burada fotoğraf çekinmeliyiz." Ona seslendiğimde odaklandığı binadan gözlerini ayırıp bana döndü.

Birkaç saattir sokak sokak gezip her şeyin fotoğrafını çekiyorduk. Aşırı güzel ilerliyordu günüm, umarım sorunsuz biterdi bugün.

Cümlemle birlikte yanıma doğru ilerlemeye başladı. Gözlükleri ve kombiniyle aşırı bakılası duruyordu. Sanki onu saatlerce izlemeliymişim gibi hissediyordum.

Yanımda durduğunda sokaktan geçen birine kamerayı uzatıp birkaç şey söyledi. Adam onu onaylayıp karşımıza geçti. Ben nasıl poz vereceğimi bilemeyince ona baktım.

Dümdüz durup karşıya bakması bile yeterliydi, ona baktığım anda birkaç kez flaş patladığını gördüm. Hemen kendimi düzeltip ben de poz vermeye çalıştım. Adam birçok kez deklanşöre bastı. Sonunda yeterli gelmiş olacak ki kamerayı bize uzattı.

Hyunjjn Fransızca konuşurken ben kamerayı almış fotoğrafları inceliyordum. Çok güzellerdi.. Odamdaki tüm duvarları bu fotoğraflarla kaplamak istiyordum.

Hyunjin'e baktığımda kendi kamerasıyla az önce baktığı binayı çektiğini gördüm. Çok sanat aşığı biriydi. O binayı çekerken ben de onu çektim. Bu fırsatı kaçıramazdım. 

"Artık gidelim mi?" Yorulmuş gibiydi, onu zorlamak istemiyordum şimdiden.

"Tamamm, zaten yakınız hâlâ." Aslında çok fazla sokak gezmiştik ama ilerlediğimiz kadar geriye de dönmüştük. Otel uzakta kalmıyordu.

Yan yana yürürken sessizdik. Onunlayken sessizlik çok güzeldi, gürültü çok güzeldi, uzaklar çok güzeldi.

Hyunjin her şeyi güzelleştiriyordu. 

Otele döndüğümüzde o kendi odasına gitmişti bense tuttuğum odaya girdim. Hemen yan odasındaydım, balkona çıksak yan yana gelebilirdik. Ondan yeterince uzak düşmüştüm, artık uzak kalmaya niyetim yoktu.

Gruba mesaj geldiğini görünce oturup sohbeti açtım. Bizimkilerden ayrı bir gün bile geçmiyordu. Şimdiden özlemiştim.

8 is Fate

Jeongin: Ben böyle hayatın amına koyayım

Jeongin: Bu sikik düzen ne zaman düzelecek

Jeongin: Cidden gerginim!

Seungmin: Ne?

Changbin: NE?!

Han: Jeongin nee?!?!? 😯

Lee Know: Cidden ne?

Hyunjin: Rüya görüyor olmalıyım

Hyunjin: Evet evet yorgunluktan bayıldım ve rüya görüyorum

Felix: Jeongin bebeğim senin ağzın neler söyler?! 😱😱

Chan: Jeongin?

Chan: Ne oluyor

Chan: Bir sorun mu var

Jeongin: Ah yok

Jeongin: Şarkı dinliyordum

Jeongin: Biraz 🤏 gaza gelmişim

Jeongin: Sakin olun 🥰🥰

Changbin: Bizi korkuttun!

gatito, hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin