Kumsal (+14)

572 20 2
                                    

Uzun bir aradan sonra hepinize helüüü

"Yok aşkım birşey yapmadı zaten yapsaydı o değil beni kaçıran yapardı."dedi. Doğru la.
"Aa evet o adama noldu."
"Onu Bartu halledicekmiş. Öldürmemek dışında tabi."dedi. Bartu konuşmaya başladı.

"Niye öldürmeyeyim benim sevdiğim ka-"dedi ve sustu.

-----§-----

Kumsal'ın ağzından devam

"Neyse bekliyorum sizi hızlı gelin."dedim ve kapattım. Odaya Deniz'in yanına çıktım.

Onu biraz kırmıştım. Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Deniz t-shirtini çıkarmış balkonda sigara içiyordu. Balkona yanına gittim. Ortaya çıkan kasları gözümü alıyordu.

Benim geldiğimi fark etti ve konuşmaya başladı.
"Neden geldin?"dedi.
"Odama gelemez mıyım?"dedim. Sustu konuşmadı, koltuğa oturdu.

Beklemeden yüzüm ona dönük bir şekilde kucağına oturdum. Bı anda kasıldı.
"Kumsal napıyorsun kalk biri görecek."dedi.
"Görsün umrumda değil."dedim ve daha da ileriye oturdum.

Otururken biraz sürtünmüş olabilirim. Ağzından değişik değişik sesler geliyordu. Sarılmak için hamle yaptığımda
"Sıktır! Kumsal bunun sonu hiç iyi bitmeyecek bunu baştan söyleyeyim."dedi. Umursamadım ve daha da yanaştım.

Bunu sen istedin dedi ve beni kucağına daha da çekti ve dudağıma yapıştı. İlk başta şaşkınlıktan karşılık vermedim. Ağzıma metalik bir tat gelmişti. Deniz dudağımı ıssırmıştı.

Bende karşılık vermeye başladım. Ağzımdan bı inilti çıkmıştı Deniz de bunu fırsat bilip dilini ağzıma sokmuştu. Ayağa kalkıp beni odaya getirdi.

Sırt üstü yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Dudaklarımdan ayrılıp boynuma geçti.
"Denizz"dedim inleyerek. Bundan tahrik olmuşa benziyordu çünkü daha da sert öpmeye başladı.

Odanın kapısı çaldı.
"Kumsal Deniz müsait misiniz girebilir miyim?"dedi Açelya. Tam zamanında gelmişti yoksa Deniz'i durdurmak zor olacaktı.

Deniz konuştu ve
"Sen aşşağı in geliyoruz Açelya."dedi. Açelya anlamış gibi
"Siz devam edin sorun değil kolay gelsin."dedi gülerek. Şuan utancımdan nereye gireceğimi düşünüyorum.

Açelya dan ses gelmeyince gittiğini anlamıştım.
"Ya Deniz offf yalnış anladı kız."dedim
"Bence yalnış anlamadı çok doğru anladı ama senin dediğin gibi olsun."dedi gülerek.

"Deniz üstümden kalkmayi düşünüyor musun?"dedim hayır diye cevap verdi.
Son kez dudağıma yapıştı ama bunu öncekinden daha sert bir şekilde yapıyordu. Elimi tuttu ve kaslarına koydu.

Elimi kaslarında gezdirdim ve yalnışlıkla orasını tutmuştum. Denizin ağzından hırıltı sesleri çıkmaya başladı üzerimden kalksın diye biraz sıkmıştım.

Deniz hemen dudağımdan ayrılıp üzerimden kalktı.
"Bunun akşamı da var Kumsal hanım."dedi ve t-shirtünü giyip aşşağı indi.

Bu bölüm bu kadardı bence güzel oldu. İki üç bölüm sonra da +18 bölüm gelecek!!!!!!

Mafyanın Kaçırdığı KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin