Náš trénink a příprava na boj probíhala v lese na kraji hranice mezi naším a vlkodlačím území. Všichni jsme na sobě měli teplákové oblečení, které se mohlo zašpinit či dočista zničit, byli jsme tu všichni kromě Edwarda a Belly, kteří přijeli hned chvilku po nás, poté se ukázali i vlkodlaci ve vlčí podobě.
"Nevěří nám tolik, aby byli v lidské podobě."(Edward)
Nedivím se jim, ani já jim nevěřím.
"Jsou tady, na tom záleží." (Carlisl)
"Budeš překládat?"(Carlisl)
A vydal se blíže k vlkodlakům a po jeho boku se postavil Edward. Byla jsem napjatá a nejspíše si toho někdo všimnul, proto jsem cítila, jak se na mě řítí vlna klidu, jediným pohledem jsem Jaspera zastavila od používání jeho daru.
"Vítejte"(Carlisl)
Všichni jsme ho pozorovali.
"Jasper má zkušenosti s novorozenci."(Carlisl)
A poukázal na Jaspera.
"Naučí nás jak na ně."(Carlisl)
"Chtějí vědět, jak se nováčci liší."(Edward)
"Jsou o hodně silnější. V tkáních jim koluje jejich lidská krev. Náš rod není nikdy fyzicky silnější než v prvních deseti letech života. "(Carlisl)
A kývnul na Jaspera a přenechal mu slovo.
" Má pravdu, proto je vytvářejí. Armád novorozenců nepotřebuje tisíce jako lidská, ale ta se jim nemůže postavit. "(Jasper)
A rozešel se a mluvil k nám všem.
"Takže dvě nejdůležitější věci k zapamatování jsou, zaprvé nikdy je nenechte obejmout vás rukama, bleskově vás rozdrtí a zadruhé, nikdy nechoďte do výhodné akce, na to právě čekají a vy prohrajete. "(Jasper)
A rozešel se k nám.
"Emmette"(Jasper)
A postavil se naproti Emmettovi.
"Nezdráhej se."(Jasper)
"To nemám v povaze."(Emmett)
A rozeběhnul se proti Jasperovi a vší silou ho odtlačoval dozadu a pak s ním hodil přes hlavu dozadu, Jasper se ve vzduchu několikrát přetočil a pak dopadnul do podřepu a na nic nečekal a rozeběhnul se zpátky proti Emmettovi, který se mu rozeběhnul naproti. Emmett se proti němu natáhnul pěstí, ale Jasper se uhnul a lehkou otočkou a ránou do hrudi ho srazil k zemi na záda.
"Nikdy se nerozptyluj."(Jasper)
A Emmett se potupně zvednul ze země celý od suchého bláta a jehličí. Poté se vydali proti sobě Carlisl a Edward.
Na Carlislovo kývnutí se Edward rozeběhnul proti němu, Carlisl se proti němu rozeběhnul také a lehkým skluzem ho podjel a Edward Carlisla přeskočil. Poté se proti sobě rozeběhnuli zas. Chytili se kolem krku až nakonec Carlisl lehce odhodil Edwarda, poté se navzájem vyhýbali úderům toho druhého, Edward vypadal chvilku, jako by se Carlislovi vysmíval. A po odražení Carlislova úderu ho Edward ránou do hrudi přišpendlil k zemi a nechal ho být.
" Ještě jedna věc."(Japer)
A mezitím se Carlisl zvedl a shodil Edwarda k zemi.
"Nikdy se neotáčej k nepříteli zády."(Jasper)
Řekl to tónem hlasu, jako by to snad bylo očividné pravidlo, co si budem, bylo.
Na řadu přišla Rose proti Jasperovi. Jasper jí potutelně naznačil u svých úst, že může proti němu vyrazit, Rose k němu pomalu došla a chabě se snažila svými údery trefit Jaspera, který se jí ale vyhýbal. Poté ji odhodil dozadu a Rose se několikrát přetočila ve vzduchu a dopadnula na všechny čtyři.
ČTEŠ
Ametystové oči ( Twilight sága )
VampireČlověk by si pomyslel, že ať už máte barvu očí jakoukoliv, je nádherná. No, to by si myslel, dokud by nepotkal mě. Ahoj, jmenuju se Terra Jacksonová, je mi sedmnáct a mé oči jsou fialové. Má matka mi sice pořád opakuje, že jsem díky nim výjimečná a...