2.BÖLÜM:Geçmiş yaralar

3 1 0
                                    



🖇Sorular, cevaplar ve yanlışlar, göremem hangi doğrular gerçek...

                        

                   🔗🔗🔗

Aile olmadan sen bir hiçsin. Ciddi anlamda sen bir hiçsin.

Kim ister ki ailesiz bir hayat?

Peki anneler, sizi dokuz ay karnında taşıyıp büyüten anneler.
Anneler her şeydir.

Seni büyüten, sana bir şeyler öğreten, senin sağlıkla büyümeni sağlayan anneler.

Hiç bir zaman annemin kalbini kırmadım. Annemde aynı şekil. Hiç bir zaman annemle birbirimizin kalbini kırmadık. Bir sorun olduğu zaman konuşarak çözerdik.

Hiç bir zaman birbirimizin kalbini kıracak bir şey demedik. Aksine güzel şeyler dedik.

Babamdan çok annemi seviyorum.

Gül gibi annem...

Ve annesiz bir hayat düşünemiyorum. Eğer ki bir gün bir şey olursa ki izin vermeyiz ne ben ne de babam. Anneme bir şey olmasına asla izin vermeyiz.

O bizim her şeyimiz...

Ona bir şey olursa yaşayamam. Gerçekten yaşayamam.

Canım yanıyor. Hem de çok fazla, sanki kalbimi yerinden söküp eziyorlar gibi...

Bunun tek sebebi ise, anneme bir şey olması...

Çünkü yerde kanlar içinde hareketsizce yatıyor.

                       🔗🔗🔗

"Ne yaptın Kaya sen?Oğlum hani adamı alıp gelecektin. Ne diye karısını vurdun!"

"Bilerek olmadı."

"Nasıl bilerek olmadı lan! Göz göre göre adamın karısını vurdun."

Demir sinirden duvara yumruk attı.

Bu sefer sinirine hakim olmayarak Kaya'nın üstüne yürüyüp yakasına yapıştı.

"Biraz beynini kullan beynin!Ne diye masum bir kadını vurdun oğlum?!"

Sinirine hakim olmayıp yumruğunu kaldırıp Kaya'nın yüzünün ortasına geçirdi. Kaya düşecekken Ekin kollarından tuttu.

Demir tekrar Kaya'nın üzerine yürüyecekken Akın Demir'in önüne geçip kolunu tuttu.

"Yeter! Vurarak eline bir şey geçmeyecek. O yüzden vurmayı kes!"

Demir Akın'ı itip hepsine tek tek baktı.

"Anlamıyorsunuz oğlum hiç biriniz. Asıl şimdi korkmaya başlayın çünkü o adamın merhameti yok. Ve sen piç herif" diyip parmağını Kaya'ya doğrulttu. "Patrona söyleyecek bir yalan bul. Çünkü sana yardım etmeyecem." Diyip çekti gitti.

Hiç biri Kaya'nın yüzüne bakmadan orayı terk ettiler.

Ne kadar yardım etmeyecem dese de o kadar merhametlidir ki Demir, vicdanı sızlar ve yardım eder. 

Patronları, hiç kimsenin göremediği o patronları Kaya'yı mahvedecek.

Bu gece Mert Demirkan'ı alıp depoya getireceklerdi ama Kaya'nın bir anda karısını vurmasıyla her şey ters gitmişti. O kadını orada bırakıp direk kaçmışlardı.

Şeytanın MahkûmlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin