Merhaba sevgili günlük. Bugün annem ve babam olmadan geçirdiğim yeni bir günün sabahı. Neden bilmiyorum, yaşıtlarım, gülüp eğlenip ailesiyle mutlu ve huzurlu saniyeler, dakikalar, saatler, günler, yıllar geçirirken ben annemi hiç göremedim, psikolojik olarak iyi olmayan babamı sadece 3 kez gördüm?...
521 *** ** ** numaralı kullanıcıdan yeni bir mesaj aldınız. (mesajı görmek için tıklayınız.)
Mesaja tıkladım.
521 *** ** **: Selam.
530 *** ** **: Merhabalar, bu Latina giyim numarasıdır. bizden aldığınız ürenlerde bir sorun mu var?
521 *** ** **: Henüz alışveriş yapmadım.
530 *** ** **: Peki, maalesef internet üzerinden satışımız yok. Dilerseniz Latina giyime gelip istediğiniz gibi alışverişinizi yapabilirsiniz, iyi günler!'
521 *** ** **: İnternetten yapacağım.
''Anlamada sıkıntı mı çekiyor bu ya?''
530 *** ** **: Tekrar merhaba, dediğim gibi internetten satış yapmıyoruz. İyi günler diliyorum.
521 *** ** **: İyi günler.
Telefonu kapatıp montumu giyindim. Saat 20:10 olmuştu, bu saatten sonra daha satış yapabileceğimi düşünmediğim için mağazayı kapatıp yola koyuldum.
Kendi çabalarımla kazandığım para ile maalesef bir araba alamıyordum. Otobüse binmek için durağa ilerledim.
3 saat sonra. Saat 23:15
Evimde oturmuş küçük giyim mağazam için kıyafetler tasarlıyordum.
Şarjda olan telefonumun bildirim sesi ile olduğum yerden sıçradım. Ayağa kalkıp telefonumu elime aldım.
521 *** ** ** Adlı kullanıcıdan yeni bir mesaj aldınız.
Neden ısrarla yazıyordu?
Mesaja tıkladım.
''Bu da ne?''
Bir sitenin linkini göndermişti. Tıklamadan önce yazma kararı aldım.
530 *** ** **: Merhabalar, Latina giyim ile konuşuyorsunuz. Bu link de nedir?
Soruma cevap vermek yerine linki tekrar göndermişti. Sinirlenmiştim. Derin bir nefes çekip linke tıkladım.
3. Bölüm sonu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılmaz Elma
Fiksi Remaja521 *** ** **: Merhabalar yeşil elma. 530 *** ** **: Bana sakın elma deme isimsiz adam. 521 *** ** **: Bana neden dememem gerektiğini anlatana kadar sen bir elmasın. 530 *** ** **: Senin gibi bir çocukla daha fazla muhatap olmayacağım. 521 *** ** *...