Önyargıları yok etmek, atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur. — Albert Einstein
Merhaba, ben Almila. Sizlere hikayemden bahsetmeden önce merak ettiğinizi düşündüğüm adımın anlamını tek kelime ile açıklamak istiyorum. İşte o anlam:
Elma
Evet, bence de komik. Tabii adımın Almila olmasının bir hikayesi var.
O zaman bebekliğimden 21 yaşıma kadar neler yaşadığımı kısaca anlatmaya başlayayım!
Almila'nın annesi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sene 2002, 11 Ocak. Saat: 10.22
510 *** ** ** : ''Tamam canım, kendine çok dikkat ediyorsun, sakın eşinin sözünden çıkma, gözümüz arkada kalmasın, hem sen karnında bir can daha taşıyorsun!''
'521 *** ** ** :'Biliyorum Arzu, biraz sakin ol. Hamile olan benim ama senden daha sakinim.''
510 *** ** ** :''Söylemesi kolay tabii 15 yıllık arkadaşınım senin, tabii ki merak edeceğim.''
'521 *** ** ** :''Şapşal.''
510 *** ** ** :''Derya, bak aklıma ne geldi, hatırlıyor musun senin bebeğin cinsiyet partisini yapamamıştık, her şey hazırdı. Partinin başlamasına 10 dakika kala yediğin elma yüzünden rahatsızlanmıştın. Onun için maalesef kuru kuru öğrendin kızının cinsiyetini...''
'521 *** ** ** :''Evet, olacağı buymuş.''
510 *** ** ** :''Dur dur! böyle atma bir kenara. Geçen gün bizim komşunun kızıyla konuştum, bu tür partiler için küçük bir mekanları varmış. Belki bilirsin Latina Cafe, uygun bir fiyat çıkarırmış bize ne dersin yapalım şu cinsiyet partisini!''
''521 *** ** ** :'Canım ne gerek var, zaten biliyoruz cinsiyeti. Heyecanı yok.''
510 *** ** ** :''Sanki bilmiyormuşçasına yapacağız, hem kızın büyüdüğünde sormayacak mı, anne benim cinsiyet partim nerede oldu?''
'521 *** ** ** :''Haklısın Arzu, hele bir hastaneden çıkayım.''
510 *** ** ** :''Tamam canım çok öpüyorum.''
'521 *** ** ** :''Bende.''
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sene 2002, 25 Ocak. Saat: 12.05
''Ay Derya! çok heyecanlıyım. sanki ilk defa öğreniyormuşuz gibi.''
''Canım bir sakin olur musun?''
''Tamam tamam.''
''Pastamız neyli olacak?''
''Aslında sade olacaktı, ama çok basit kaçar diye meyveli yaptırdık. Çilek, kivi, muz ve Elma var.''
''Pastamızı kesmek için sayın Derya hanımı ve Umut beyi davet ediyorum.''
''Koş koş!''
''Umut keşke bunu cinsiyeti bilmeden yapsaydık, tamamen benim hatam.''
''Kendini suçlamayı bırak artık canım, senin hatan değil.''
''Seni seviyorum Umut.''
''Ben de seni.''
Umutla ellerimizi birleştirip pastayı kestik, sağ elimde duran çatalla pastadan bir lokma aldım. O sırada soluk boruma kaçan ve hayatımın bitmesine sebep olan elmayla yere yığıldım.
Gözlerimi kısacık açabildiğimde Umutun kollarındaydım. Son sözüm ise, kızımın adı Almila olacak idi.
Kızımın adını neden Almila koyduğumu belki daha iyi anlamışsınızdır. Ben kurtulamadım ama o her şeye rağmen savaştı. Kızımı hiç kucağıma alamadan, koklayıp saramadan ayrılmıştık...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar merhaba tekrardan, bu bölüm sadece ana karakterimiz Almilanın adının nereden geldiği ile alakalıydı. Umarım sıkıcı gelmemiştir. diğer bölümü büyük ihtimal tanıtım yapacağım. Konular akıcı bir şekilde ilerleyecek ♥
Bu arada söylemek istedim, bölüm başına koyduğum şarkıda aslında elmalar ile ilgili, şarkının türkçe çevirisinde elma ağacının orada mısın? cümlesi geçiyor. Çok bir alakası yok ama yine de koymak istedim iyi okumalar ♥
1. Bölüm sonu ♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz Elma
Teen Fiction521 *** ** **: Merhabalar yeşil elma. 530 *** ** **: Bana sakın elma deme isimsiz adam. 521 *** ** **: Bana neden dememem gerektiğini anlatana kadar sen bir elmasın. 530 *** ** **: Senin gibi bir çocukla daha fazla muhatap olmayacağım. 521 *** ** *...