Bölüm 2 Öpücük

139 7 0
                                    

Multi de Deniz var.Umarım beğeniyorsunuz dur.Destek veren vermeyen herkese teşekkür ederim.İyi okumalar.

Kayla'dan

Biz herzaman ki gibi Melih'le konuşurken birisinin beni izlediğini hissettim ve fark ettirmeden çevreme baktım.Beni izleyen kişi sabah ki çocukmuş.Bir süre daha baktıktan sonra çetesine baktı hepsi uyuyorlardı.Oda kafasını sıraya koyup uyumaya başladı.Baktığında çetesi gayet iyiydi.Hepsi yakışıklıydı.Ama bizde benden başka Melih'te ben izin verdiğim sürece çeteye söz geçirebiliyordu.Onlarda ise sadece onun sözü geçiyordu.Sonra bizim çeteye baktım bizimkilerde uyuyorlardı bende kafamı koydum ve uyumaya başladım.Zil çaldığında ben uyandım ve normal bir ses tonu ile"Melih uyan tenefüsteyiz"dedim.Gözlerini açıp"tamam prenses uyandırdığın için teşekkür ederim dedi".Eylül ve kızlar da kalkmış bizim oğlanları uyandırmaya çalışıyorlardı bu arada sabah ki çetede uyanmış.Uykulu bir biçimde oturuyorlardı.Mira çok sesli bağırırdı.Bu yüzden"Mira yanıma gel bir düzgün uyandırmaya çalıştığınız yeter bunlar bir Melih olamıyorlar.Hemen de uyanı verdi.Bunlarda öyle uyandıralım dedik uyanmadılar yani bunu onlar istedi."dedim.Ne dediğimi anlamışçasına gülümsedi ve Uygar ile Tolga'nın tam ortaların geçti.Ve bana baktı.Kafamı salladığımda bağırmaya başladı.Ve ikiside uyandılar.Sabah ki çete kulaklarını tıkamışlardı tabi Melih'le bende tıkamıştık.Mira susmayınca Tolga kalkıp Mira'yı öpüp susmasını sağladı.Hepimiz şaşırmıştık.Tolga ne yaptığını farkına varıp."Mira özür dilerim bir anda oldu"dedi."Tamam tamam sorun değil küçüklüğümüzde de öperdin zaten beni alıştım artık sana Baş belası"dedi ve güldü.Evet bu doğruydu herkes hala şaşkın şaşkın onlara bakarken ben birden"dönün lan önünüze"diye bağırdım.Mira utanmıştı.Tolga ise Mira'ya sarılmıştı kimse utandığını görmesin diye.Ben gülünce Melih'te"çok hoşuna gitti galiba prensesim"dedi.Bende evet anlamında kafamı salladım.Melih yaklaşıp yanağımda ki gamze mi öptü ve bizim Tolga"ooo Melih yürek mi yedin sen ? Kayla dövmemi ister misin Melih'i ? dedi.Hayır anlamında kafamı salladım.Melih'e dönüp yanağından öptüm.Eylül"sizin aranızda bir şeyler mi olmaya başladı"dedi.Biz Melih'le birbirimize baktık.*biz 2 gün öce çıkmaya başlamıştık ama onlara hiç bir şey söylememiştik daha bugün söylemeyi düşünüyoduk zaten.*"Sanırım vakit geldi Kayla onlara artık söylemeliyiz biz 2 gündür çıkıyoruz.Kusura bakmayın size bu gün söyleyecektik ama hazır hissetmedik."dedi.Bende başımla onayladım.Ve Melih'e sımsıkı sarıldım.Oda sarıldı beni alnımdan öptü.Sonra bizim Mira"vay vay vay vay siz çıkıyordunuz ve bize söylemediniz öylemi kanıtlayın o zaman"dedi.Melih'te beni dudağımdan öptü bende karşılık verdim.Biz ayrıldığımızda çete gelip bizi tebrik etti ve sarıldılar.Sonra ben Melih çeteyle eve gidelim.Ben çok yorgunum dün olanları zaten biliyorsun abimin katili yine elimizden kaçtı sinirlerim de bozuk lütfen bize gidelim flim falan izleriz hemen gidelim kafam ders mers almaz benim bu halde"dedim."Tamam prenses yüzün falan bembeyaz oldu.Yürüyebilecek misin sen "dedi.Bende"yürürüm herhalde"dedim.Tam ayağa kalmıştım ki düşeceğim sırada Melih beni tutup kucağına aldı ve arabaya götürdü.




Kötü kız & Kötü oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin