4.BÖLÜM

26 5 9
                                    

Sabah kalktığımda üzerimde berbat bir ağırlık vardı. Bugün tatil olması mükemmeldi. Kendimi zorlayarak yataktan çıkıp yüzümü soğuk suyla yıkadım. Alt kata mutfağa indim annem kahvaltı hazırlıyordu.

"kızım ben bir iki gün olamayacağım. İdare edebilirsin dimi?" ilk işim nedenini sormak olmuştu "nedenini anlamadım. "yurt dışına iş yapıyorum biliyorsun. Bir iki sıkıntı çıktı onları halledicem." olumlu anlamda kafa sallayarak "peki, dikkatli ol. Ne zaman gidiceksin?"

"öğlende çıkıcam. İstersen eğer bir arkadaşın varsa çağır yalnız kalmak istemezsen." derin bir nefes aldım. "tamam anlaşıldı. Senin korkucağını zaten düşünmüyorum." kahvaltı ettikten sonra birlikte vakit geçirdik ve annemi yolcu ettim.

İçeri geçip bir film açtım. Saat 3 olmuştu. Kendimi yorgun ve uykulu hissediyordum. Koltuğa uzanmıştım sık sık izlediğim bir diziyi açtım ve uyumayı bekledim. Yavaş yavaş uykuya dalıyordum. 'valeska' aynı sesti tekrar duyuyordum.

'valeskaa' uykumdan yavaş yavaş uyandım. Koltukta oturur pozisyona geldim. 'kendinin farkında değilsin valeska. Kendinin farkına var sen bir çoğundan daha güçlüsün' ne oluyordu kimdi bu. 'kurt adamları biliyorsun dimi onlardan bile güçlü olabilirsin ben ile birlikte.' kurt adamlar mı? Sadece birer efsane.

Koridora yürüdüğümde karşıda biri vardı. Yüzü ve elleri sargı içindeydi, üzerinde tişört ceket ve pantolon vardı. Ağzının etrafı siyah bir sıvıyla kaplıydı. Bana doğru düzensiz adımlarla yürüyordu. Kımıldayamıyordum. Mıhlanmış gibi olduğum yerde kalmıştım.

Yanıma ulaşmıştı gergindim. 'valeska birlikte güçlü olabiliriz kabul et beni' bir anda sıçrayarak uyandım. Ter içindeydim ne yapacağımı bilmiyordum. Panikli bir durumdaydım. Telefonumun çalmasıyla yerimde sıçradım. Telefona baktığımda arayan kişi Eli'ydı.

"alo valeska, bugün spora gidecek misin?" nefesimi bir tık daha düzene soktum. "Eli konum atıyorum gelebilir misin?" telaşlı bir sesle "tabi ki kötü bişi mi oldu?" yutkunduktan sonra "biraz lütfen gelebildiğin kadar hızlı gel" telefonu kapadım ama yerimden kımıldayamıyorum veya gözümü etrafa bakamıyordum.

Zilin çalmasıyla koşarak kapıyı açtım. Eli'a fırsat vermeden hızlıca "içeri gel" bir yandanda sokağı kontrol ediyordum. "sen iyi misin? " sorusu üzere ona döndüm. "Eli ben sana birinin bana seslendiğini söylemiştim hatırlıyorsun dimi? Kanepede uykuya dalmıştım. Rüyamda o sesi gene duydum bana diğerlerinden güçlüsün benimle birlikte daha güçlü olabilirsin dedi sonra koridora çıktım adam tamamen sargılıydı. Gözleri bile sargılıydı. Sadece ağzı açıktı. Siyah kan gibi bir sıvı vardı. "

" valeska emin misin?"yavaşça salona geçip kanepeye oturdum." evet öyle bir tipi vardı düzensiz ve dengesiz bir yürüyüşü var topallıyor gibiydi. " Eli önüme diz çöktü. Ellerini dizlerime koydu." valeska bunu ben sana açıklayamam ama öğrenmen gereken şeyler var. "ayaklanıp salonun kapısının eşiğinde durdu." baba gelmen lazım önemli"

Neler oluyordu bilmiyordum ama bişilerin ters gittiği açıktı Eli koridora baktı bir iz yada herhangi gibi bişi var mı diye bende yanındaydım. Yaklaşık 15 - 20 dakika ardından kapı çaldı. Eli ile kapıyı açtık. "neler oluyor Eli? ne bu kadar acil olan?" dedi adam. "baba içeri gel öyle konuşalım bişileri anlatmamız gerekecek ve ben nasıl yapacağımı bilemediğim için seni çağırdım."

Babasını da içeri davet ettim. Salona geçtiğimizde ikisine döndüm derince bir nefes aldım. "buyrun oturun." babası bir bana bir Eli'ya bakıyordu "ne anlatmam lazım, oğlum anlatın artık ya da biriniz bişi söylesin." Eli bir dakika işareti ile babasına döndü ardından da bana "valeska önce sen yaşadıklarını anlat. Baba sende sonra anlıycaksın zaten." olumlu anlamda kafa salladım.

Başımdan geçenleri anlattığımda babası dikkatlice beni dinliyordu. "valeska dimi? Önce oturmanı istiyorum. Bir çok efsane gerçek biliyorum şaka gibi geliyo ama değil, kurt adamlar, druidler ve benzeri şeyler. Bu bir nogitsune şu sıralarda seni psikolojik olarak seni kötü etkileyecek bişi yaşadın mı? Bu fırsatı kaçırmaz. Bunu anlatırsan yardımcı olmayı denerim. " aklıma ilk babam gelmişti.

" evet yaşadım. Babam ile yaşadığım karşılaşma bana baya bir nefret kustu. Uzun süredir görüşmüyorduk ama bir sabah karşıma çıkıp nefret kusmayı seçti. " Eli kendi yaşamış gibi bir üzüntü ile yüzüme baktı." tamam peki yıllardır bu babana olan özlemi ya da duygularını nasıl bastırdın. Bu önemli bir parçası. Evet üzerine gidiyormuşum gibi ama başka çaremiz yok özür dilerim. " babasında Eli kadar kibardı.

" bilmiyorum görmeye görmeye içimde sönmüştü ama ona karşı hep bir nefretim vardı. Bu nefreti kontrol edemiyordum yani istemsizdi. "babası bir süre düşündü." seni bulacaktır büyük ihtimalle gördüğün rüya değildi. Basit bir ritüeli var hali hazırda sadece bulamıyorduk, sende kapı olacaksın aslında" anlaşmazlıklar yüzüne baktım. "yani beni ye olarak kullanmayı planlıyorsunuz?"

"baba o iyiyleşemez, eğer bişi olursa beni scott dönüştürebilir ama o bir insan" Eli duruma el atmıştı. O sırada tekrar aynı sesi duymuştum 'dinleme onları valeska senden gücünü istiyorlar. Senin güçlü olmanı istemiyorlar' oturduğum yerde gerilmiştim. "scottlar geliyor. Hapsedebiliriz."

Bir süre sonra bir kaç kişi daha evimdeydi. Ama ben garip hissediyordum. Bilincim kapanıyordu. Kendimi düşerken buldum. Her yer karanlıktı. Uyandığımda eli yanımda oturuyordu. Babası arkasında ayaktaydı. Yavaşça doğrulduğumda kolum sızladı.

Koluma baktığımda yara sarılmıştı babası "bir şekilde vücudundan çıkarmamız gerekiyordu." açıklamasını yaptı. "ne yaptım ben? Yani bişi yaptım mı?" babası ile birbirlerine baktıktan sonra tekrar bana döndü. "sadece bir öldürme girişiminde bulundun ama sorun çözüldü." dedi.

"Eli sen burda kal bir iki gün uykuda sıkıntı olabilir. Ev içinde de huzursuz olur." dedi babası. "gerek yok benim için seferberlik ilan etmeyin bir şekilde hallederim." Eli araya girdi "kalıcam valeska. Şu durumda seni yalnız bırakamam" babası da gittiğinde ikimiz yalnız kalmıştık. "yat dinlen yoruldun" Eli'ya kafamı çevirdim "sanırım baban haklıydı. Uyuyabilir miyim bilmiyorum." kanepede yanıma oturdu "burdayım ve bişi olmasına izin vermem. Dinlenmen lazım."

Kafa sallamakla yetindim. Gelmesi için kafamla işaret ettiğimde sorgulamadan geldi. "yanımda dursan?" olumlu Anlamda kafa salladı "yat hadi burdayım" yatağa girdiğimde yan taraftaki koltuğa oturdu. Bende Eli'ya dönük bir biçimde yattım. Bu süreçte uykuya dalmam uzun sürmedi.

.
.
.
.
Bir bölümün daha sonundayız umarım beğenmişsinizidir. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın...

I don't know who you are  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin