Bölüm 1 Savaş

260 7 0
                                    

Multimedya da Kayla var.Umarım hikayemi beğenirsiniz.Bu daha ilk hikayem.Bana destek verenlere çok teşekkür ederim.

Kayla'dan

Sabah alarma küfrederek kalktım.Bu gün okulun ilk günüydü yeni okul yeni başlangıç daha yeni taşınmıştım ama çetemde benimle birlikte aynı siteye taşınmıştık.Evlerimizin arsanda 2-3 villa falan vardı.Hemen banyoya girdim elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra göz kalemi mi ve eye liner ımı sürüp.Biraz da rümel sürdüm.Sonra dolabımın önüne geçip.Kıyafetlerime baktım siyah zımbalı şortumu ve üstüne de siyah önü bağlamalı gömleğimi giydim ve siyah çantamın içine siyah kapşonlumu koydum ve makyaj malzemelerimi koyduktan sonra aynanın karşısına geçtim.Siyah belimin bitiminin biraz daha altında olan saçlarımı taradım sonra elimle biraz dağıttım.Bu gün çıkışta alışverişe çıkacaktım bu yüzden yanıma biraz daha fazla para alıp arabımın anahtarını alıyordum ki telefonum( i phone 6'ım) çaldı.Arayan kişiye bakmak için telefona baktığımda Eylülümmmm yazısını görünce hemen telefonumu açıp."Biraz bekle canım bi dakika"dedim. Aşağı doğru inmeye başladım.Buzdolabından bir şeyler içmek için gittiğimde buzdolabında bir not gördüm.Notta şunlar yazılıydı.Kızım yeni evin hayırlı olsun.Dolaptaki kasa da para var arabanın anahtarları grajda ki pano da asılı hepsinin bakımı yapıldı kullanabilirsin.Kendine dikkat et seni çok seviyoruz bizi aramayı unutma yazılıydı.Hemen dolaptan meyve suyu koyup içtim ve Eylül'den özür dileyip konuşmasına devam etmesini istedim.

"Günaydın prenses" dedi.

Bizim çete benim istediklerimin hepsi olduğu için ve bu lakap bana yakıştığı için bana hep prenses derlerdi.

"Günaydın başımın tatlı belası"dedim.

Güldü ve şunu söyledi.

"Ben şimdi okulun önündeyim herkez gelmiş seni bekliyoruz hazırsan gel" dedi.

"Tamam hemen geliyorum" dedim ve kapattım.Eylülle konuşurken arabamın anahtarını (siyah üstü açılan mini cooper'ımın) çantama attım ve ayakkabı odama girdim.Zımbalı siyah botlarımı ayağıma geçirdim ve siyah güneş gözlüklerimi takıp evden çıktım.Hızlıca okula sürdüm bir yer bulup tek hamlede park edip.İndim herkes bana bakıp fısıldaşıyordu.Bizimkilerin yanına tam gelmek üzereyken birinin arkamda bana yaklaştığını farkettim bakmadım ama o kişi her kimse bana iyice yaklaştı ve elini uzatmış tam bana dokunacakken aniden arkamı dönüp tek kolumla kolundan tutup önümde diz çöktürdüm.Ve şöyle söyledim."Sana bana dokunman için izin verdiğimi sanmıyorum".dedim.O sırada Melih(Melih Kayla'nın çocukluk hatta bebeklikten beri arkadaşı birbirlerini abi kardeş gibi görüyorlar.Ama dışardakiler onları sevgili zannediyorlar.Ve kayla'nın çetesinden.) geldi ve "Hadi ama prenses sakin ol"dedi ve bana sarıldı.Sonrada kulağıma "erkeklerin hepsi sana bakıyodu dayanamadım sarıldım hemde çok güzel olmuşsun"dedi.Bu sırada arkamızdan bir ses geldi bize şöyle demişti "sen kim oluyorsunda benim çetemden birini dövüyorsun"dedi.Bende ona "sen beni tanımıyorsun ama yakında tanırsın ve madem çetendekilerin dövülmesini istemiyorsun tasmalarını sıkı bağla ki canları yanmasın çünkü bu köpek türünü hiç sevmem"dedim ve alaycı ve histerik bir gülüşle bunu söylemeyi bitirmeden bizim çete çoktan yanımıza gelmişti.Herkez bize bakıyordu.Sonra ben"çete toplanın yarış yapmaya gidelim okul çok sıkıcı"dedim.Melih"tamam prenses sen nasıl istersen"dedi ve elini belime koyup beni götürücekken O çocuk yine konuşmaya başladı "Madem savaş istiyorsun kötü kız o zaman savaş başlasın"dedi gülerek.Dibine kadar girip"başlasın o zaman kötü çocuk ben hiçbirşeyden korkmam" diye tısladım dişlerimin arasından.Ve Melih bu arada bana elini uzatmış "hadi kayla lütfen gidelim ben senin partnerinim hep öyle zaten diğerleri eşleşsin Kayla'nın canı yarış yapmak istediyse yapılması lazım çünkü o her zaman istediğini alır"dedi.Elini tutup ikimiz benim arabaya bindik baktım hava güzel arabamın üstünü açtım ve hızla piste sürdüm.Piste gelince yarışmaya başladık Melih ve ben 1.

Kötü kız & Kötü oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin