Biraz sohbet ettikten sonra jimin, hyung'lara ikram etmek için atıştırmalık getirmek üzere mutfağa adımladığı sırada bende arkasından yanına gitmiştim, bir yandan ona yardım ederken bir yandan da söylenmiştim."Ya jimin tamam Jin ve Namjoon hyungu anladım ısındık birbirimize ama bir insancıkla daha tanışmak istemiyorum hem havuç diye isimmi olur lütfen ya" derken cümlem bittiğinde dudağımı üzgün olduğumu belirtmek için büzmüştüm.
"Yoongi bak gör hepsi kafa dengi insanlar alışıcaksın onada ayrıca havuç onun lakabı" demişti bir tabağa kurabiye koyarken. "Off yaa ama ya o Jin ve Namjoon hyung gibi değilse" "Emin ol bir farkı yok ve hepsi ingilizce cahili" dediğinde sırıtmıştı. Gerçekten öyleydi ama ben yinede pek tanışmak istemiyordum. "HEYYY BİTCHESS" diye bağıran Jin hyungu duyduğumuzda bütün dikkatimizi ona vermiştik.
"MUTFAKTA NE YAPTIĞINIZI SORABİLİRMİYİM? LÜTFEN BİRAZ HIZLI OLUN KÖK SALDIM ÇÜNKÜ" diye tamamlamıştı. Jiminde boş durmamış "BABANIN UŞAĞI YOK BURDA" demişti. Namjoon hyung ise gülerek sevgilisini savunmuştu. "SES KESİNİ JİMİN VE HIZLI OL!"
Jin hyungda sevgilisine alttan alttan gaz veriyordu "AFFERİM PAŞAM DEVAM BİZ BU GİDİŞLE ATOMUDA PARÇALARIZ OTTO ZIKKIMINIDA" demişti. Ciddi anlamda kafa dengi insanlardı onlarla rahatça konuşup dertlerinizi paylaşabilirdiniz tabi eğer ikinci bir yüzleri yoksa...
Atıştırmalıkları hazırladıktan sonra Jin hyunglarin yanına gitmiştik. Kurabiyeleri tıkınmış ve ne yapacağımız hakkında konuşmaya başlamıştık. "Bence dışarı çıkalım" "Jin hyung kafayımı yedin evin içinde titriyorsun dışarıyı sen düşün" "Bence dışarı çıkamayacağımız için evde biseyler yapalım" demişti Namjoon hyung bizden sonra. "E napabilirizki?" diyen jiminin ardından Jin hyung "Şerro onuda bir zahmet sen düşün" demişti.
En sonunda ortaklaşa bir oyun oynamaya karar vermiştik ve Jenga oynayacaktık. Küçük çocuk gibiydik hepimiz. Biraz kargaşa ardından Jin hyungun güzel ingilizcesiyle sonunda yıkmadan kuleyi yapabilmişlerdi ve oynamaya başlamıştık.
"İlk ben"
"Hayır ilk ben başlicam jimin"
"Yooo şempanzeler en son"
"Ses kesini be sen bana kurban ol"
"Bence ilk önce Yoongi başlasın"
"Namjoon hyung siz aranızda anlaşın ben en so-"
"Yoongi hadi sen başla ben ikiyim, jimin dört ve Namjoon da beşinci"
"Tamam Jin hyung"
"Ya Yoongi şu hyunglari kaldirsan daha iyi olur o kadar saygıya gerek yok hem daha hoşumuza gider"
"Tamam Namjoon"
°23 dk sonraa°
"Hay amina koyim"
"HAHAHAHA AĞLA LAN"
"KES BE"
"Sevgilimin üzerine gelme lan jimin"
"Ben dedim ona o taşı alırsan kule yıkılır diye sanamı sorcam lan dedi onu aldı"
"Ya bir durun ya, atışmayın bir"
"Sürekli böyleler yoongi alıştım artık"
"Tekrar dizin lan hadi"
"Hayır şempanze"
"RAKİPLERİM AĞLAR"
"Dizin lan bakalım kim ağlıyo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gözlerindeki ışık güneşten parlak /yoonmin
Fanficyan shipler olarak taekook namjin belki hyunlix,chanbaek olur ama bakacagaz semejim° ukegi°