💚💚💚🖇️BİZLER BİRER MAHKÛMUZ BU DÜNYA' DA. BİZ ŞEYTANIN MAHKÛMLARIYIZ, PEKİ YA SİZ?
🔗🔗🔗
"Hadi ama o koca götünü kaldır ve yardım et bize."
"Beş kişisiniz bir cesedi taşıyamıyorsunuz."
"Yemin ederim on saniye içinde kalkmasan seni şuracıkta öldürür bunların yanına gömerim."
"Tamam amına koyim kalktım."
Beşi beraber öldürdükleri cesetleri toplayıp siyah torbaların içine koyup arabanın bagajına koydular.
"Akın, Güler ve Ekin siz cesetleri ormana götürüp gömün. Sakın notu üstüne bırakmayı unutmayın. İşinizi halletikten sonra da eve geçin."
Devrim ve Ekin arabaya binerken, Akın Kaya'ya dönüp "Siz ne yapacaksınız?"
Kaya Akın'a dönüp
"Bu gece gelmeyipte köpeklerini gönderen şerefsizin evine gidicez. Bakalım bizimle oynamak neymiş gösterecem. Onun o leşini kendi ellerimle köpeklere yedirmesem bana da Kaya demesinler."Demir ve Ezel arabaya binip Kaya'nın binmesini beklediler. Kaya'da arabaya binip gaza bastı.
Akın da son kez depoya bakıp arabaya bindi.
Üçü cesetleri gömmeye giderken diğer üçü Mert Demirkan'ın evini basıp onu öldürmeye gittiler.
Hiç bir zaman masumlara dokunmadılar. Ama kötü olanların derilerine kadar soydular. Türlü türlü işkenceler yaptılar. Hiç bir zaman acımadılar. Ve bir kötü de ünlü iş adamı Mert Demirkan.
Onlar kim mi?
Onlar;
Şeytanın mahkûmları...
🔗🔗🔗
"Hadi baba kalk, bak annemde sevinecek."
"Kızım git kendin kutla, benim işim bitince gelirim."
"Ama baba ben senin kutlamanı istiyorum. Hem annemde sevinir."
"Çıkınca kapıyı kapat."
"Of baba ya!"
Ayaklarımı yere vura vura odadan çıktım. Tabi kapıyı da sertçe kapatmayı unutmadan. Bir kere bile bizle ilgilenmiyor. Hep o çalışma odasında başı kağıtların üstünde. Niye böyle oldu anlamadım. İlk başlarda bizle hep vakit geçirirdi. İşlerini değil bizi ön plana koyardı. Ama son bir ayda her şey değişti. Çalışma odasından çıkmaz oldu. Başını kağıtlardan kaldırmıyor.
Bu duruma en çok annem üzülüyor.
Bugün annemin doğum günü. Ve babam bunu umursamadı. Yine iş başında.
Bu işi çok merak ettim doğrusu.
Şirkete gittiğide yok evden çıkmıyor ama bizimlede vakit geçirmiyor.
Babam herkes tarafından tanınan ünlü iş adamı Mert Demirkan.
Ülkenin sayılı zenginlerindeniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Mahkûmları
ActionBizler birer mahkûmuz bu dünyada, biz şeytanın mahkûmlarıyız. Peki ya siz? "Ne yapmayı düşünüyorsunuz efendim." "Planımız aynı sadece Derin'e her şeyi anlatacam ve onu plana dahil edecem." "Derin hanımın bu plandan zarar görmesi çok yüksek." Biliyo...