Bölüm 8

66 7 27
                                    

"Kanka,çok yakışmıyorlarmı?"

"Ayy,evet!"

"Tae benimdi! Bunu o Jisoo'ya ödeteceğim!"

"Aynen knk,kız seni ayakta siker ne anlatıyon?"

"Kaptı gül gibi kızı tabii,şuna bak!"

"Ben varken bu mu cidden,Jisoo?"

Ahh, çıldırıcam!

"Lan orospu çocukları,daha dün üstümüze bahis oynuyodunuz amına koyayım! Ne ara shiplediniz de bu kadar boş yapıyosunuz!? Siktirin gidin işinize bakın!"

Şükür hepsi önüne dönmüştü!

Kafamı tekrar sıraya koydum ve uyumaya çalıştım.

Ama yine ve yine başarısız oldum.

"Jisoo,beş dakika gelirmisin?'

Öfkeyle başımı kaldırdığımda görmeyi en son istiyeceğim Tae, başımda dikiliyordu.

"Ne oldu, Taehyung?"

"Önemli,burda anlatamam. İki dakika gel benimle?"

Sınıftaki pezevenkler hemen "OoOoO" demeye başlamışlardı.

Oflayarak ayağa kalktım ve başımla işaret verip kapıya yöneldim.

O da peşinden çıkacakken bir kız "Tae! Cidden ben varken bu sürtükle mi sevgili olacaksın?! Aptal!" Diye bağırdı.

Onunla sevgili olmak istemesi umurumda bile değildi,fakat sürtük demesi beni iyice sinirlendirmişti.

Ama şimdi değil,okul saatlerimde değil.

Tae'yi kolundan tutup dışarı sürükledim.

"Aptal mısın sen? İnsanlar zaten bizi yakıştırıyor! Ne demeye yanıma geliyosun?"

"Jisoo,benim aklıma birşey geldi... Bence bir süre sevgili taklidi yapalım,sonra ayrılalım. Böylece susarlar..."

"Delirdin mi sen?"

"Hayır,delirmedim. Aksine seni düşünüyorum. Arkandan neler diyolar duymak bile istemezsin. "

"Sence o aptallar umurumda mı?"

"Benim umrumda. Benim yüzümden sana sürtük muamelesi yapılmasını istemiyorum."

"Offfff!"

"Cevabın?"

"Hayır!"

"İnanmadın,değil mi?"

Sadece dümdüz yüzüne baktım.

"Tamam,kabul. Amacım bu aptalların  susması değildi. Jennie insanlara hakkımda saçma sapan şeyler söylüyomuş. 'Tae bana çıkma teklifi etti,bana çok aşık,Jisoo ona yapışıyor!' gibisinden. Eğer seninle sevgili olursam insanlar onun nasıl biri olduğunu anlar."

"Üzgünüm,ama-"

"Bende!"Dedi ve yüzlerimden tutarak beni kendisine çekti.

Ben daha ne yaptığını anlayamadan dudaklarıma yapışmıştı bile.

Neyse ki hocalar yok,ha! Yoksa sıçardık!

Kendimden zar zor uzaklaştırdım ve şokla yüzüne baktım.

Etrafımızdaki öğrenciler umrumda değildi. Şoka girmiştim resmen!

"Sen ne yaptığını sanıyosun!"

Kulağıma eğildi ve "Üzgünüm ama bunu yapmam gerekiyordu." Diye fısıldadı ve kolumdan tutup kantine doğru sürükledi.

Öğle arasıydı fakat öğrenciler genelde dışarıdan yediği için kalabalık değildi.

Boş bir masaya geçip oturduk.

"Tae,oğlum malmısın sen! Herkesin içinde öpmek ne! Herkesin içinde olmasını geç niye öpüyosun lan sen beni?!"

"Sakin ol! Ben sana söylediğimde kabul etseydin öpmezdim... İyiki de kabul etmemişsin." Diyip kahkaha attı.

Sikik.

"Şimdi seninle sevgili olmazsam insanlar bambaşka yerlere çekecek değilmi?"  Bezmiş bir ifadeyle sormuştum. Hafifçe kafasını aşağı yukarı salladı.

"Off! Tamam kabul ediyorum ama kısa sürecek!"

Gülümsemişti.

Çok güzel gülüyordu fakat bunu ona söylemeyecektim.

***

"Şimdi,Tete. Sevgilinin nasıl biri olduğunu görme vakti~"

Saat akşam beşti ve sınıfta bana sürtük diyen kızı okulun arkasına getirtmiştim. Şimdiyse biraz eğlenecektim.

Yavaşça ilerleyip kızın saçından tuttum ve birkaç kez yüzünü duvara çarptım.

Sonra yere fırlatıp üzerine çıktım ve artık güzel olmayan yüzünü yumruklamaya başladım.

Garip bir şekilde Tae müdahale etmiyordu ve sakince sigarasını içiyordu. Onu böyle görünce sırıtıp kızı bıraktım ve gidip ağzından sigarasını aldım.

Gülümseyerek kıza döndüm ve gidip sigarayı iki kaşının ortasına bastırdım. Hintli gibi gözüküyordu!

O acıyla haykırırken sönmüş sigarayı yere attım ve karnına tekme atmaya başladım.

"Artık yeter Jis. Sıkıldım,gidelim."

"Peki,Tea."

Son kez tekme atıp Tae'nin yanına gittim.

"Tea ne amına koyayım,çay mıyım ben?"

Kahkaha attım ve yürümeye başladım.

Gülüşerek evlerimize dağılmıştık.

Hehehhehehe içimden geldi bir bölümde sevgili yaptım sunlari skdkwndjwjsbdlam

Hehehhehehe içimden geldi bir bölümde sevgili yaptım sunlari skdkwndjwjsbdlam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Js__soo

THE POWER OF COLORSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin