5☆

71 8 2
                                    

Ben böyle bağırmaya devam ederken babam sert bir şekilde kapıyı açmıştı*

Sb: Sabahtan beri baba baba baba
NE VAR !

" Ba-Baba , baba ellerim "

Sb: Ne eli

" Baba ellerimi çöz "

Babamın gözlerine baktığımda en son ellerime baktığını gördüm .  Sonrası yok ... .

...

Uyandığımda beyaz bir tavan ile karşılaştım ve çok yorgun olduğumu hissettim .

Etrafata biraz daha göz gezdirdikten sonra bir hastane odasında olduğumu anladım .

Beni buraya kim getirmişti ki ?

Babammı ? Ama babamın böyle birşey yapacağını düşünemezdim , bu yaptıklarından sonra ...

...

Odadaki yatakta öylece durdum . Vicudum çok acıyordu . Ne yapacağımıda bilmiyordum . Öylece duruyordum işte .

Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu Sadece yatmak istiyordu .

O eve bir daha gitmek istemiyordu.

...

Bulunduğum odada biraz daha durduktan sonra kapım çalındı ve sanırım içeriye hemşire girdi .

H (Hemşire) : Nasılsın bakalım ?

O bunu sorduğu an içimden ağlamak geldi . Babam bile hâl hatırımı sormazken başka biri bile olsa bana iyi yaklaşmıştı . Bunun beni mutlu etmesi gerekirken , ben neden üzgün oluyordum ? Babam yüzünden .

" İ-iyiyim "

Hemşireden sonra odaya babam olacak herif girdi .

H: Vicudun acıyormu peki ?

Bunu sorduğunda babama baktım . Bana kaş göz yapıyordu .

" B-biraz "

H: Kötü çarpmışsın

" Çarpmakmı ? "

Sb: Iıı canım oğlum benim , direğe çarptınya hani !

DİREĞE Mİ ÇARPMIŞIM !? Bu nasıl bir yalandı böyle . İnsan direğe çarpınca benim gibi mi oluyordu yani ? Sinirden güleceğim vallahi !

" Ha e-evet "

Hemşiere babam ile bana kuşkulu gözlerle baktı . Belki ona gözlerim ile bir şeyler anlatabilirdim beni kurtarması için .

Hayır yapamam ya babam anlarsa .

O yüzden susup oturmaya karar verdim . Bu huyumdan nefret ediyordum , daha kendimi bile koruyamıyordum .

Tamam o zaman taburcu olabilirsiniz (Valla doğruysa doğru yanlışsa yanlış djsjxjdjds )

Sb: Peki

Hemşire odadan çıktı ve babam ;

Sb : Hadi kalk

" Ben ... tamam "

Kalkmaya çalışmıştım ama olmadı tabii ki de .

" AH "

Sanırım babam kemiklerimi kırmıştı ,  kırmasa bile kesin incitmişti .

" Ya-ya kemiklerime bir şey olduysa "

Sb: Ya bir şeyin yok işte uzatma . Sanki ne kadar vurmuşuz , incilerin mi döküldü ?

Save me / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin