Bölüm 7 "Ben Ilgın'ın babası..."

58 4 0
                                    

Deniz'in Ağzından Devam

Ilgın'ın aklına gelmiş olacak ki Kayla'ya dönüp"anne ne zaman gidicez bir an önce eve gidelim ben çok yoruldum"dedi.Kayla"tamam meleğim gidelim bende yoruldum"dedi.Arabaya binerken ön koltuğa Eymen'in oturması doğru olur diye arka kapıyı açmıştım ki Eymen"öne bin sene Deniz ben arkada biraz uyurum hem Ilgın da uyur biraz"dedi ve gülümsedi.Bende gülümseyip öne bindim.Kayla'da güldü.Arabaya bindi ve sürmeye başladı.Sonra arkaya baktı.Uyuduklarını görünce gülümsedi ve bana dönüp"hırkamı üstlerine örter misin ? Deniz üşümesinler."dedi.Bende hemen dediğini yapıp hırkasını Eymen ve Ilgın'ın üstüne örttüm.Sonra Kayla'ya dönüp" olanları söylemeyi düşünüyor musun ? Birine yoksa ikimiz arasında mı kalsın ? dedim."Aslında şimdilik kimseye söylemesek daha iyi en azından bir kaç gün sen ne dersin" dedi."Haklısın bende öyle düşünüyorum."dedim."Peki eve geldik."dedi ve arkasına dönüp Eymen'i uyandırdı ve anahtarı ona verip kapıyı açmasını istedi.Eymen'de hemen dediğini yapmak için anahtarı alıp gitti.Bana dönüp"şimdi yardıma ihtiyacım var.Sen arabanın kapısını aç bende Ilgın'ı alıyım olur mu ?"dedi."Kayla sen kapıyı aç ben alırım Ilgın'ı sen zaten yorgunsun"dedim."Tamam"dedi ve kapıyı açtı ve bende Ilgın'ı yavaş ve dikkatlice kucağıma aldım.Eve girdik ve Ilgın'ı Kayla'nın bana gösterdiği odaya yani Kayla'nın odasına götürüp yatağa yatırdım.Ilgın uyandı Kayla'da"Deniz rahat ol istediğini yapabilirsin Eymen aşağıdadır.Ondan üstüne bir şeyler alabilirsin. Bende Ilgın'ı uyutup gelirim. "dedim.Ilgın"Deniz abi anne gitmeseniz olmaz mı ?En azından ben uyuyana kadar dursanız lütfen?"dedi.Kayla'da"Tabi ki dururuz kızım"dedi.Bende Kayla'yla aynı zamanda"dururuz tabi prenses sen iste yeter ki"dedik.Yanına gidip sarıldım ve öptüm.Ben yatağın bir yanına Kayla bir yanına oturduk.Kayla Ilgına dönüp"hadi prensesim sen uyu biz buradayız"dedi.Öptü ve saçlarıyla oynadı."Anne seni çok seviyorum senide çok seviyorum Deniz abi iyi ki yanımdasınız"dedi.Bende hemen"tabi ki yanında olucaz meleğim benden artık kurtulabileceğini sanma anlaştık mı ?"dedim.Kayla bana şaşkınlık, mutlu ve teşekkür eder gibi bakıyordu.Ilgın bizi kendine çekip sarılınca hepimiz gülmeye başladık.Bu sırada Eymen kapını önüne gelmiş ve fotoğraf ve video çekiyordu.Geldiğini fark ettiğimizi anlayınca"aaa bensiz sarılma olmaz"derken oda geldi ve dördümüz sarıldık.Sonra bana döndü ve"Deniz senin için kıyafet getirmiştim al bakalım"dedi ve kıyafetleri bana uzattı.Bende"teşekkür ederim Eymen"dedim."Ne demek"dedi.Bu sırada Kayla'yla ben Ilgına baktık.Uyumuştu hemde Kayla'yla benim ellerimizi tutarak.Hemen onu alnından öptüm uykusunda"anne baba beni hiç bırakmayın olur mu ?"dedi.Kayla'ya baktığımda gözleri dolmuştu.Bende Ilgın uyusa bile"asla bırakmam prensesim asla"dedim.Eymen bu arada odasına gitmişti.Kayla bana dönüp"Teşekkür ederim her şey için gel sana odanı gösteriyim hemde biraz konuşmuş oluruz.Konuşmamız gereken daha doğrusu söylemem gereken bir şey var."dedi."Tamam tabi konuşalım da ne hakkında"dedim bu arada Kayla'nın odasının yanında ki odaya girdik."İlk olarak bu odada kalabilirsin.Ve kendi evin gibi rahat ol.Bir sorun olursa yan odadayım Eymen'de bu koridorun sonundaki odada ona yada bana söyleyebilirsin.İkinci söyleyeceğim şeye geçelim.Ilgın'ın evlatlık edindiğimi söylemiştim ya annesi babası ve abisi bir trafik kazasında öldüler.O arabadan kurtulan tek kişi Ilgın'dı oda abisi sayesinde.Abisi kazada Ilgın'ı korumak için üstüne kapanmış.Ve bu yüzden ölmüş.Ilgın seni çok sevdi ve sanırım seni bir baba yada abi figürü olarak görüyor."dedi ve derin bir nefes aldı."Bana abisinin ona hep prenses diye seslendiğini söylemişti.Bu gün sen prenses dediğinde güldü.Normalde benim dışımda kimsenin ona prenses demesine izin vermez.Bu yüzden ona 1 yaşından beri hep ben bakıyorum.Ve bir tek benim dışımda Eymen'in ve senin söylemene izin verdi.Ona bakarken çok büyük sorunlar yaşadım.Birisine baba derse daha kolay olur mu diye düşünmedim değil.Ama sonra vazgeçtim sen olmasan Ilgın'ı şuan 2 saat uyutamazdım.Sanırım bu doğruymuş ama o istemezse diye düşünüyorum.Sen ne dersin bu fikri seninle de paylaşmak istedim.Çünkü onu daha önce hiç kimseye bu kadar yakınken görmedim yani eğer bir babası yada abisi olursa bu kişinin sen olmanı isterdi bende öyle.Tabi sende istersen."dedi.Bende"Anlıyorum ve tabi istiyorum.Ama nasıl olacak ki yani sen ve benim evli olmamız gerekmez mi öyle bir şey olması için."dedim."Tabi ki hayır yani şöyle düşün istediğin ve birbirimize izin verdiğimiz sürece birbirimizde kalabilecek.Onunla vakit geçireceğiz.Sadece bunu resmiyete dökmeyeceğiz."dedi.Bende"Peki tamam.Ama ya Ilgın bunu istemezse o zaman ne yapacağız?"dedim."Sanırım bunu yarın ona sorduğumuzda öğreneceğiz?"dedi."Peki ama ben Ilgın'ın babası olmayı başaramazsam.Daha doğrusu ya iyi bir baba veya abi olamazsam"dedim."Korkunu anlıyorum Deniz ama bence çok iyi bir baba olursun hatta olacağına eminim"dedi.




Kötü kız & Kötü oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin