Πρώτη μέρα σχολείο

61 7 24
                                    

Άφησα πίσω ότι αφήνει ένα κορίτσι στην  παλιά του ζωή για σένα μόνο θα το ξανακανα .....

Αααααα σταματα καταραμένο ξυπνιτήρι δεν θελω να πάω στην κόλαση .

Σήκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα έβαλα λίγη μάσκαρα και λιπ γκλος . Έβαλα αυτά τα ρούχα:

Και κατέβηκα για πρωινό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και κατέβηκα για πρωινό

* μυρίζει*
Πες μου ότι είναι κρέπες

< καλημερα αγαπη μου > ειπε η μαμα μου

< κλμρ σε παρακαλω πες μου ότι είναι κρέπες>

<είναι>

Ναι ναι ναι ναιιιιι άρχισα να χοροπηδάω απο εδώ και απο εκεί

Κάποιοι μπορεί να πείτε οτί σιγά το πράγμα κρέπες είναι ηρέμισε Αλλα όχι είναι η ζωή μου όλη...

< καλημερα > είπε η αδερφή μου και έπιασε μια κρέπα μου

<eee how dare you give me my crepe back nowww>

< ηρέμισε μικρό έχει και άλλες>

< με παιρνάς κυριολεκτικά 1 χρόνο μην με λες μικρό>

Μου έρειξε dirty look και συνέχισε να τρώει την κρέπα ΜΟΥ ανενόχλιτη .

Τότε κατέβηκε ο αδερφός μου .

< καλημερα σε όλες> είπε και ήρθε κοντα μου και μου ζούληξε τα μάγουλα. Οκ όσο και να μην μου αρέσει που με θεωρούν μωρό είναι γλυκό όταν μου το κάνουν αυτο.

*χτυπαει πορτα*

<ανοίγω την πόρτα > ειπα και πήγα προς την πόρτα.
Ήταν η έμα.

< αααααα ( κραυγη χαράς)>
<ααααααα( επίσης κραυγή) χαράς>

Μπήκε μέσα και με αγκάλιασε . Μου είχε λέίψει τόσο πολύ . Χοροπηδούσαμε αγκαλιασμένες πέρα δώθε σαν χαζοχαρούμενα που είμαστε.

Είπε ένα καλημέρα στους άλλους και φύγαμε με την αδερφή μου για το σχολείο.

Φτάσαμε στην κολ- εε εννοω σχολείο οφ κορσ άκου εκει κόλαση το σχολείο χεχεχεχεχε.

Μπήκαμε μέσα και εμ μπρο τι είναι αυτό δεν μου αρέσει .🤨🙄

Προχωρήσαμε χέρι χέρι με την έμα αποχαιρετήσαμε την αδερφή μου η οποία πήγε σε κάτι κορίτσια που ειχε γνωρίσει χθες σε ένα μπαρ και ο αδερφός μου σε κάτι άλλους που και εκείνος είχε γνωρίσει χθες.

Φτάσαμε σε ένα παγκάκι και κάτσαμε η αλήθεια είναι ότι ήμουν αγχωμένη αλλα προσπαθούσα να μην το δείχνω.

Εκεί που μιλούσα με την έμα για βλακείες. Κάποιος ηρθε από πίσω μου και μου κάλυψε τα μάτια.

< guess who>

< i dont know >

< aaa really ?>

<e yeah>

Έβγαλε τα χέρια του από τα μάτια μου και επιτέλους είδα ποιος ήταν .

<ααααα δεν το πιστεύω> είπα και έπεσα στην αγκαλιά του

< hey kiddo i missed you> είπε και με αγκάλιασε σφιχτα

< i missed you to>

Ήταν ο άγγελος ο κολλητός μου απο κούνια. Βγήκα από την αγκαλιά του και κάτσαμε στο παγκάκι μαζί με την έμα.

< τι κάνεις >είπε

< τέλεια  εσύ>

< καλα>

< μου έλειψες πάρα πολυ >του είπα

< και εμένα μου έλειψες μικρο>

<εε ρε δεν είμαι μικρο>

<χμ είσαι> είπε και του ξέφυγε ένα γελάκι .

Μιλούσαμε για διάφορα θέματα ώσπου χτύπησε το κουδούνι.

Ευτυχως ειμασταν όλοι στην ίδια τάξη . Μπήκαμε στην τάξη και έκατσα μαζί με την έμα .

Μπήκε η καθηγίτρια και ξεκίνησε το πολυ βαρε- εννοω το πολυ ενδιαφέρον  μάθημα φυσικά .

Και κάπως έτσι βαρετά πέρασε η πρώτη μέρα του σχολείου.

••••••••••••

Χελοοοο τι κανετε .

Πως σας φανηκε το κεφαλαιο .
Θα σας πω πως μου φανηκε εμενα παρα πολυ βαρετο αλλα τι να κανουμε .
Αν σας αρεσε βαλτε αστερακι και αφήστε σχολιο μπαειιι😁

My Bad Boy Where stories live. Discover now