№23

162 6 2
                                    

KaptanBol: Uyudun mu?
(07.44)

KaptanBol: İpek özür dilerim yani sana söylemem gerekirdi biliyorum ama gelirsin zannettim veya dinlemezsin sandım. Seni riske atmak istemiyordum

Siz: Sana güvendiğimi söylerken yakın arkadaşımı da dahil edip Alpay ile konuşuyorsunuz Kutay

Siz: Bana güvenmeyişini anlayabilirim ama her şeyi anlatmışken bana hiçbir şey anlatmadan bunu yapmana kırıldım

Siz: Alpay'a olanlar umrumda bile değil. Her ne yaptıysan, yaptığın şeyin doğru olduğunu ve iyi bir şey yaptığına eminim zaten.

KaptanBol Arıyor...

Arama Çağrısı Konuşmalar:

Kutay: "Alo, Kaçak?"

İpek: "Efendim Kutay?"

Kutay: İpek ben çok özür dilerim. Nolur yapma böyle. Evet, sana haber vermem gerekirdi ama sen o kadar tedirgin olmuşken bu konudan daha fazla bahsedip seni üzmek istemedim. Olaya karışmanı da istemedim. Alpay'a da telefonunu masada unuttuğunu ve benim o sırada mesajları gördüğümü söyledim. Önceki olaylarda çok yıpranmıştın ve tekrar Alpay ile muhattap ol is-"

İpek: "Tamam, tamam. Onu Dövdüğün veya sövdüğün kısımla neyse zaten gerektiği için yaptığını biliyorum. Yaraları da umrumda değil. Sadece üçünüzün bir işe kalkışıp, benim başıma gelen bir olayı üstlenip, sadece kendinizi dahil etmeniz ve bana haber vermeyişinize kırıldım çünkü bende başınıza bir iş gelsin istemem Kutay. Hepinize değer veriyorum ve ben bilmeden böyle bir şey yaptığınız da başınıza bir şey gelseydi kendimi daha da suçlu hissederdim."

Kutay: "Biliyorum. Seni tanıyorum. Bunu Meva'da söyledi. Daha sonrasında sana söylememiz şartıyla seni oylamayı kabul etti zaten. Eğer sen öğrenmeseydin ben sana söyleyecektim. Çok özür dilerim tekrardan ve bu özür öylesine değil ciddili bir özür"

İpek: "Söz v-"

Kutay: "Kaptan sözü! Söz veriyorum bir daha sen bilmeden kuş dahil uçmayacak"

İpek: "Kuşları sal, Kaptan. Onlarla bir sorunum yok. Sorunum seninle"

Kutay: "Kaptan Sözünü küçümsüyorsun... Kaptan sözünü daima tutacağım anlamına gelir."

İpek: "Bunu 'Kaptan Sözünün' dışındaki normal 'söz" kavramı da tek başına yapabiliyor Kutay"

Kutay: "Sen küçümsemeye devam et bakalım."

İpek: "Tamam edeyim o zaman. Bütün gece neredeyse ayaktaydım ve sen de öyle. Bu yüzden saat sabah sekiz olsa da, sana da bana da iyi uykular Kaptan."

Kutay: "İyi uykular Kaçak."

KaptanBol| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin