Arkadaşlar sıkılmayın ilk bölümden lütfen. Çok hoşuma gitti benim. Sonuna kadar gidelim birlikte. Seungmin'i ucundan tanımamız gerekiyordu.
_________________________miniverse.__
241 beğeni/ 0 yorum
Bugün gözümün önünde mavim griye dönüştü bir şekilde. Kıyıya vuran dalgalar hırçın ve bir o kadar keskindi. Fakat bunu çok gözler önüne sermek de istemiyor gibilerdi. Tam bir griye yakışacak şekilde. Güneşli günün mutluluğu, sevincinden uzak. Karanlığın, bulutlunun hüznüne de yakın değil. İçinde yaşadığı, dışına gölge vermiş ve fazlası yok. Gölgenin soğuğundan kimse yaklaşmaya cesaret edemez fakat o bir tene değmenin, bir gözün ekseninden geçmenin derdindedir belki de. Gri dalgalar felaket değil, bir yardımın çığlığıdır belki de.
•••
Deniz ve hayatım... Benzer yönleri var. En başta da dalgaları var mesela. Bitmek bilmeyen dalgaları.
İzledikçe boyutu büyür ya o dalgaların öyle işte. Beni izleyen kimse yok belki de ama büyüyor dalgalarım bir şekilde.
Tek bir farkları vardır belki de: Denizin mavisi de var, insanın içini huzur kaplayacak cinste.
Benim içime gri dalgalar uzanmış boylu boyunca. Ürpertici, tamamen korkutucu belki de...
Hatta o kadar korkutucudur ki belki de görüntü sebebinden duymaz seslerini kimse.
Aldanmak... Görüntüye aldanmak kulaklarını tıkamak. Duvarlarımı gün geçtikçe daha da ören etkenlerdir belki de.
Kumdan bir kale kurtarabilir mi kendi kendini bir dalganın gazabından?
Ben de yapamam bunu bir başıma işte. Duvarlarım fazla büyüdü, onları tek başıma yıkamam.
•••
miniverse.__
223 beğeni/ 0 yorum
Günlerden yine deniz. Denizin günlerinden yine maviye dönüş. Umutların sönmemesi gerektiğine bir işaret belki de? Belki ışığın bir anlığına sönmesi bir daha hiç yanmayacağı anlamına gelmez demektir? Fakat söylesene mavi, tamamen griye dönmüş denizi de inandırabilir misin buna? Karanlığa git gide daha da sinen bir gri için umut ne kadar yakındır tahminen? Tek başına o yolu geri dönmesi kolay mıdır fikrince? Gözlerin hepsi kör, kulaklar sağır bir hâl almışken ona karşı, nasıl gitsin geriye doğru? İki gün sonra tekrardan gelmesi, yolunu tamamlayamamış olması demek değil midir zaten?
•••
Umut...
İmreniyorum bu duyguya sahip olan herkese. İşlerin bir şekilde güzelleşip her şeyin yoluna gireceğine inananlara.
Ben de isterdim mümkün olmayacağını bile bile ihtimallere sığınmak. Belki biraz da kendimi kandırmak...
Farkındalık zarar verir, kandırılmak derine işler anı bir şekilde.
Zarar görmek...
Belki de kandırılmak istiyorum...
Canım öyle çok acıyor, öylesine yorgunum ki belki kandırıldığımı anlayana kadar mutlu olmak istiyorum? Belki derime bir anda işleyecek o acıya mecbur hissediyorum...
Yavaş yavaş ölüyor olmak, günler geçtikçe karanlığa teslim olmak değil de bir anda toprağa karışmak istiyorum belki de...
Bildirimlerimi kontrol etmezdim. Sadece oluşan kırmızı noktayı yerinde görmek istemediğim için öylesine tıklardım.
Yine aynısını yaptım fakat bu defa saniyelik bakışlarıma takılan bir şey vardı burada.
İlk defa burada üç saniyeden fazla zaman geçirerek tıkladım üzerine.
blino_ue
259 beğeni/ 0 yorum
Dm aç gri çocuk, maviye kavuşturacağız denizi. Ebedi maviliğine. @miniverse__
________________________
Minho'nun kullanıcı adı blue Minho anlamına geliyor arkadaşlar. "Blue Lino". Harf oyunları çok güzeller.
İlerleyen bölümlerde fic çok çok daha güzel olacak inanıyorum.
2min çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Bir Mucize |2min|
FanfictionUzaktan parlayan bir mavinin, yavaşça karanlığa gömülen gri ile olan etkileşimi.