8☆

87 7 12
                                    

Ben içimden kendimi överken yeonjunun üstünden kalkmıştım . Çünkü şu anda ayağa kalkamazdı kendine gelemeden . Ama yeonjun beklemediğim bir şey yaptı ve ............

Şimdi ise o üstüme çıkmıştı . Ben ne yapacağımı bilemezken o bana benim yaptıklarımın iki katını yapmaya başladı . Bu kadar acıyacağını düşünmemiştim ama babamın yaptığı kadar canımı acıtamazdı . O bana yumruklar atarken ağzıma kan tadı geliyordu . Sanırım tanınmayacak haldeydim . Ben bunları düşünürken bir anda bilincimi kaybettim .

Bangchan ' dan ...

Okula gelmeye baya geçikmiştim . Ama hocanın yok olduğu aklıma gelince rahatlamıştım . Daha birinci ders işleniyordu ama ders olmadığına göre istediğim gibi dolanabilirdim . Okula girdim ve kuzenim olan Jisung ile karşılaştım .

" Naber "

J (Jisung) : İyi senden ?

" Bende iyi . Ne işin var burada ? "

J :Ya Yeonjun un işini bitirmesini bekliyorum işte . "

" Ne alaka olm djdjdjd , arkadaşın işini bitirip yanına gelemiyormu ? "

J : Ya kafana sıçıyim , böyle adam dövme falan işte . Bilirsin .

" Adam dövmemi ? Çocukmusunuz siz ? Kimi dövüyor biliyormusun peki ? "

J : Evet . Seungmin diye bir salak var 2 yıldır zorbalıyoruz o işt-

Hemen içeriye koştum . Kapı kapalıydı kilitlemiş olmalı .

" KAHRETSİN "

Kapıyı kırmak için sırtımla vurmaya başladım . Sonunda açılmıştı . İçeriye girdiğim anda kaskatı kesildim . Seungmin hiç iyi gözükmüyordu . Hemen yeonjun denen kişiyi Seungminin üstünden kaldırdım ve bu seferben ona vurmaya başladım . Ne kadar Seungmine yardım etmem gerekirsede kimseye haddini bildirmeden bir şey yapamıyordum .

J: YA DUR , TUT KENDİNİ LÜTFEN !

Ona ses vermeyecektim . Sanki iyi bir şey yapıyorlarmış gibide söylüyordu utanmadan .

Yeonjun ' u iyi bir yumruklamıştım . Ama Seungminin birine ihtiyacı olduğu için onun yanına gittim . Sanırım bayılmıştı . Onu revire götürecektim .

" Seninle sonra konuşacağız . Şuna da söyle onu görmeyeyim yoksa fena olur ! "

J: Noluyor sana ? Bu gerizekalı ile mi arkadaşsın yoksa ? Ahahhahaha

Bir tane de jisunga yumruk attım . O güçlü biriydi ama benden değil . 😏

J: Bir gün pişman olacaksın söyleyeyim .

" Ok 👍🏿 "

Seungmini kucağıma aldım ve revire doğru yürümeye başladım . O kadar hafiftiki birazdan uçacaktı resmen .

...

Revire geldiğimizde Seungmin uyanmıştı . Ona birkaç tane pansuman yapıldı ve ben onun başında beklemeye karar verdim .

" Nasıl hissediyorsun ? "

S: Chan ? Noldu bana ?

" Geldiğimde Yeonjun mu ne işte onunla kavga ederken yakaladım ve buraya getirdim seni . "

S: Ha evet . Offf ya yenilmemem lazımdı . Gerçekten aptalım ben .

" Hayır bu arada baya güzel dövmüşsün senden farkı yoktu . Sjdjjdjs "

S: Chan ! Bir dakika benim durum nasıldı ki ?

" Intikamını almış ama bebe kavgası gibiydi . Ben olacaktım ki varyaaa üff . "

Save me / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin