25

26 6 1
                                    

Hyunjin-Felix

Hyunjin: Yemeğe gitme amacınız neydi

Hyunjin: Ben onu pek anlamadım

Hyunjin: Üstelik gözüme soka soka

Hyunjin: Beni orada bırakıp o herifle gitmeni konuşalım mı?

Felix: Hyunjin

Felix: Bak yanlış anlıyorsun

Felix: Arkadaşım o benim

Hyunjin: Arkadaşların için sevgilini hiçbir şey söylemeden geride bırakabiliyor musun?

Felix: Öyle olmadığını biliyorsun

Hyunjin: Hayır bilmiyorum

Hyunjin: Bildiğim şey beni bırakıp gitmen

Hyunjin: 'Hyunjin ben gidiyorum, sen de yurda geç. Yarın izleriz filmi.' dedin

Hyunjin: O kadar değersiz hissettirdin ki

Hyunjin: Neye uğradığımı şaşırdım

Felix: Ya önceden söz vermişim

Felix: Ayıp olurdu

Felix: Seninle her gün, her saat film izleyebilirim, izlerim de

Felix: Seninle vakit geçirmeyi sevdiğimi biliyorsun zaten

Felix: Değersiz hissettirmek istemedim

Felix: Sana değer veriyorum ben Hyunjin

Felix: Nasıl böyle düşünüyorsun

Hyunjin: Bu siktiğimin ilişkisi neden bana zarar vermek dışında bir işe yaramıyor?

...

Genç adam hırsla telefonunu yatağın üzerine fırlatıp ellerini saçlarının arasından geçirdi. Kafayı yiyecekmiş gibi hissediyordu.

Alışveriş merkezinin ortasında yalnız bırakılmak fazlasıyla kırıp, sinirlendirmişti onu. Şimdi ise hâlâ ciddiye alınmıyordu sevgilisi tarafından. Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştı.

Her şeyin düzelmesi için çabalamaları gerekirken yine birden tersine dönmüştü olaylar. Üzerini değiştirip telefonunu da aldıktan sonra önce odasından, sonra da yurttan çıktı. Korumalar ona bakarken gelmemelerini söyledi. Yalnız kalmak istiyordu.

Kimseyi endişelendirmemek için Chan'e dolaşağına dair bir mesaj attı ve telefonunu yeniden cebine koydu.

Nereye gideceğini, ne yapacağını bilmiyordu. Sadece uzaklaşmak istiyordu. Bir şeyleri düzeltmek için çabalamaktan yorulmuştu.

Sevgilisini çok seviyordu, çok değer veriyordu. Ama bugün yaşadıkları ona çok kötü hissettirmişti. Saat gece yarısına yaklaşmıştı, tenha yerler yerine kalabalık sokaklarda dolaşmak istedi. Zaten şapka, gözlük ve maske takıyordu.

Kalabalığın arasından yavaş adımlarla ilerlerken kolunu tutan biriyle birlikte durdu.

"Hyunjin?" Ona sorar gözlerle bakan arkadaşına baktı.

gatito, hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin