Baloya hazırlık

610 14 5
                                    

"Ya şuan bana kıyafet getirirsin yada odadan dışarı çıkmam."dedim ama pek bı işe yaramadı.
"Bekle sana giyebileceğin birşeyler getiricem."dedi. Benim dediğimi yapmak zorundasın manyak bey. Odadan çıktı 2 dk sonra tekrar geldi.

 Odadan çıktı 2 dk sonra tekrar geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hırka ve çanta yok)

"Sadece giyebileceğin bu var."dedi.
"Bunlar kimin kıyafetleri."dedim.
"Sevgilimin değil merak etme kız kardeşimin. Bi ara burda kaldı ondan kalan kıyafetler."dedi bunun sevgilisi mi vardı?.

"Senin sevgilin mi var?"dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Evet var."dedi.
"Sevgilin varsa nasıl benimle evlenmeyi düşünüyorsun?"dedim.
"Seni ikinci olarak düşünüyorum. Sence nasıl olur?"dedi. Lan bu ne diyor. Mal mısın bakışı atıp onu dinlemeden banyoya girdim kıyafetlerimi değiştirdim.

Banyodan çıktım.
"Ben aşağıdayım geliyorsan gel."dedim ve aşağı indim.
"Senin adın ne?"dedim koltukta oturan adama.

"Deniz benim adım. Senin adın Açelya'ydı demi?"dedi.
"Evet ismim Açelya Kumsal nerde?"dedim. O sırada merdivenlerden aşağı Kumsal, Burcu ve isminin Barış olduğunu duyduğum çocuk indi.

Ama birbirlerine gülüyorlardı. "Hayırdır Kumsal hanım yüzünüzde güller açıyor. Burcu sende öylesin. Benim bilmediğim birşey mi oldu?"dedim. Burcu yanıma geldi ve elindeki yüzüğü gösterdi.
"Kanka barışla biz sevgiliyizz."dedi.

"Lan onlar bizi kaçırdı mal mısınız siz."dedim. Burcu'dan olabilir diye cevap aldım. Nasıl olabilirr.
"Burcu sen iyi misin ya biz zorla evlendiriliyoruz."dedim.
"Ben barışı seviyorum Açelya karışma lütfen."dedi. Sen bilirsin.

"Hadi masaya geçelim kahvaltımızı yapalım."dedi merdivenlerden inen Bartu. Masaya geçtik oturma düzeni şöyle
Bartu
Ben Barış
Kumsal Burcu
Deniz

Evet böyleydi. Masaya büyük bir sessizlik çökmüş gibiydi. Ama bu sessizliği bozan Deniz olmuştu.
"Bu akşam bütün mafyaların olduğu bir parti var ve bizi de davet ettiler."dedi ve Bartu devam etti.
"Bu partiye kızlar siz de geliceksiniz ve bizim sevgilimiz gibi davranacaksınız. Zaten barış ve Burcu sevgili."dedi ve devam etti

"Kumsal sen denizle sevgili gibi davranacaksın ve sen açelya sende benimle sevgili gibi davranacaksın."dedi.
"Pardon da sen kimsin ki bize emir veriyorsun!"dedim sinirle yutkundu ve
"Müstakbel kocan olarak emir veriyorum. Bı sorun mu var?"dedi. Barış bu ortamı düzeltmek için

"Kızlar siz ne okuyordunuz?"dedi. İlk olarak Burcu cevapladı
"Ben tıp okuyorum."dedi. Gözler Kumsal'a döndü
"Kumsal sen ne okuyorsun?"dedi Deniz.

"Ben hukuk okuyorum."dedi. En son olarak gözler bana döndü.
"Psikoloji bölümü okuyorum."dedim.

------§------

Mafyanın Kaçırdığı KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin