Bölüm 13

46 6 76
                                    

"Tamam,yapacağım!"

Duyduğum son ses Taehyung'un olmuştu. Karşımdaki yaratık ya da varlık,elleriyle garip hareketler yapmaya ve anlaşılmayan cümleler kurmaya başladı. Büyük ihtimalle farklı bir dildi.

Ellerinin her hareketiyle,ağzından çıkan seslerle etrafta daha fazla ışık beliriyordu. Git gide önümüzü görememeye başlamıştık.

Bana ne olacağı umrumda değildi! Yeter ki Tae'ye birşey olmasın!

O kadar fazla ışık vardı ki gözlerim kapalı olduğu halde canım acıyordu. Artık dayanamıyordum!

Gözlerimin acısına çığlık atıyordum artık! Tae ise benim aksime çıglık atmıyordu fakat acıyla inlediğini duyuyordum.

Kollarımı omuzlarına sarıp kafamı boynuna gömdüm ve bu çilenin bitmesini bekledim. Tae'de yüzünü karnıma gömmüştü.

Sonra bir anda ışık kesildi. Gözlerim anı değişime alışamasa da gözlerimi açmak istiyordum. Çok fazla birbirine bastırdığım için göz kapaklarım acıyordu.

Yavaşça gözlerimi araladım ve bu muhteşem manzarayla karşı karşıya kaldım.

Her yer rengarekti. İnsanların ya da bu varlıkların saçlarından gözlerine kadar hep bir renk ve o rengin  tonlarındaydı.

Ben şokla etrafı incelerken Tae de gözlerini açmış,etrafı inceliyordu.

Yavaşça kucağından kalktım ve bizi buraya getiren şeye baktım. Tae de peşimden ayaklanmıştı.

"Evvet çocuklar! Renklerin Dünyası'na hoşgeldiniz! Bana istediğinizi sorabilirsiniz!"

Aşırı neşeli?

"Benim buradaki vasfım ne?" İlk soru benden gelmişti.

"Dediğim gibi sende bir renksin, küçük hanım! "

"Buradaki herkes ilk başta insan mıydı?" Tae de sorusunu sormuştu.

"Bazıları dışında evet! Burada Jisoo gibi kendi kendine renk olanlar ve senin olacağın gibi sonradan olan birsürü kişi var!"

"Renklerin özelliği ne peki?"

"Hmm,güzel soru! Bakın şimdi,mesela Yeşil! Yeşil renge sahip herşeyi yönetebiliyor! Bitkiler,yeşil renkli hayvanlar,hatta yeşil renkli eşyaları bile!"

"Peki Jisoo,onun rengi ne ve ben istediğim rengi seçebilecekmiyim?"

"Jisoo aslında buranın en güçlüsü!"

"Ne?" Ben mi en güçlüydüm?

"Evet,Jichu~ Beyaz bütün renklerden oluşur! Yani... Sen olmasan büyük ihtimalle renkler olmazdı!"

Biz bunu bir derste görmüştük ya! Hangisiydi? Off keşke uyumasaydım birşeyler öğrenirdim!

"Sana gelirsek Tata, senin içinde hangi rengin özü varsa onu yapacağımız işkencelerle içinden çıkartacağız! Ah,işkence mi dedim? Üzgünüm testler demek istemiştim!" Diyip güldü.

Hiç komik olmadığının ve gereksiz neşesiyle aptal gibi olduğunun farkındamıydı acaba?

"Hadi,etrafı gezelim!"

Bir hafta bekletip kısa yazmak tam benlik birşey ehe




THE POWER OF COLORSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin