Bc: Seungmin ? Bir şey demeyecek misin ?
" Evet ! Evet bir şey var Chan "
Bunu ne ara söyledim bende bilemiyordum . Ama artık hiçbir şeyin umrumda olmadığını biliyordum .
Bc: Peki . Anlat
Chan bana tebessüm etmiş ve arkasına yaslanmıştı . Benden başlamamı istedi .
Bc: Anlat Seungmin dinliyorum seni .
" Ş-şey . Her şeyimi ? "
Bc: Evet ? İstersen hayat hikayeni anlat Seungmin ben seni ömrümün sonuna kadar dinlerim .
Chanın bu sözleri beni rahatlatıyor , ona daha çok güvenmemi sağlıyordu .
" Peki anlatıyorum . "
Derin bir nefes aldım ve sözüme başladım .
" Hani ben sana ilk tanıştığımızda hayatımın çok güzel olduğunu ve bundan mutluluk duyduğumu söylemiştim ya . "
Bc: Evet ?
" İşte söylediklerimin hepsi yalandı Chan "
Chan bana sorar gözlerle bakıyordu . Sanırım ne dediğimi anlamaya çalışıyordu . Ama bilmiyordu ki benim ne kadar hasar aldığım bir hikayeyi anlattığımı .
" Mesela ben sana derslerimin iyi olduğunu ailemle aramın çok iyi olduğunu ve arkadaş ortamımı sevdiğimi söylemiştim ya . Yalan dı . Derslerim iyi olabilirdi ama önemli olan bu değildi chan . "
Chan benim ağzımdan çıkan her kelimeyi pür dikkat dinliyordu . Daha şimdiden heyecanlandıysa Hikayem bittiğinde ne tepki vereceğini düşünemiyordum .
" Ailem . Evet güzel bir ailem vardı . Ama o mutlu ailemden biri eksilince oldu tüm bu çöküşüm . Hayatımı mahveden o an gözümün önünden önünden gitmiyor chan . "
Bc:N-ne demek istiyorsun Seungmin ?
" Chan . Chan benim annem öldü "
Bu dediğime karşılık elini ağzına götürmüştü . Donuk ve ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu .
Zorla tuttuğum gözyaşlarının düşmesiyle birlikte daha fazla dayanamadım ve direkt ağlamaya başladım .
Annemin ölümünü kabul edemiyordum . Onun yokluğuna dayanamıyordum . Bunları söylerken bile içimde ki bazı şeyler kopuyordu . Ben anneme çok bağlı biriydim çünkü . Keşke diğer çocuklar gibi benim de annem yanımda olsaydı . Keşke benim de babam bana iyi davransaydı . Keşke hep birlikte güzel ve mutlu bir aile olsaydık . Ama bunlar sadece benim hayallerimin içine sığıyordu . Daha fazlası çıkmıyordu benim hayallerimden . Benim hayallerim hep benim hayallerimde kalıyordu . Benim istediklerim her zaman çok geliyordu insanlara .
Bc: Se-Seungmin ben çok üzgünüm . Seni üzmek istemezdim . Ağlama lütfen .
Elimle gözlerimi kapatmış ağlıyordum . Chan kendi yatağından kalkmış ve benim yanıma gelmişti . Bir yandan nasıl bir durum içinde olduğumu düşünüyor , bir yandan da yaşadıklarım için hüngür hüngür ağlıyordum .
Bangchan ' dan ...
Seungminin bu anlattıklarına anlam veremiyordum . Annesini kaybetmiş ... bu çok kötü bir şeydi biliyordum ama Seungmin baştan beri bana neden söylememişti .
Şu anda bunu düşünemezdim ama . Seungmin bunları düşünüp ağlarken benim içim kahroluyordu . Onu bu halde görmeye dayanamıyordum . Onunla ne kadar samimi olmasamda Seungmin gerçekten temiz kalpli ve çok masum bir çocuktu . Evet hunu her dakika başı diyorum ama gerçek olan buydu .
Seungmim ' den ...
Chan gelmiş ve bu üzgün bedeni kolları arasına almıştı . Evet bana sarılmıştı . Kalbim hızlanıyordu . Bana uzun zaman sonra böyle içtenlikle sarılan tek kişiydi chan . O gerçekten çok sadık bir dost olabilirdi .
Dayanamadım ve bende ona sarıldım . Ama bu öylesine bir sarılma değildi . Bu ona güvenimin , ona karşı sevgimin , ona verdiğim değerin bir arada olduğu bir sarılmaydı .
Ona sıkı sıkı sarıldım , oda karşılık verdi . Sonrasında rahatsız olur diye ayrılmaya çalıştım ama bana şunları dedi ;
Bc: Lütfen , biraz daha sarılalım .
Bende anladığımı belirtecek mırıltılar çıkardım . Aslında bulunduğum durumdan çok da şikayetçi değildim . Kötü olan tek şey yaşlı gözlerim ve kırık bir kalpti .
...
Biraz daha sarılı kaldıktan sonra ayrılmıştık . Peki chana babamı söylesemiydim ? Bu günlük yeterince üzülmüştü bence . O yüzden başka bir zaman söylenebilirdi .
Gelçi söylesem ne olacak ? Eskiye dönemeyiz ya . Chan babamla arama ne yapabilirdi öyle değilmi . Bir tarafım söyle derken bir tarafım itiraz ediyordu . Nasıl bir çıkmazın içindeydim ben ? Hayat bana iki seçenek sunmaya yemin etmiş olabilirdi .
Bc: Seungmin böyle bir şey yaşadığını bilmiyordum . Gerçekten çok üzgünüm .
" S-sorun değil . "
Bc: Seungmin ?
" Efendim "
Bc : Yani çok kurcalamak istemem ama . O mesajın bir anlamı varmı ?
609 kelime ~ Sonunda yb attım . Gururluyum sjsjsj . Oy verirseniz sevinirim ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz . Öptüm 💋💋💋💋