Bölüm 6 Ilgın ve Eymen

74 7 0
                                    

Multi de Eymen ve Ilgın'ın bebeklik hali var.Hikayenin okuma ve oy oranı iyiye gidiyor.Ama yorum yaparak bana yardımcı olursanız bölümler daha hızlı gelir.İyi okumalar.

Bir süre daha kafede oturmaya devam ettik.Hesabı ödemek için kasaya gidiyordum ki Deniz kolumdan tutup beni geri çekti ve "nereye gidiyorsun Kayla bir kız yanında erkek varken hesap ödememeli"dedi.Bende"neden ama"dedim."Çünkü eğer bir erkek bir kıza hesap ödetirse o erkeğin adamlığının olmadığının göstergesidir."dedi.Bende"tamam inatlaşacak durumda değilim bu yüzden kabul ediyorum."dedim.Deniz hesabı ödedikten sonra arabaya gittik.Sürücü koltuğuna oturdum.Deniz'de hemen yanıma oturdu.Tam o sırada telefonum çalmaya başladı.Eymenimmm yazısını görünce hemen açtım ve hopörlöre aldım.

E="Selam prenses napıyorsun"

K="İyiyim kuzen sen napıyorsun"

E="İyiyim canım kuzenim ben seni aslında seni şey için aradım.Biz sana süpriz yapalım dedik ama biz hava alanındayız sen senin işin yoksa bizi alabilir misin?"

K="Tabi alırım benim kızım napıyormuş bakalım?"

I="İyiyim annecim sen napıyorsun?"

K="İyiyim meleğim neyse ben şimdi kapatıyorum gelince konuşuruz tamam mı güzelim"

I="Tamam annecim seni çok seviyorum baybay"

Deniz duyduklarından olsa gerek baya şaşırmış görünüyordu."Senin kızın mı var Kayla"dedi."Evet Deniz ama gerçek kızım değil manevi kızım ama bunu duymayı ne o nede ben seviyorum.Hem sende bizimle gel eğlenceli olur hem saat de geç oldu eve gitme bende kal olmaz mı?"dedim.Tamam anlamında başını salladı.Bende arabayı çalıştırıp hava alanına gitmeye başladım.

-Havaalanı-

Havaalanına gelmiştik.Karşımda Eymen ve Ilgın vardı çok özlemiştim onları.Hemen arabadan indim.Ve Ilgın'a sarıldım.Hemen o küçük kollarını bana doladı ve"seni çok özledim annecim"dedi."Bende seni çok özledim benim meleğim"dedim.Eymen hemen"ooo kuzen kıskanıyorum ama bana sarılmak yokmu ooo unutulduk"dedi.Hemen ona da sarıldım"sen unutulur musun?Kuzen dediğine bak"diyerek güldüm.Deniz'e dönüp"bu kuzenim Eymen aynı yaştayız ve çetemden ve(Ilgın'ı göstererek) bu da Ilgın benim kızım bu da Deniz yakın bir arkadaşım"dedim.Deniz"Merhaba Eymen tanıştığıma memnun oldum"dedi ve el sıkıştılar Ilgın'a dönüp onunda elini sıktı"Merhaba prensesim sizinle tanıştığıma memnun oldum"dediğinde Ilgın gülümsedi sanırım prensesim demesi hoşuna gitmişti.Şaşırdım çünkü Ilgın ben ve Eymen'den başkasına prenses demesine izin vermezdi."Bende çok memnun oldum Deniz abi"dedi.İyi anlaşmışlardı genelde Ilgın herkesi sevmez ama Deniz'i sevmişti.

Deniz'in Ağzından

Kayla'nın bir kızı olduğuna çok şaşırmıştım.Sonra manevi kızı olduğunu öğrenince içime nedenini bilmediğim bir rahatlama olmuştu.Ilgınla tanıştıktan sonra Kayla'yla ne kadar benzediklerini gördüm.Gerçekten kızı veya kardeşi gibi görünüyordu.

Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu ama telafi edeceğimden emin olabilirsiniz bir daha ki sefere daha uzun bir bölüm yazacağımdan emin olabilirsiniz.Umarım hikayeyi beğeniyorsunuz dur ?.Bence şu anlık okuma ve oy oranı iyi hikaye hakkındaki merak ettiklerinizi yorum veya mesaj olarak yazarsanız yardımcı olurum Oy ve yorum yaparsanız gerçekten çok sevinirim.Sizleri seviyorum.




Kötü kız & Kötü oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin