!!! KİTAPTA GEÇEN ADLAR, YERLER GERÇEKLİK BARINDIRMIYORDUR. KİTAP KURGUDUR SADECE HAYAL GÜCÜNE DAYALIDIR!!!!
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥Bavulum,kolilerim, kaplumbağam tamam ya başka bir şey yok.
"Abicim o kolinin üstünde kocaman kırılacak eşya yazıyor gözünü sevim dikkat et!"
"Tamam abla tamam. Zaten sabahtan beri kafamızı şişirdin lütfen artık sus."
"Ay ama sizde işinizi güzel yapın."
"Zeynep canım arkadaşım çok gerginsin azıcık sakin mi olsan."
"Of Gülsu ülkenin bir ucundan diğer ucuna gidiyorum ya. Tamam mutluyum köy okuluna atandığım için ama sizi de çok özleyeceğim,birde orda tek başıma of."
"Zeynepcim çok düşünüyorsun. Bak oraya git bir yerleş bizi bile unutacaksın. Emin ol hemen ayak uyduracaksın."
"Sizi unutmam orası kesin de ayak uydurabilecek miyim işte onu bilmiyorum. Ya abi bak onu yamuk tutuyorsun bir şey olacak abi!"
Evet bir koşuşturmaca ile güne,yeni haftaya,yeni hayatıma başlıyorum.
Tabii öncelikle sizlere kendimi tanıtarak devam etmeliyim. Ben Zeynep Vazgeçmez. 25 yaşındayım, öğretmenim. Taynim Şırnak iline bir köy okuluna çıktı. Ailem bir tık benim adıma tedirgin ama ben rahatım. Yani gereksiz bir rahatlık var üstümde. Tabi sağ salim gitsem daha çok rahat olacam da neyse."Zeynep yavrum vazgeç bak. Şırnak'ta ne yapacaksın, sınırda? Hele bir de köy okulu hadi kızım ya."
"Anne bak ordaki minnoşların bana ihtiyacı var demekki. Çok mu abartıyorsun? Bak yapma böyle valla gözüm arkada kalacak."
"Hanım çok abartıyorsun ve bu durumun kızı da üzüyor. Hayırlısı ile gitsin hayırlısıyla geri gelsin."
"Zeyneep!"
"Geldim Hira geldim. Efendim?"
"Sen şimdi orda asker bi sevgili yaparsın dimi kız?"
"Hee Gizem hee işim gücüm yok işleri başında insanlardan birine tutulup sevgili yapacam he. Hira sen niye çağırmıştın?"
"Eee şöyle ki ben Zoro'yu kaybettim."
"Af buyur ne ettin ne ettin?"
"Zoro'yu kaybettim. Ama hemen buluruz ya."
"Ay her şey üst üste geliyor delircem."
"Sakin Zeynepcim sakin."
"Abla bu kolileri de alacak mıyız!?"
"Gelip bakıyorum hemen! Siz Zoro'yu buluyorsunuz ben hemen geliyor- Zoro! Ayağımın altında ne işin var basıyordum oğlum ya."
"Abla bu koli yırtıkmış!"
"Hay an- abicim geliyorum!"
Gerçekten çok yoruldum. Bütün eşyalar taşınsa da artık yola çıksam. Bıktım ya.
"Abicim bak bunları da alın ben diğerlerini kendi arabama koyacam."
"Tamam abla tamam."
"Abi bak o koliyi iki kişi taşıyın yoksa sıkıntı çıkar."
"Bacım sen evli değilsin dimi?"
"Değilim de ne alaka?"
"Seni kimse bu çene ile almaz bak demedi deme."
"Beni isteyenler kapıda sıra olur abi merak etme."
"Gelecekte ki kocana Allah şimdiden sabır versin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Kalacak
Teen FictionHayat her zaman mutlu sonla sonlanmaz. Hiç bir zaman her şey yolunda gitmez. Hiç bir zaman kader hayallere aşık olmaz. İmkansızlıklar her zaman peşimizden gelir. Bunlarla savaşmak her zaman yenilgi ortaya çıkarır. Zeynep, adı gibi güzel dimdik duran...