🌌Sirius🌌
________________"Bu dosyayı çözemeyecek gibisin Sirius?"
Lucius Malfoy. Rakibim. Karşımda otururken yüzüne yerleştirdiği alaycı ifadesiyle bana meydan okuyordu.
Ezelden beri benimle onun arasında bir savaş vardı. Hep beni aşağılayarak konsantrasyonumu dağıtmaya çalışırdı.
Sabah karakola geldiğimde beni içeride Lucius Malfoy'un beklediğini söylemişlerdi.
Ah, yine mi diye geçirmiştim içimden. Yüzünü görmeye bile katlanamıyordum. Midemi bulandırıyordu.
Her zaman beni geçmeye çalışsa da başarılı olamıyordu. Aklında kurduğu hesaplar tutmuyordu. Ona o zevki yaşatmıyordum.
Yaşatmamaya da kararlıydım.
"Neden çözemeyeyim ki Lucius?" yüzümde sevmediğim insanlarla konuşurken kullandığım gülümse belirdi. Lucius, salak değildi. Anlıyordu. "Sadece kafamda kurduğum olasıkların denetlemesini yapıyorum. En kısa zamanda katilin kim olduğunu öğrenirsin. Haberleri takip etmeyi unutma." dediğimde yüzündeki sırıtış gitmişti. Meydan okumuştum.
Ama dürüst olmak gerekirse katilin kim olduğu hakkında ne kesin bir fikrim ne de araştırmam vardı.
Acilen bu işi doğru şekilde halletmeliydim.
Lucius gitmesi gerektiğini söyledi gelen telefonun üstüne. Ne işler çeviriyordu kim bilir.
O gittikten sonra Ally Vens dosyasını aldım ve masama oturdum. Dosyadaki herkesin ifadelerini okuyarak sıfırdan başlayacaktım.
En iyisi böyle yapmaktı.
Ad-Soyad: Axel Wilson
Yaş: 27
Ally Vens ile ilişkisi: Sevgili
Fotoğrafına baktığımda kim olduğunu hatırladım. Açıkca bir şüpheli durumunda değildi. Verdiği ifadeye baktım. O gece arkadaşlarıyla dışarıdaymış söylediğine göre. Bunu destekleyecek arkadaşlarının isimlerini vermiş, ekip arkadaşlarım gidip araştırmıştı. Axel'in o saatte onlarla olduğunu söylemişlerdi.
Axel sorgulama odasında ağlamış. Ağlamak güvenilir bir olay değildi. Kimlerin ağlayıp katil olduğunu görmüştüm ben kaç yıldır. Ally ile olan fotoğraflarına baktım. Mutlu gözüküyorlardı. Anlattıklarına göre evlilik teklifine hazırlanıyormuş.
Birkaç dakika daha üzerinde durup önemli olabileceğini düşündüğüm detayları not aldım.
On kişi vardı. Hepsini aynı şekilde okudum. Düşündüm. İnceledim. Notlarımı almaya devam ettim.
Annesi, babası, o mevkide oturan insanlar, sevgilisi, dükkan sahipleri.
Dokuzuncu kişi bitip son kişiye geçtiğimde duraksadım.
Ad-Soyad: Remus John Lupin
Yaş: 25
Ally Vens ile ilişkisi: Komşu
Kalbim tekledi. Remus'un dava dosyasında olduğunu unutmuştum. Şimdi de bir güzel hatırladım.
Geçen akşam, iki gün önceki yemek geldi aklıma. O ve ben. Aramızdaki temas.
Yanımda krem taşımayı seven birisi değildim. Sadece yemeğe Remus'un geleceğini öğrenince yanıma almıştım. Sürekli sızlandığı için yapmıştım, başka neden yapayım ki?
Ama Remus normalde olduğu kadar agresif değildi bana karşı. Acaba yavaş yavaş aramızdaki buzlar eriyor muydu?
Erise bile bu ne ifade ederdi ki? Biz bitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my own name || wolfstar
FanfictionYaralarımın etrafına yıldızlar çizdin ama şimdi kanıyorum. second chance, exes to lovers [texting-düzyazı] [maalesef, slow update]