6☆

74 6 2
                                    

Aşağı kata inmiş ve salona doğru yürmüştüm . Ama çok şaşırmıştım çünkü ................ *

Çünkü salon derli toplu ve güzel kokuyordu . Babam mı yapmıştı acaba ? Ama en garibi babam neredeydi ? Sorusuydu .

Salonu biraz daha yokladıktan sonra mutfağı kontrol etmek istedim belki oradadır diye .

...

Mutfağa gittiğimde babamın yemek pişirdiğini gördüm . Ama , ama yanında bir kadın vardı . Bu ne demek oluyordu şimdi ? Annemi mi aldatmıştı bu pislik herif ?

" Ba-baba "

Babam bir anda bana baktı ve şaşırmış gibiydi .

Sb: Seungmin ?

" Ehm şey bu kim acaba ?  "

K (karı) djjdxj şaka şaka (Karina) : Merhaba , ben karina .

Kadın bana tebessüm etmişti . Umarım iyi birisidir . Çünkü ne kadar annemin yerini almaya çalışsada (alamaz) ben babama karşı sesimi çıkartamıyordum . Ne haddimeydi öyle değilmi ?

Babamın endişeli bakışları bir beni birde karina denen kadını buluyordu .

Sb : Şe-şey Karina bu benim oğlum Seungmin . Seungmin Karina , ..... Ka-karina ise benim s-sevgilim . Ve , ve niyetimiz ciddi .

Sadece bakıyordum , sadece .
Cidden bunu anneme yapmışmıydı ?
Bunu bana yapmışmıydı ?

Gelçi hayatını ona zehir ettiği oğluna istediği zaman , istediği kadar şiddet uygulamak için ,  karısının ölmesi bekleyen bir adamdan bahsediyorduk . Niye yapmayacaktı ki ?

Ağlamamak için kendimi zor tutarken şunları diyebilmiştim ;

" Ta-T-ta ... Tanıştığımıza memnun oldum . Efendim "

Ayıp olmaması için elimi uzatmıştım.  Her ne kadar kadının bulunduğu konum üzülmeme neden olsa da onun hiçbir suçu yoktu . O sadece babamın iyi tarafına kanmıştı .

O da elini uzatmış ve el sıkışmıştık .
Tatlı bir kadındı ama onu hiçbir zaman sevmeyecektim . Ya da daha doğrusu sevemeyecektim .

Sb: Hadi o zaman yemek yiyelim .

Babamın bu halleri şakamı ? Keşke bana da böyle davranabilse . Keşke bana da bu kadar nazik olabilse .

" B-ben aslında yatıyorum diye haber vermeye gelmiştim o yüzden size afiyet olsun "

Sb: Tama-

K: Olurmu canım öyle , gel işte . 

" Yok tşk ederim , yorgunum zaten "

Sb: Seungmin gel işte aa aç mı kalmak  istiyorsun ?

Bana imalı imalı bakmıştı . Bu ısrarınında sırf Karina hanımın gözünde centirmen gözükmek için yaptığını da anlamıştım . Ama her ihtimali düşünerek babama karşı gelmemeye çalışıyordum .

" Peki madem , iki lokma yiyim "

Kadın bana gülümsemiş ve hep beraber masaya oturmuştuk . Yemekler çok basit şeylerdi ve tatları da aynı hazır gibiydi . Yani nasıl desem mesela çorba hazır olarak alınmıştı . Zaten aşırı belliydi babamın yapmadığı . Annem bir keresine babamın yemek yapmasına izin verdiği için berbat yemekler yemiştim . Ama huzurumuzun bozulmaması için sesimi çıkarmamıştım . Ne güzel günlerdi .

Ama en büyük fark annemin yokluğuydu .

Yemek ilk başta sessiz geçsede sessizliği bozan Karina hanım olmuştu .

K : Yemekler de güzel olmuş baya .

Sb: Sağol , ... c-canım .

İçimdeki haykırışlar dışarıya çıkmamalıydı . Babam ne kadar benden ve annemin ruhundan çekinsede bunu yapmıştı . Gözümün içine baka baka başka bir kadın ile anneme ihanet etmişti .

Küçük bir sessizlik oluşmuştu . Ben yemeğime dokunamazken onlar iştahla ve mutlu bir şekilde yemeklerini yiyorlardı . Kadın bana bir soru yöneltmişti .

K: Eee Seungmin kaça gidiyorsun , Okul nasıl ?

" B-ben lise 3'e gidiyorum . Okul iyi gidiyor derslerimde son derecede iyi "

Sb : Ben aslında Seungminin çokta başarılı olduğunu düşünmüyorum yani . Bence okuluda boşuna okuyor.

K: Olurmu hiç . Eğitim bir çocuk için en güzel şeydir .

Sb: Sen öyle diyorsan öyledir :) .

El ele tutuşmuşlardı . Sadece susuyordum , sadece . Bu iğrençliğe daha fazla dayanamadığım için izin istedim .

" Ben doydum . Size afiyet olsun , ben yatıyorum "

K: İyi geceler

Sb : İyi , geceler

Kendi tabağımı alıp tezgaha koydum . Normalde olsaydı yıkamam gerekirdi ama babamın böyle bir şey yapmamı istemedğini düşünerekten yapmadım . Onlarada iyi geceler deyip tepkisini görmem lazımdı .

" S-sizede şimdiden iyi geceler "

Babamın gülümsediğini gördüm . Tabii ki de bana değildi ama yanlış bir şey yapmış olsaydım bana öldürücü bakışlar atardı .

...

Odama çıktım ve pijamalarımı giyindim . Giydiğim ;

Kulaklığımı takıp Alan Walker - Fadedaçtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kulaklığımı takıp Alan Walker - Faded
açtım . Bu şarkı resmen bana yazılmıştı .

Önceden ne kadar aile hayatım güzel olsaydıda şimdi .... şimdi , yanımda olmayan annem , bana şiddet uygulayan babam ve bena zorbalık yapıp dışlayan arkadaşlarım vardı .

Bıktım artık bıktım .

Şarkının ortalarına geldiğimde gözümden bir yaş süzüldü . Düşündümde sessiz sessiz ağlasam kimsenin duyamayacağı için içimi gözyaşlarıma dökecektim .

...

Sular selller gibi ağlamıştım . Bu şarkı beni daha çok duygulandırıyordu . Gözümün altları kurumuştu . En iyisi gidip elimi yüzümü yıkamaktı .

Bu şarkıyı bu geceye emanet  edecektim .


667 kelime ~ Umarım beğendiniz . Oy verirseniz sevinirim ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz . Öptüm 💋💋💋💋

Save me / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin