2 ☆

113 13 1
                                    

Kulağıma eğilip ; Artık benden kork kim seungmin , ecelin olacağım ;) . *

Ve siktir olup çıktı evden ~

Ne demekti bu şimdi ?

Ama beni fazlasıyla korkutmuştu . Yoksa hergün bana bu zulümümü yaşatacaktı ?

Ağzım burnum kan içindeydi gidip duş almam gerekliydi . Yurda böyle gidemezdim .

Evet lise okuyorum ve yurtta kalıyorum sadece hafta sonu evde oluyorum ama haftanın her günü bana Cehennem olacak bundan sonra

Eskiden olsa okulda dışlanmama ve zorbalık görmeme üzülürdüm ama hafta sonu gelince bütün neşem yerine gelir ailemle birlikte vakit geçirir ve dünyanın en mutlu insanı olurdum iki günlüğüne :)

Ama artık "neşe" diye bir kavram yoktu içimde . Olmayacaktıda ~

Odama gidip duşumu aldım ve yaralarımı kapatmaya başladım fondöten yarıya inmişti resmen .

"Bana neden bunu yaptın baba ? Neden yaptın neden ?"

Ve yine ağlamaya başlamıştım kafama vurup sinirimi kendimden çıkarmaya çalışıyordum .

Elimi yumruk yapıp yerlere vuruyordum . Tabi olan kime oluyordu ? Tabii kide sadece bana !

Hiç mi vicdan azabı duymuyordu babam hiç mi acımıyordu bana karşı zaten hassasken bunları bana yapmasının sebebi neydi ki ?

...

Vicudum çok ağrıyordu özelliklede sırtım . Kırlımadıysa iyiydi .

Onca tekmeler onca Yumruklar hepsi benim Naif vücudumdan çıkarmıştı hırsını .

Çok geçmeden çantamı hazırladım ve yurda gitmek için odamdan çıktım .

Eskiden olsaydı gitmemek için anneme yalvarırdım ama şimdi , şimdi gitmek için hafta içinin gelmesini bekliyordum . Çünkü burada kalırsam babamın her gün şiddetine maruz kalıp Belki de intihara karşı yol tutacaktım ~ .

...

BangChan 'dan ...

Bugün yeni bir okula kayıt olacaktım . Sebebi ise annemin tayini çıkması sonucu Güney Kore'ye gelmemiz . Ben yurtta kalacaktım hafta içi yurtta hafta sonu ise eve gelecektim Tam da bana göreydi En azından birazcık kafamı dinleyebilirdim.

Annemle beraber okula gittik ve gerekli işlemleri hallettik Bir Oda arkadaşımın olduğunu öğrendim En azından onun da eğlenceli vakit geçirebilirdim .

Anneme veda ettikten sonra odamın numarasını öğrendim ve 2. kata çıktım. Evet ~ 102 (sayı nerden geldi bende bilmiyorum ama sorgulamayın. )

Direkt girseydim ayıp olurdu o yüzden kapıyı çaldım ve birinin açmasını bekledim . Kimse yoktu Muhtemelen derste falandı Ben de içeriye girmeyi karar verdim .

Odanın içi çok düzenliydi kim kaldıysa çok titiz birisiymiş ve bu benim işime gelirdi .

Odada Küçük bir köşede mutfak gibi bir yer vardı başka bir bölüm de ise  banyo ve tuvalet bir tane bölüm daha vardı Oraya baktığımda ise gardırop ve dolapların olduğu küçük bir yer gördüm iki tane yatağımız vardı birinde ben yatacaktım (oha)

Müdürümüz bugünlüğüne derse katılmayabileceğimi söyledi benim de dinlenme vaktim olurdu En azından .

...

Hava hafif kararırken kart sesi duydum sanırım o da arkadaşımdı bu fazlasıyla heyecanlıydım .

Seungmin'den ...

Bugün neredeyse dersi hiç dinlememiştim sizce neden? Evet Bugün olanları düşünmüştüm babamın bana yaptıklarını babamın bana olan merhametsizliğini babamın bana olan acımasızlığını düşünmüştüm ağlamadan da edememiştim ama kimseye belli etmemiştim . Zorbam olan yeonjun da bugün gelmemişti sanırım çunkü bana hiç bulaşmamıştı.

Odamda tek başıma kalıyordum bir oda arkadaşım bile yoktu kimse beni seçmek istememişti benim gibi bir eziği kim seçerdi ki zaten müdür oda arkadaşımızı kendimizin  seçemediğimizi söylerdi ama çok inanmazdım Evet oda arkadaşı olmayan bir sürü kişi vardı ama onların genellikle arkadaş çevresi vardı ama benim yoktu olsa olsa sınıfta birkaç kişi çıkardı onlarla da zaten çok samimi değildim kim Benimle samimi olmak isterdi ki zaten :( .   (Ben isterdim mesela 💋 znzjzdkke )

Odama söyle ne söylene girmiştim anahtarı sehpayı bıraktıktan sonra karşımda birini gördüm ve sonrasını hatırlamıyorum

...

BangChan'dan ...

Sandalyede boş boş otururken kart sesi duymuştum ve ayağa kalktım Sanırım bu oda arkadaşımdı  .

Bir şeyler söyleyerek içeri girmişti ben ne olduğunu anlamadan beni gördüğü an yere yığılmıştı . Açıkçası korkmuştum . Ben ona birşey yapmadığım halde neden bayılmıştıki ?

...

Oda arkadaşım sandığım kişi'nin saçlarının kahverengi , bebek gibi bir yüzü , uzun boylu ve yakışıklı biri olduğunu gördüm . Hemde fazlasıyla yakışıklıydı .

Yere yığıldığı için onu kucağıma aldım ve yataklardan birine yatırdım sanırım uyanmasını bekleyecektim bu durumlarda ne yapılır pek bilmediğim için kolonya alıp elini birazcık ovalamıştım Belki iyi gelirdi .

...

Seungmin'den 

Sanırım bayılmıştım . Başım çok ağrıyordu . Gözlerimi tamamen açtığımda Yanımda birini fark ettim .

Dehşet ile ona bakmıştım.  Ne işi vardı benim odamda . Ona baktığımda siyah saçlı , kaslı ve tatlı yüzlü birini görmüştüm . Nedense daha tanımadan gözüme iyi gözükmüştü .
Ama bu ona güveneceğim anlamına gelmezdi . Bir açıklama yapmasını bekledim ve anlamış olacakki söze başlamıştı ;

BangChan (Bc: ) III ben senin yeni oda arkadaşınım . Bu okula yeni kayıt oldumda sen çıktın bana :) (bu nasi cümle aq)

"Ha "

Bc : Odaya girer girmez bayıldın da seni yataklardan birine yatırdım kendine gelmen için de kolonya falan sıktım .

"T-teşekkür ederim . Ilgilendiğin için"

Bc: Ne demek rica ederim :) .

Kısa bir süre sessizlik oluşmuştu .

Bc : BangChan ben

" S-seungmin bende " 

721 kelime sanırım güzel ilerliyor . Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz oy verirseniz sevinirim .

Insta : el7xmy                                 

takip edecekseniz   kimssmin_   den takip edebilirsiniz .

Öpüldünüz 💋💋💋

Save me / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin