Μαμα<Κλειώ κατέβα κάτω θα αργήσεις>Κλειώ<Πω ρε μαμά έρχομαι σε 5>
Έχω ξυπνήσει εδώ και μισή ώρα και ετοιμάζομαι ακούγοντας σε repeat το "New woman" γιατί μπορώ...
Η αλήθεια είναι πως και εγώ νιώθω σαν new woman μετά από ότι έγινε χθες. Έχουν αλλάξει πολλα μέσα μου. Το να δώσω στον Δημήτρη μια δεύτερη ευκαιρία δεν θα μπορούσα να το φανταστώ ποτέ. Αλλά αυτό το αγόρι έχει κάτι που με κάνει να τον συγχωρώ και να ξεχνάω τα πάντα όταν είμαι μαζί του.
Τέλος πάντων με αυτήν την σκέψη ντύθηκα και κατέβηκα κάτω,θα με έπερνε ο Δημήτρης με την μιχανή του.
Φοράω αυτό .
Α καλέ ξέχασα να σας πω. Ο δημήτρης μιλησε με τον αδερφό μου και πήρε το οκευ οχι οτι θα με ένοιαζε και να μην μας άφηνε αλλα κακό δεν κάνει το να ξέρω ότι δν έχει θέμα.Βγήκα από την πόρτα μου και αντίκρησα τον δημήτρη να με περιμένει .ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΣΤΩΜΑ Oh gosh.
Πήγα κοντά του και του πήρα το τσιγάρο απο το στώμα και το έσβησα.
Δημ<Εε τι κάνεις>
Κλειω< άμαν είναι να είμαστε μαζί να προσπαθήσεις να το κόψεις >είπα και χαμογέλασα.
Δημ< Ωχ θεέ μου τι κάνω για εσένα>
Ανεβήκαμε στην μηχανί και ξεκίνησε .
Φτάσαμε στο σχολείο και πάρκαρε την μιχανή. Μπήκαμε στο σχολείο χέρι χέρι και όπως το περίμενα όλα τα βλέματα πάνω μας. Δεν μαρέσει καθόλου αυτό,ΚΑΘΟΛΟΥ ομως.
Ο Άγγελος μας είπε χθες ότι δεν θα έρθει γιατί θα πάει στον γιατρό. Οπότε έψαξα με το βλέμμα μου την Έμα η οποία καθόταν σε ένα παγκάκι με άλλα 2 κορίτσια. Μου έκανε νόημα ν πάω προς τα εκεί.
Έμα<Γκουντ μορνιγκ γκερλ>
Κλειώ< καλημέρα> είπα και την αγκάλιασα.
Κλειώ< Εε γεια σας είμαι η κλειώ εσείς;>είπα και γύρισα προς το μερος των αλλων 2 κοριτσιών.
Μαρια< Γεια σουυ εγώ είμαι η Μαρία>
Κωσταντίνα< Εγώ είμαι η Κωσταντίνα >
●●●●●●●
Γεια σας, Άργησα πολύ το ξέρω..... Έχουν πέσει πολλά😔
I am SO SORRY .Ελπίζω να σας αρέσει αν και μικρό.
See ya🫠🫠🥰
YOU ARE READING
My Bad Boy
ChickLitΤι συμβαινει όταν μετακομίζεις απο την Αγγλία στην ελλάδα? Συγούρα υπάρχουν πολλες αλλαγές. Αλλα μην ρωτάτε εμένα ρωτήστε Την Κλειώ . Χμ τι θα σειμβεί άραγε οταν το πιο όμορφο αγόρι του σχολείου την ερωτευτευτεί παράφορα. Θα μπορέσουν να είναι μαζί...