Και που λετε με αυτα και εκεινα φτάσαμε στο πάρτυ.
Δεν είναι και άσχημο !!
Πήγα με τα παιδιά και έκατσα σε έναν καναπέ , ηρθε και η παρεα του Δημήτρη και έκατσαν και αυτοί μαζί μας.
Βλάσης< Ποιος παίζει μπουκάλα?> είπε ο Βλάσης και είρθε στο σαλόνι με ενα μπουκάλι.
Όλοι είπαν ναι αλλα εγώ δεν πρόκειτε να παίξω οπότε απλα έφυγα.
Πήγα και έκατσα σε κάτι σκαλιά . Δεν το ήθελα αλλα κρυφάκουσα καταλάθος Παντα εε? Τον Δημήτρη να μιλάει με την Σέβα.
Γιατί της μιλάει?
Δημ< γαμω σου λέω δεν σε θέλω>
Σέβα< μα δεν μου εχεις δωσει ουτε μια ευκαιρια μωρακι μ>
Δημ<Μην με λες ετσι>
Σεβα< Θες να μου πεις οτι η Κλειω εχει κατι παραπανω απο εμενα?>
Δημ< ΝΑΙ τα παντα ειναι καλυτερα πανω της >
Σέβα< Δώσε μου απλα μια ευκαιρίαα>
Μπορούσα να καταλάβω ότι η Σέβα τον φίλησε . Αλλα αυτός δεν εκανε κίνηση να απομακρυνθεί.
ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ .
ΤΟΝ ΜΙΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σηκώθηκα και κατέβηκα τα σκαλιά. Τους βρήκα να φιλιούνται. Τους χώρησα και κοίταξα τομ δημήτρη.
Κλειώ< ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩ ΣΕ ΜΙΣΩ>
Δημήτρης< ασε με να σου εξηγήσω>
Κλειω< Να μου εξηγήσεις τι ακριβώς? Ότι είσαι Μαλάκας> του είπα και τον χαστούκισα.
Έφυγα τρέχοντας. Βγήκα από το σπίτι. Και πήρα τον αδερφό μου να ερθει να με πάρει αλλα δεν απαντούσε.
Δεν ήθελα να πάρω την έμα και τον άγγελο οπότε ξεκίνησα να περπατάω για το σπίτι.
Δημ< Περίμενε >
Κλειώ < άσε με>
Ο δημήτρης είρθε και με έπιασε απο το μπράτσο με γύρισε για να τον κοιτάω.
Δημ< Σε παρακαλω άκουσε μεε>
Κλειώ< ΤΙ ΘΕΣ ? ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΜΖ . ΛΟΙΠΟΝ ΑΤΥΧΙΣΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΥΤΑ>χωρις να το καταλαβω τα ματια μου ειχαν δακρυσει.
Δημ< Ναι αυτο ηθελα να σου πω αλλα αληθεια δεν το ηθελα δεν ηθελα ποτε να την φιλήσω πιστεψε με σε παρακαλω! Εγω εσενα θελω αλλα η Σεβα ειπε οτι αν δεν την φιλησω θα πει στον αδερφο σου τι γινεται μεταξυ μας . Και δεν ηθελα να πληγωθεις οποτε το εκανα σε Παρακαλώ πιστεψε με . Είσαι οτι καλυτερο μου εχει συμβει...... ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΑΜΩ>είχε ξεμίνει απο ανάσα το παιδί μου.
Κλειώ< Αλήθεια; αλήθει με αγαπάς;>
Δημ< Ναι βρε χαζό μου !>
Χαμογελούσα παρα πολυ αλλα εκλαιγα ταυτοχρονα.
Κλειω< Θα μου χαλασει η μάσκαρα ρε Δημήτρη>
Δημ< Είσα κούκλα> είπε και μου σκούπησε τα δάκρυα.
Κλειώ< Σαγαπώ!!!!>του είπα και τον φίλησα.
Σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα.
Δημ< θες να σε παρω σπίτι σου>
Κλειώ< Ναιιι αν μπορείς >
Δημ< ανέβα στην μιχανή>
Κλειώ< είναι λίγο ψιλή δεν φτάνω>
Δημ< ελα θα σε βοηθησω> ειπε και μ εδωσε το χερι του..
Ανεβηκα και μου εδωσε ενα κράνος.
.......................
Γεια σας . Τι μου κανετε?
Πειτε μου εντυπωσεις για αυτο το κεφάλαιο!!!
Μπάειιιι💌
YOU ARE READING
My Bad Boy
ChickLitΤι συμβαινει όταν μετακομίζεις απο την Αγγλία στην ελλάδα? Συγούρα υπάρχουν πολλες αλλαγές. Αλλα μην ρωτάτε εμένα ρωτήστε Την Κλειώ . Χμ τι θα σειμβεί άραγε οταν το πιο όμορφο αγόρι του σχολείου την ερωτευτευτεί παράφορα. Θα μπορέσουν να είναι μαζί...