Hyunjin-Felix
Felix: Hyun
Felix: Çıkacağım ben
Felix: Nereye geleyim?
Hyunjin: Şirketteyim
Hyunjin: Seni bekliyordum
Hyunjin: Girişteyim
Felix: TAMAMMM
Felix: Hemen geliyorum 🏃🏃
Hyunjin: Hemen gel bebeğim/
Hyunjin: Tamam
(19.32)...
Heyecanla ceketimi giyip Han'a veda ettim. Hyunjin'le yemeğe çıkacaktık!! Son zamanlarda hayatım çok güzel ilerliyordu.
Zıplayarak yürümemek için kendimi zor tutuyordum resmen.
Uzun zaman olmuştu onunla baş başa bir yerlere gitmeyeli. Umarım akşamımız çok güzel geçerdi.
Yanaklarımın gülümsemekten acıdığını hissediyordum ama elimden gelen bir şey yoktu. Mutluluktan havaya uçacak gibiyim.
Asansöre binip hızlıca aşağıya inmeyi bekledim. Birkaç saniye sonra alt kata vardığımda oyalanmadan asansörden çıktım. Girişte tanımadığım bir çalışanla sohbet eden adamı fark ettiğimde kalp atışlarım yeniden hızlandı. O karşısındaki adamla konuşurken onu inceledim.
Açık mavi bir kot pantolon ve rahat bir sweatshirt giymişti. Gözlükleri ve şapkası kombiniyle uyumluydu. Ayrıca üzerine geçirdiği deri ceketiyle de kombini fazlasıyla havalı görünüyordu.
Yeter artık adam, kalbime zararsın.
Beni fark ettiğinde yüzündeki gülümseme büyüdü. Onlara doğru ilerlerken adama bir şeyler söyleyip bana doğru birkaç adım attı.
Yanına vardığımda bir eli beremi buldu. Beremi ve saçlarımı düzelttikten sonra memnunca gülümsedi.
"Gidelim."
Gülümseyerek kafamı salladım. Hipnoz olmuş olma ihtimalim oldukça yüksekti. Çıkışa vardığımızda peşimizden gelen korumalara gelmelerine gerek olmadığını söyleyecekken Hyunjin benden önce davrandı.
"Uzağa gitmeyeceğiz, siz burada kalabilirsiniz."
Adamlar onayladıktan sonra ilerlemeye başladık. Şirketin arka kısmında kalan otopark görüş alanıma girdiğinde şaşırdım.
Uzak bir yere gitmeyeceğiz demişti, arabaya ihtiyaç duyacağımızı düşünmüyordum. Yoksa direkt buradaki mekana mı girecektik?
"Hyunjin, burada mı yiyeceğiz?"
Sorunla birlikte bana döndü. Tamamen aynı hizada yürüdüğümüz için yüzü yüzüme yanaşmıştı.
"Hayır, sadece rahat edelim istedim."
"Anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gatito, hyunlix ✓
FanfictionBir müzik grubunda yer alan ikili ilişkileri çok güzel giderken bir anda çok fazla tehdit alır ve linçlenirler. Biri sevgisinin her şeyin üstesinden geleceğini düşünürken diğeri çareyi uzak durmakta bulur. Hyunjin: Tüm bunların sorumlusu sensin. . ...