Bc : BangChan ben
" S-seungmin bende " *
İçimde ona karşı bir güven oluşmuştu . Bana diğerleri gibi ön yargılı ve kötü yaklaşmamıştı.
Bc : Şey , ben hangi yatakta yatacağım acaba ?
"Ha şunda "
Elimle soldaki yatağı gösterdim. Yataklar yanyanaydı .
Bc: O zaman yatalım . Yani ben yatıcam sen ne yapacaksan yapa- . Tamam ben yatıyorum :) (skkeck cumle kuramadim)
"Nasıl istersen :) "
Bc : Yada vazgeçtim . Bana kendini tanıtırmısın ? İstersen arkadaş olabiliriz .
"Iııı şey , neden olmasın "
Gittim ve bangchan ile karşı karşıya olmak için yatağımın köşesine oturdum .
Bc : Başlayabilirsin
"İlk sen başla :) "
Direkmen kendi hayat hikayemi anlatmak istemediğim için önce onun başlamasını istemiştim .
Bc : Ben BangChan ama sen Chan diyrbilirsin . 17 yaşındayım ve bu yurda yeni geldim okuyorum. Yani böyle , eğer aile hayatımı soracak olursan çok samimi değiliz onlar bana medeni yaklaşıyor ama ben onların tam tersi çok samimi ve neşe dolu biriyimdir . Yani çevremdekiler nöyle söylerler :) Peki ya sen ?
"Arkadaş ortamının nasıl olduğunuda bahsedermisin sakıncası yoksa "
Bc : Yani normal , dışlanmıyorum ve genellikle severler beni .
O an ne kadar şanslı diye geçirdim içimden ailesi ile medeni olsa bile benim babamdan bin kat iyidir .
Hafif tebessüm edip ;"Çok şanslısın"
Bc: Sanırım . Senin hayatını merak ettim ben .
Bu kadar meraklı olması beni endişelendirmişti .
" Ben Seungmin 17 yaşındayım bu okulda bursluyum . Yani benim hayatımda senin hayatın gibi . Ailemle baya yakınız . Beni çok severler . Arkadaş çevrem çok parlak değil belki ama bana ailem yeterli diye düşünüyorum "
Chana şu anlık yalan söyleyecektim . Belki yakın arkadaş olurduk . O zaman anlatabilirdim belki , ama böyle birşey olmayacaktı bence .
Bc : Hmm güzelmiş . Bende yarın hangi sınıfta olduğumu öğreneceğim işte . Umarım aynı sınıftayızdır seungmin :)
"Umarım 🙃 "
BU ÇOK GÜZELLL . SONUNDA BENIMLE ADAM GIBI KONUŞAN KIŞI
(PUAHAHAHAHA)Bangchan'dan ...
Oda arkadaşım çok tatlı biriydi .Özelliklede görünüşü aşırı tatlıydı . Sanırım bazı sorunları var gibi ama anlattıklarına göre şanslı biri . Burslu olduğuna görede çalışkandı . İşime gelirdi .
...
Seungmin'den ...
Alarmın tiz sesi ile uyanmıştım . Chan ın alarmıda iki dakika sonra çalmıştı . Ama ruhu duymuyordu . Birdaha çaldı ama kapatıp uyumasına geri dönmüştü .
Sanırım biraz sorumsuzdu .
Ben biraz erken kalkmıştım ama oda bu saate kurduğu için işi var olabilirdi.
En iyisi gidip uyandırmaktı .
" Pist . Chan arkadas"
(Gagahagahagagahahhahahaha)