< σιγα καλε κλειώ δεν θα ειναι πολύ τρομακτικο > με καθυσυχαζει ο αδερφός μ.
< σύγουρα;;>
< Ναι > απαντάνε και οι δύο μαζί
< νταξει τοτε βάλτε το>
Το έβλαν και είδη απο την πρώτη σκηνή χέστικα πανω μ .
Ξαφνικά πριν το καταλάβω είχα πιάσει το χέρι του Δημήτρη.
Αυτός με κοίταξε με ενα πονηρό χαμόγελο και μ έκελεισε το ματι.
Τραβηξα γρηγορα το χερι μου και του είπα < συγνωμη> με μια χαμηλη φωνή .
< δεν πειράζει μικρό > μ απάντησε .
Χαμογέλασα και σηκώθηκα να πάω να παρω λιγα ποπ κορν .
<θελετε ποπ κορν > ρωτησα
<ε ναι φερε > ειπε ο κωστας
< θες να σταματησουμε την ταινια?> ρωτησε ο δημητρης
<ΟΧΙ καλυτερα να χασω λιγο >
Ειπα και προχωρησα προς την κουζινα.
Εκει που εβαζα ποκ κορν στα μπολ ειρθε καποιος απο πισω μου και τύλιξε τα χερια του στον λαιμό μου.
Ξαφνιαστικα και γυρισα γρήγορα για να δω ποιος ηταν . Αντίκρησα τον Δημήτρη να με κοιτάει με το πιο γλυκό βλέμμα στον κόσμο. Είμασταν σε απόσταση αναπνοής . Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά , δεν το πιστευα . Ειμαι συγουρη οτι
ειχα γινει σαν πατζάρη και ξέρω οτι το είχε καταλάβει.< μου αρεσει που έχεις γινει τοσο κοκκινη για εμενα 😏😉> είπε και μ εκλεισε το ματι.
<τ-τι;>
Ξαφνικά με έπειασε και με φίλησε με πάθος . Φυσικά ανταπεδωσα . Μετα απο λιγο σταματησαμε για να παρουμε ανασα. Με κοιτούσε και χαμογελούσε , του χαμογέλασα και εγώ .
< πρ-πρεπει να φυγω> ειπα και ετρεξα γρηγορα προς το δωματιο μου.
Ακουσα τον αδερφο μου να μου φωναζει που παω και του φωναξα πισω οτι ειμαι κουρασμενη και καληνυχτα.
Μπηκα στο δωματιο μου εκλεισα την πορτα και επεσα στο κρεβατι μου . Ειμουν τοσο χαρουμενη αλλα και τοσο μπερδεμενη ταυτοχρονα.
.......
Hey baess !!! Αυτο ηταν για σημερα ελπιζω να σας αρεσεε!! Λοβ γιου μπαειιι💞
YOU ARE READING
My Bad Boy
ChickLitΤι συμβαινει όταν μετακομίζεις απο την Αγγλία στην ελλάδα? Συγούρα υπάρχουν πολλες αλλαγές. Αλλα μην ρωτάτε εμένα ρωτήστε Την Κλειώ . Χμ τι θα σειμβεί άραγε οταν το πιο όμορφο αγόρι του σχολείου την ερωτευτευτεί παράφορα. Θα μπορέσουν να είναι μαζί...