Lovely

111 3 0
                                    

Seděla jsem na gauči a četla si knihu. Už jsem byla skoro na konci, neboť jsem jí četla celou noc, když jsem uslyšela švist a rychlostí světla jsem zvedla ruku a do dlaně jsem chytila klíčky. Otočila jsem se na dotyčného, který mi je hodil.

Nevinně tam stál Carlisl a vedle něj Esme a zbytek mojí rodiny, všichni na mě potutelně koukali.

" Co to je ? "

A nadzvednula jsem jedno obočí a dál jsem je pozorovala.

" Klíčky od auta " ( Edward )

" To jsem poznala. Koupili jste si nový auto? "

" Vynechávají ti schopnosti nebo co, koupili jsme tobě auto." ( Emmett)

Ach ano, mé schopnosti, snažila jsme se je omezit, protože mě nebavilo předvídat.

" Ale já neumím řídit." 

" Tak to máš dobrý, že jsi nesmrtelná." ( Emmett)

" Papíry na auto jsem vyřešil, řidičák máš v autě." ( Carlisl)

Dál jsem je nezaujatě pozorovala.

Bylo dlouhé ticho. Až moc dlouhé ticho, proto jsem se rozhodla vstát z gauče a Alice se nadšeně ke mě rozeběhnula a vzala mě za rámě.

" To auto jsem samozřejmě po designové stránce vybírala já, bude se ti líbit." ( Alice)

A táhnula mě za paži ven a ostatní nás následovali.

Před barákem stálo zaparkované nové černé Ferrari.

" No vy jste se snad zbláznili"

A ohromeně jsem se po všech podívala.

" Mysleli jsme, že budeš chtít mít možnost vydávat se na své další cesty sama " ( Carlisl )

" Nebo i jenom do školy " (Esme )

" Jo, aspoň na tebe nebudeme muset čekat až se zase budeš loudat." ( Emmett)

" Ale Ferrari ?! Vy jste vážně blázni. "

A sledovala jsem je dál.

" Hodí se to k tobě." ( Alice )

" Já...já nevím co říct..já..to nemůžu, Carlisle. "

Někteří se na chvilku zarazili.

" Každou chvíli vám doma dělám peklo....tohle nemůžu přijmout, nejde to." 

A sklopila jsem pohled k zemi a někdo ke mě došel, podívala jsem se do tváře přímo Carlislovi.

" Neděláš Terro, to auto náleží právoplatně tobě. Ráda objevuješ svět a my se ti pouze snažíme jít naproti. " (Carlisl)

" Jo a navíc ho fakt vracet nebudeme." (Emmett)

Usmála jsem se po nich.

" Tak dělej Terro, první lekce řízení čeká. "(Edward)

A stál u auta a já se ještě na chvilku rozmyslela, pak jsem se vděčně a šťastně usmála na Carlisla a doběhnula jsem upíří rychlostí k autu a nasednula jsem na místo řidiče.

Edward nasednul na místo spolujezdce a zapnul si pásy.

"Takže, spojka, brzda, plyn.." (Edward)

" Edwarde, zas tak hrozně na tom nejsem."

A nastartovala jsem auto a prudce se rozjela dopředu.

_______-------------__________---------------___________-------------------___________--------------___

Ametystové oči ( Twilight sága )Kde žijí příběhy. Začni objevovat