Ψυχολόγος pt1

21 2 2
                                    

Έχουν περάσει 2 εβδομάδες απο τότε που έγινε το περιστατικό με τον Δημήτρη!!!

Ο αδερφός μου έμαθε τι έγινε και το είπε στην μαμά μου οπότε με λίγα λόγια πηγαίνω σε φυχολόγο ξανά....

Έχω ραντεβού με την ψυχολόγο σε 1 ώρα οπότε τώρα ετοιμάζομαι.

Έβαλα μια άσπρη μπλούζα και μια μάυρη φόρμα.

Κατέβηκα και περίμενα να κατέβει και η αδερφή μου η οποία θα με πάρει εκεί...

Αναστασία<έλα κλειώ πάμε>

Κλειώ<οκ>

Μπηκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε την διαδρομή μας . Από ότι μου είπε η αδερφή μου δεν είναι πολύ μακριά.

Φτάσαμε , βγήκα από το αμάξι και εκείνη το πάρκαρε.

Αναστασία< πάμε μέσα>

Φτάσαμε στο δωμάτιο που είναι η ψυχολόγος και κάτσαμε σε έναν καναπέ μέχρι να μας φωνάξουν.

Γραματέας< είσαι η επόμενη > μου είπε και εγώ σηκώθηκα.

Μπήκα στο γραφείο την και μου είπε να κάτσω σε ένα μεγάλο καναπέ και θα έρθει σε 2 λεπτά.

Μετά από λίγο μπήκε μέσα και κρατουσε κατι χαρτιά.

Ψυχολόγος<Λοιπόν για πες κορίτσι μου το έχεις πάθει πάνω από μία φορά?>

Κλειώ< εεε....ν-ναι>

Ψυχόλογος< και -> πήγε να πει κάτι άλλα την διέκοψε ένα χτύπημα στην πόρτα.

Ψτχολόγος<περάστε>

??< μαμά θα πάω με τα παιδιά έξω και θέλω χρήματα>

Oh shit!

••••••
Γεια σαςςς, καιρό έχουμε να τα πουμε. Δεν είχα και πολύ έμπνευση! Και εχτός απο αυτό δεν προλάβαινα αλλα υπόσχομαι να επανέλθω!!!!

Byeee💓💓

My Bad Boy Where stories live. Discover now