İyi okumalar dilerim...
2023-Norveç
Ben Ece Özer'dim.
Varlığından hep nefret edilmiş o küçük kızdım.
Şimdi ise artık büyümüş,varlığından korkulan o kadındım.
Gece. Sadece Gece.
Artık alışık olduğum etraftan yükselen kan kokusu burnuma dolduğunda, eskiden ne kadar kandan korktuğumu hatırladım bir an.
Aynı zamanda arkadan sesi gelen polis sirenleri kulağıma dolduğunda hızlı adımlarımla motoruma yönelmiştim.
Motora bindiğimde son bir kez arkada göğüsünden kan akan adama bakmıştım. Hak etmişti,o kadına dokunmayacaktı.Silahımı belime yerleştirdikten sonra gaza bastım ve arkama bile bakmadan evime doğru ilerledim. Polislerin bana yetişmeyeceğini bildiğim için içimde korkunun kırıntısı bile yoktu. Polislerin,insanların beni yakalamaya çalışmalarının nedenleri ise bir katil olmamdı,ama beni katil yapanlar insanlardı asıl. Ülkede adalet yoktu herhangi bir adam bir kadını tecavüz ettiğinde görmemezlikten geliniyordu,sorun olmuyordu. Ama ben bu şerefsizleri öldürdüğümde sorun oluyordu. Bu muydu adalet?
Düşüncelerimle boğuşurken evime gelmiştim. Yolculuk yarım saat kadar sürmüştü. Şehrin ara sokaklarında çoğu kimsenin yaşamadığı bir mahallede normal bir evdi.Motorumu otoparkıma park etmiş,garajın kapısını kilitlemiş eve doğru geçiyordum. Eve girdiğimde her zamanki gibi beni yine bir sessizlik karşıladı. Mutfağa geçip bir bardak su içtim.Kendimi televizyonun karşısındaki koltuğa attığımda aynı zamanda televizyonu açtım bakalım yine gündemdemiydim. Tahmin etmesi zor olmamıştı. Kadın konuşmaya başladığında nasıl yalanlar uyduracağını duymak için televizyonun sesini biraz daha açtım.
"Morderen kjent som Night in the Country myrdet en annen uskyldig person på et lager i dag."
(Ülkede "Gece" olarak bilinen katil, bugün bir depoda bir masum insanı daha öldürdü.)
"Masum mu?" Dedim kendi kendime bir kahkaha patlatarak. Aynen baya masum ben orda bir kadını tecavüz etmeye kalkıştığını gördüğümde onu başka bir yere götürüp öldürmeseydim kim bilir kaç kadının daha hayatını mahvedecekti. Ama yine de suçlu bendim. Çok mantıklı dimi?
Televizyonda ki kadın konuştuğunda dikkatimi yine oraya verdim.
"Politiet startet et søk for å finne denne morderen som forurenset landet vårt."
(Polis, ülkemizi kirleten bu katilin bulunması için çalışma başlattı.)
"Bok bulursunuz." Dedim ve biraz kafamı dağıtmak için üstümü giyinip biraz dışarıda dolaşma kararı aldım. Nasıl olsa yüzümü görenler sadece kurbanlarımdı. Tehlike yoktu.
♣️
İstanbul
Yazar'dan
"Komiserim müdür bey sizi odasına çağırıyor."
Kafasını gömdüğü dosyalardan kaldırıp yanındaki alt rütbede,20'li yaşlarda olan çocuğa baktı Aras.
"Tamam gidiyorum şimdi." Diyerek ayaklandı Aras.
Müdür bey kendisine çok güvenirdi,hatta sadece müdür bey değil bütün ülke onu tanır,bilir ve güvenirdi. Başarıları,zekiliği ve vatan sevgisi ile tanınırdı Aras Karyel. Bütün hayatını ülkesine adamış cesur ve iyi kalpli aynı zamanda sert duran biriydi Aras Karyel,herkese yakın davranmazdı. Hayatında sadece bir kişiye her zaman güvenmiş,yakın davranmıştı. O bir kişide; Çocukluk arkadaşı Ece'ydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH KATİLİ
Novela JuvenilÇocukluk arkadaşı olan Ece ve Aras bir nedenden dolayı ayrılmak zorunda kalırlar. Aradan yıllar geçtikten sonra karşılaşmak zorunda kalırlar ama,Ece ülkede aranan ve kimsenin yakalayamadığı bir seri katil, Aras ise ülkenin en iyi polisi olmuştur. Ve...