Instagram

690 20 4
                                    

"Of cidden boş konuşmalarınla uğraşamam sana kendimi tanıtayım ki müstakbel kocanı tanımış olursun."dedi. Ne müstakbel kocası ya ben bununla evlenmem.
"Ne kocası ben seninle evlenmeyecem git başka birini bul kendine dünyada bir sürü güzel kız varken niye ben ya."dedim.

"Çünkü o kızlar bir sen edemez. Ondan dolayı şimdi sus ve beni dinle."dedi ve devam etti
"Ben Bartu Kılıç 22 yaşındayım ve mafyayım bunu aşağıdaki konuşmalardan anlamış olman lazım."dedi.

"Aa şansa bak ben 18 yaşındayım ama biz evlenemeyiz ki aramızda 4 yaş var olmaz öyle."dedim acaba vazgeçer mi nolur vazgeçsin ya lütfen.
"4 yaştan birşey olmaz arasına 10 yaş olan kişiler evleniyor bence hiç sorun yok."dedi ama ben susmadım.
"Ama ben daha 18'e girmedim ki daha 11 ay var."dedim. Güldü. Gülüşü çok güzeldi düşmemek elde değil.

"Araştırdım seni lütfen bana yalan söyleme 18 yaşına girmişsin 19 yaşına ise 1 ay sonra gireceksin biliyorum ve aşağıdaki kızların aralarında ki en büyük kişi de sensin."dedi. Oha ama bizi araştırmış olamazsın.

"Off benim uykum geldi nerde yatacam ben?"diye sordum yatağı gösterdi ben ise sen nerde yatıcam dedim.
"Yatakta yatıcam başka nerde yatabilirim."dedi. Ne aynı yatakta mi yatıcaktık. Hayır ya olamaz.

"Neden ben seninle yatırıyorum."dedim
"Karımla uyuyamaz mıyım?"dedi
"Aramızdaki yastığı kaldırırsan seni boğarım ona göre."dedim sinirle.
Tamam dedi ama yüzünde sinsi bir sırıtış vardı.

Yatağa yatım ama yatmadan önce aramıza tam tamına 4 tane yastık koydum.
"İyi geceler karıcım"dedi Bartu mudur nedir ne manyaksa.
"İyi geceler manyak bey."dedim ve devam ettim

"İnşallah rüyanda kötü kötü şeyler görürsün."dedim o ise şöyle cevap verdi
"İnşallah rüyamda seninle beraber yatak odanızdaki görüntüleri görürüm."dedi ve bana ani bir kızarma geldi. Bana döndü ve konuşmaya başladı
"Sen kızardın mı ya kıyamam sana."dedi yapmacık bir üzülmeyle.

"Konuşma ve yat."dedim kısaca o da lafımı ikiletmeden arkasını döndü.

-----{Sabah}-----

Sabah kalkmaya çalıştığım da kalkamadım çünkü belime iki kaslı kol dolanmıştı.
"Lan napıyosun sen gerizekalı! Çek şu kollarını üzerimden!"diye bağırdım.
Bağırmam hiçbir şeye yaramadı çünkü uykusu baya bı ağırdı galiba.

"Ya kalksana manyakk salak"dedim.
Ve çok şükür uyandı.
"Bana bir daha bağırırsan senin için hiç iyi olmaz anladın mı beni!"diye bağırdı ama bu bağırma değildi kükremeydi direk.
"Tamam ben bağırmıyorum ama sen de şu kollarını üstümden çek."dedim.
Ve bunlari söylerken beni kendine daha fazla çekiyordu.

Hayır olamaz belim göğsüne deydi. Ve galiba onun üzerinde birşey yoktu çünkü belime soğukluk geldi.
"Senin üzerinde birşey yok mu?"dedim terettütle.
"Oda sıcak olduğu için çıkardım."dediği an onu kendimden iteledim. Kalktığımda ise kaslı kollarını ve göğüslerini gördüm.
"Oha!"dedim. Yüzünde sinsi bir sırıtış ortaya çıktı.

Kumsal'ın ağzından

Şu andan tanımadığım bir adamın belinde odaya götürülüyordum.
"Senin ismin ne?"diye sordum.
"Deniz Kalaycı 22 yaşındayım"dedi ama ben yaşını sormadım ki neyse ya boşver.

"Şimdi biz nereye gidiyoruz?"dedim. O sırada zaten onun odasına gelmiştik.
"Benim odama"dedi.
"Niye?"diye sordum. Yatmak için dedi ama burda 1 tane yatak vardı.
"Burda 1 tane yatak var ben nerde yatıcam?"dedim.
"Yatakta."dedi. Sen nerde yatıcaksın dedim ama aldığım cevap karşısında şok oldum. Çünkü o da yatakta yatıcaktı. Yani benimle aynı yatakta yatıcaktı.

"Ben seninle aynı yerde yatmam."dedim
"Sen bilirsin nerde yatırıyorsan yat."dedi.
"Başka oda var mı acaba?"diye sordum.

"Bi odada Bartu ve Açelya yatıyor, diğer odada Barış ve Burcu yatıyor son olarak bu odada ise sen ve ben yatıcaz. Yani başka oda yok maalesef. Dışarıda köpek kulübesi var istersen orda yatabilirsin ne dersin olur mu?"dedi alayla. Hahaha çok
komiksin.

"Sen git istersen orda yat ben burda yatayım. Olur mu?"dedim alayla.

Bartu'nun ağzından

Bugün Kumsal'ı, Açelya'yı ve Burcu'yu kaçıracaktık. Açelya çok güzel bir kızdı ve onun büyük bir hayranıyım. Kumsal'ın babası yüzünden hepsinin başı yapacaktı.

Açelya'nın Instagram hesabına baktım.

@açelya_dnçsy:Çok soğuk elimi ısıtacak birine ihtiyacım varrrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@açelya_dnçsy:Çok soğuk elimi ısıtacak birine ihtiyacım varrrr.

@burcu_nuzzz:Ben burdayım aşkım başka kimseye ihtiyacın yok senin♥️

+Evlenecem de evlenecemm sen de evde kall

@burcu_nuzzz:Ben burdayım aşkım başka kimseye ihtiyacın yok senin♥️+Evlenecem de evlenecemm sen de evde kall

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@açelya_dnçsy:Sıkıldımmmm

kumsal_ožgur:Ben geleyim mii?? Belki başka şeyler yaparız

+Gellllll

Kız gerçekten çok güzeldi. Bu kız benimdir abi. Ben bununla evlenecem hemde hemennnn.

"Kızları ne zaman aldırmaya gönderiyoruz?"dedim. Deniz
"Ömer'e seslenin yanına 3-4 kişi daha alsınlar gitsinler."dedi. Barış Ömer'e gitmesini söyledi ve geri salona geldi.

Açelya'nın ağzından

Bartu ile tartışmamız bitmişti şimdi ne giyeceğim hakkında tartışıyorduk.
"Ya benim burda giyecek birşeyim yokk ne giyicem şimdi."dedim o ise
"Benimkilerden giy işte sende ne abarttın evlenince de benimkilerden giyersin sanki ne olur sanki."dedi bu halen benim onunla evleneceğimi düşünüyordu ama yanılıyor.

Mafyanın Kaçırdığı KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin